To není o autech. Více jak třetinu tvoří giganty jako železárny chemičky atd, Problémem je na MŽP sedí prolobovaní nýmandi, co potřebují tyhle podniky chránit. A tak prostě čísla hodí na dopravu.
Ostatně kdyby tomu tak nebylo, tak nebude Praha s největší dopravní hustotou daleko za MS krajem a Mostem, kteří jsou u nás nejhorší.
Jenže bohužel místo utlumení nekonkurence schopné výroby, ty podniky stát dotuje desítkami miliard.
Amatérská práce ČNB je hlavním důvodem, proč tak tratíme na naší měně. Pokud bychom mělo euro, tak už dávno končí čachry s měnou a lidi nebudou na vysoké inflaci tratit své celoživotní úspory.
ale hlavně že máme všude nacpané nýmandy z Agrofertu, kteří více řeší aby Babišovo kolos nekončil v krachu, jak zdraví českého hospodářství.
Ach jo stále stejná čecháčská demagogie. Vedení VW totálně zaspí vývoj elektrických a hybridních pohonů, podvádí v měření emisí u naftových motorů, ale za vše mohou všichni kolem , jako EU, greendeal, Brusel atd, jen ne ono vedení firmy.
Tohle už je opravdu jako u vymytých mozků, počítám že to jsou všechno voliči Turka.
Ach jo zas ta demagogie, jak za vše může green deal. Jenže ono to je úplně jinak.
Prvním problémem je fakt, že v době kdy asijské automobilky v zájmu emisí investovali do hybridních a elektrických pohonů, majitelé VW se jim smáli a vykládali o tom jak hravě emise dodrží i s naftovými motory. No nedodrželi.
Nicméně jejich rozhodnutím investovat do tohoto slepého vývoje stálo za tím, že jim ujel v hybridech vlak. Teď tak dělají auta, která jsou poruchová a drahá. Dalším důvodem je opět zaostalost ve výrobě. A opět se vracíme k materiálům. Třeba k zastoupení plastů vs bioplastů a dalších.
Ano souhlasím že přechod na obnovitelné zdroje není zdarma. Nicméně rozhodně nestojí za momentálním úpadkem VW a popravdě pokud se podíváme že Evropě docházejí fosilie, tak nám nic jiného nezbývá.
Ostatně to jak nebezpečná je závislost na dovozu mimo EU, nám neustále ukazují jak Rusko tak USA či Čína.
Důsledek toho že Evropa zaspala trh s elektrickými a hybridními pohony. A teď se vše snaží za běhu dohnat. Tím třeba VW pouští na trh totálně poruchová auta, které nikdo nechce.
U nás v práci stále trváme na Škodovce nicméně už šesté auto které jsme za poslední dva roky koupili šlo okamžitě po prvních kilometrech do servisu. Dvě se nám dodnes ještě nevrátila, protože servis řeší se škodovkou chybu software, kterou nikdo nedokáže odstranit.
Vedle toho se pak ukazuje i Hyundai, jako kvalitní vůz. A to nemluvím o konkurenci Toyoty.
Co to je za blud. Třinec Vítkovice Brno a další kdo má dlouhodobě cizince už několik let je bude mít dále. Na ně se totiž pravidlo nevztahuje. Přesněji cizinců co již jsou " domestikovaní" přesněji řečeno, které už zde týmy dlouho využívají se to týkat nebude.
Naopak pokud týmy co cizince nevyužívali, budou chtít někoho přivést tak mají smůlu.
No pro mě je tohle další hnusná Aloisovo korupce a likvidace fair-play. Pokud chtějí zavést podobné pravidlo, Tak má platit pro všechny kluby a všechny cizince a to bez rozdílu.
Prvně je třeba připomenout, že super hrubou mzdu zrušil Babiš. Dále že peníze státním zaměstnancům, kteří tvoří nejvíce vysokopříjmové obyvatele přidal opět hlavně Babiš.
Proto je s podivem, že jej dnešní levice volí. Proto zde píši, že si můžeme myslet o ČSSD co chceme, ale tím že ji levicový volič nahradil podnikateli se státními penězi a populisty typu Turka a Šlachty, si v podstatě sám pod sebou podříznul větev. Dokud si neuvědomí, že bez ČSSD dnes socanů politika pro nízko příjmové nebude, tak bude stále více a více chudnout. Nějaké AN\O , Turka a další, totiž více zajímají stovky miliard pro Agrofert a spřátelené podniky jako železárny, kde se manažerům za podnikání ze státních dotací vyplácí milionové prémie, než dělníci v jejich krachujících podnicích. Však pokud je vyhodí, tak jim Ukrajinská mafie dodá nové.
No hezká mapa, jen se zapomíná dodat co táhne v jednotlivých zemích platy nahoru. V zemích beneluxu to jdou platy zaměstnanců EU. Ve Švýcarsku celo ekonomika žije z praní špinavých peněz v tamních bankách. Skandinávie má suroviny. Až na benelux tak mzdy nejsou taženy státním úředníkem. To ale nelze říci u nás, kde nás na onen střed tlačí hlavně platy státních zaměstnanců, kteří stále brečí že mají málo. Pokud bychom, ale srovnali jejich hodinovou mzdu, tak budou dávno na úrovni Německa. Problémem ale je že soukromí sektor, který má ekonomiku táhnout se svojí hodinovou mzdou je pak hluboko pod hranicí Polska. To prostě utáhnout nelze a pokud se ve státním aparátu nezačne tvrdě propouštět tak naše ekonomika zkolabuje.
Hm lidé jsou nepoučitelní. Všichni ví, že oligarchové přivedli Ukrajinu do občanské války. Rumunsko zruinovali, ale u nás se v nich voliči vzhlédnou a hloupě budou věřit, že najednou na stará kolena nechtějí ještě více podvádět a uzurpovat moc.
No je to jejich volba. Jen až budou bránit ten svůj vymyšlený mír se zbraní v ruce proti druhému oligarchovi co je zaručeně jediný proti svobodě, tak ať se nediví, že ti co budou mít rozum a skutečně svobodnou mysl, se jim na jejich války z vysoka vykašlou.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
A to je NHL, když za stejný zákrok dostal Sikora trest a jeden zápas tak se zdejší fans mohli zbláznit.