A Vy snad ano? Právě to představili. Jste novinář?
Mně stačí, že to je ošklivé bachraté SUV, které si hraje na "RennSport" (RS). A silně pochybuji o tom, že nové zavěšení vyřešilo všechny dosavadní trable typické pro koncern WV, tedy stručně že se to řídí jak cihla. Už jsem řídil Octavii RS a žádná výhra to teda nebyla. Tohle lepší nebude, protože to je těžší a těžiště to má výš.
Reagoval jsem na tu naftu kdyz pisete ze ji tam nastesti nedali (to bylo navic jiste, kdyz uz se nedostala do FL).
K SUV patří buď velký benzín (ten Škoda nikdy mít nebude) nebo nafta. Chceš se bez podřazování vézt na vlně krouťáku, ne to honit v 5 tisících. Rozumně upravené biTDI s přemapovanou převodovkou si předešlý i tento benzín namaže na chleba, zejména v pružném zrychlení, které je vlastně to jediné co by se mělo sledovat (kdo to odpaluje na světlech jak puberťák?). A za RS si každý kdo má všech pět pohromadě nedosadí rally sport, ale rozumně svižné, nikdo netvrdí, že je to sporťák - ale ta diskuzu bude věčná...
Prostě kdo vyrobí doma víc než spotřebuje tak brzo tvrdě zaplatí.
Od toho existují ty energy managementy, které přemýšlí za vás. Ráno je elektřina nejdražší, tzn. nebudu si ji cpát do baterky ale posečkám (pouštím si jenom na vlastní spotřebu a vše ostatní prodávám). A když je elektřina nejlevnější (v poledne) tak si tím nabiju baterku. Řidící jednotka sleduje co je za den v týdnu a monitoruje předpověď počasí (když má být odpoledne oblačno tak to nabíjí už od rána). Modelových situací je spousta a vše se děje automaticky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jablko, natož pak nahnilé, nepadá holt od stromu daleko.