Ty jejich “M performance” doplňky byly od začátku cirkus. Když se tím ještě “ozdobí” škaredý auto, máte před sebou vrchol nevkusu… už patnáct let si říkám, jak je každý nový bmw ošklivější než to předchozí, ale ze začátku vždycky ten design časem nějak vyzrál. Od géčkových modelů už ale ani tohle nefunguje, minulá pětka byla poslední pěkné auto v celé nabídce a pak přijdou s tímhle… 🫤
Nevime jak daleko byl motorkar, kdyz tu skupinu uvidel. Motorka ma vyrazne delsi brzdnou drahu nez auto, to si taky uvdomte. A to, ze kluk zustane stat jak prikovanej uprostred silnice taky nemohl predvidat. Kdyz chodci prechazi pres cestu mimo obec, musi dbat zvysene opatrnosti predevsim oni. Z toho clanku mi to fakt pripada spis ze selhal dozor nez ze by to byla chyba motorkare, ktery neporusil predpisy.
Já nějak nechápu o co jim jde. Jejich byznys je spojovat poskytovatele obsahu a jeho konzumenty a všechny strany si platí za přístup k síti, kterou operátor v souladu se svým obchodním záměrem buduje. Proč by měla nějaká firma platit ještě něco navíc za to, že využívá větší část internetového trafficu? Vždyť primárně díky společnostem jako je meta, google, apple a podobným mají ti operátoři příjmy i těch zákazníků - konzumentů obsahu - kteří by jinak vlastní připojení nebo internet v mobilu vůbec nepotřebovali.
To nejspíš akorát nějakýmu manažerovi ruplo v bedně a nabyl dojmu, že operátoři jsou nepostradatelní a svět by jim měl klečet u kolen, děkujíc za služby, které poskytují, jako by to byl projev nějakého samaritánství a ne byznys, který je to ve skutečnosti.
je pro mne krajne nepochopitelne, jak muze podnik, kde si musite udelat rezervaci rok predem abyste vubec dostali stul a rovnou zaplatit zhruba 12 tisic/os. (za budoci konzumaci, castka vam propadne, pokud se nedostavite) bez toho abyste vedeli, co vlastne v ten den bude na menu a kde zaroven cast personalu ani neplati, mit existencni problemy.
Jsem si pomerne jisty tim, ze mela na mysli predevsim elektricky auta, ktery se teoreticky daji repasovat snaze. Otazka je, jak se k tovarne repasovanym autum treba generaci starym bude stavet trh. za mne je to mysleka hezka, ale radeji bych asi hezky udrzovane auto po prvnim majiteli nez neco, o cem nemam ani tuseni jak vypadalo pred renovaci. 90% lidi to ale asi bude fuk
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kartely je možné zastavit pouze jedním způsobem a tím je státem kontrolovaná legalizace. Ušetří se pak hned dvakrát - válka proti drogám není levná a kontrolovaná legalizace může přinést spoustu peněz na daních.