Člověk to lidsky schvalovat nemůže, mohlo to zranit i nevinné, ale na druhou stranu to lze pochopit a použitím malého množství trhaviny se nebezpečí zranění někoho z okolí eliminovalo na minimum. Co bylo na této brilantní akci zajímavé, byl detail, že volba, kde pager dotyčný příslušník zločinné teroristické organizace nosil, vlastně rozhodovalo o tom, jak dopadl. Některé před cestou do ráje za 72 pannami o něco předběhl pták i s hnízdem.
Je to jednoduché, pokud je poptávka, budou se podobná díla sponzorovat, točit a tím i podporovat podobná individua. Až jednoho dne zjistí tabulkář, co sedí na kohoutu s prachama, že je sledovanost spatná. A zisk z reklamy klesl. Mávnutím kouzelného proutku dílo zmizí z vysílacího času. Je to jen na divákovi. Nemá se cenu rozčilovat. Úroveň vysílání je úměrná úrovni diváka
No máte tam pár nepřesností. Ano měli jsme pěkné aktovky, jen bych dodal, že byla ostuda mít novou lesklou, tak jsme ji dávali umělou patinu odíráním o štěrk. Na druhém stupni byla in taška na nářadí přes rameno. Později jsem rval válcovou tašku přes rameno a bolela mě z toho záda. Pokud jsem ztratil lístek na oběd, stačilo dojít do kanceláře a paní proti zapsané měsíční platbě dala náhradní. O hladu jsem nebyl. Někdy jsem to v 8-mičce zneužíval a do jídelny propašoval kámoše z učňáku. Tašku od masky jsem na střední nosil také, akorát jsme tomu říkali "somračka" Nosil jsem v ní "univerzální" sešit, redukovaný penálek a svačinku. Samozřejmě k tomu patřil uhrovitý vzdorovitý, znuděný xicht a pocit moudrosti celého světa. Stejně jako potkáváme dnes a co mě dnes vždy nutí do usměvu. Bílé disperzní lepidlo byl Herkules, dělá se dodnes. Bílá lepicí pasta byla v tubě a někteří ji olizovali, protože byla sladká. Klovatina se také dělá dodnes, ale používali jsme ji snad jen ve výtvarce, když jsme se učili vázat knížku.
Myslím, že je to výsledek výplodu chorých mozků zvaný inkluze. Ano už si konečně přiznejte, že prostě nelze míchat všechny děti dohromady i kdyby měli 10 asistentů. Jsme společnost lidí s různým intelektem a dlouhodobě se prostě musí projevit že je některé dítě pomalejší a proto ve stresu, když vidí, že to prostě nedává a na druhou stranu jsou ti šikovnější zase znuděné, protože zvládají a ti pomalejší je brzdí, takže na vše kašlou. Výsledek může být všechno možné. A učitel má dělat co? Inkluzivní blouznivci přihodí asistenty, psychlogy, odborníky, neziskovky, poradny. Vždyť už to bylo dávno vyřešené. Proč se prostě nenajde někdo, kdo do toho hodí vidle a nezřídí speciální třídy s dětmi speciálních potřeb, vždyť proč musíme do budoucího naprosto skvělého, šikovného, pracovitého popeláře, nebo metaře, cpát učivo, které v životě nebude potřebovat a chtít po něm aby stačil něčemu, na co nemá. Výsledek tohohle zcestného experimentu je, že ve firmách zoufale burcují, že je nedostatek odborníků technických profesí a že celý český vývoj i průmysl visí na generacích 50+, kteří se prostě ještě vzdělávali normálním způsobem a jejich slabší spolužáci odcházeli postupně do speciálek, učňáků a dnes mají své prosperující živnosti v manuálních profesích.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
No, musíme holt počítat s tím, že nás něco musí jednou zabít a že se zatím nikomu známému nepovedlo vyloučit všechny faktory a žít věčně. Pokud budu smažená jídla jíst jen občas, tak mě nedokáže nějak zvlášť sestřelit ani řízek na transformátorovémi oleji, pokud ho tedy dokážu pozřít. Když budu jíst jenom smažené, tak mi bude nakonec blbě i po řízku na přepuštěném másle.
1 odpověď