Havlíček má furt stejné argumenty, které je schopný navléct na úplně všechno. Co maji společné podle něho nejdražší energie v rámci EU za poslední 3 roky s tím, že máslo je neskutečně drahé cyklicky ve stejných obdobích? Nyní jsou energie levnější než např.na jaře a bylo snad v dubnu máslo za 80-90 korun?? Stačí si udělat jednoduchý úsudek a zasmát se těmto politickým kecům. Že si řetězce kvalitně mastí kapsy, o tom asi není pochyb.
To lidem nedojde. Cena energie se podili na cene masla v jednotkach procent, takze i zdrazeni na 10tinasobek by nemelo sanci cenu extreme zmenit. Tezky, tezky ... .
Přes tlamu by měl dostat developer, který z lidového "Masaryčka" udělá oficiální název projektu. Ostatně, nikdy jsem nechápal tu obsesi developerů za každou cenu každý nový činžák nebo kancelářskou budovu pojmenovat.
Bylo by dobre to vzkazat i "developerum" z davne minulosti 😄 .
Vadi to necemu ze se stavby pojmenovavaji? Proste lidi potrebuji veci nejak oznacit. Kdyz jdete do restaurace taky nerikate adresu, ale nazev mista.
Ačkoliv se obecně problém porodnosti "hází" na vládu a na nedostatek bytů a podobný nesmysly, tak všichni, co znám a nemají děti, tak je buď jednoduše nechtějí nebo mít nemohou. Ti co děti nechtějí, tak mají svý důvody jako je potřeba seberealizace, svobody, budování kariéry a v neposlední řadě často k dětem nemají žádný vztah představa rodičovské role je upřímné děsí. Nikdo rozumný nemá dneska dítě ve dvaceti jako to bylo kdysi před čtyřiceti lety. Většina si počká do věku kolem třiceti, aby měli jistotu bydlení, vztahu a peněz. Není to tak složité. Ti kdo děti chtěli většinou je mají a ti co nechtějí už názor nezmění. Proč je to tak těžké pochopit, že možná třetina dnešních dospělých prostě nechce rodinu a nemá to nic společného s vládou nebo ekonomikou?
(My: věk 36 a 37, 2 děti, SŠ, VOŠ)
Pridam jeste jeden duvod. Nemuzou najit vhodneho partnera.
Další devastace zdravotnictví v přímém přenosu, že to budou mít rodičky do špitálu
50km a dále nikoho z pětidemolice nezajímá, hlavně ať dáváme 4% HDP na armádu.
Infrastruktura, jakakoliv je silene draha, nejde ani tak o vybudovani, ale nasledny provoz.
Chcete zit na "samote u lesa", ok, ale musite akceptovat i to ostatni co k tomu patri. Mensi mesta a vesnice jsou v soucasnosti silne dotovana, protoze si na svoji existenci nedokazi vydelat. To je proste fakt, byt jejich obyvatele dokolecka tvrdi jak vse dotuji Praze.
Máte v tom ideologický zelený zmatek. Skanzen tu máme: milion lidí žije pod hranicí chudoby, dva další miliony k němu směřují. Na statisticky průměrný příjem nedosáhnou dvě třetiny pracujících Čechů. Takže komu chcete prodávat elektrická auta od 800 tisíc výše, když i ta spalovací zdražila hlavně proto, aby se z jejich výnosů mohly refinancovat zčásti nenávratné investice do elektromobility a zčásti, aby se slibované srovnání cen spalováků a aut na baterky srovnalo. Ovšem nikoli snižováním cen e-aut. Takže automobilky už zjistily, že popřít pravidla svobodného trhu brutálně nedeformovaného dotacemi, to jest penězi ukradenými z peněz jiných daňových poplatníků, pohříchu i těch chudých, se hrubě nevyplácí. Věřte, že o tom za více než 30 let profesionálního působení v automotive něco vím.
Jste totalne mimo. Ale opravdu totalne.
PS: Z matematicke podstaty "Na statisticky průměrný příjem nedosáhnou dvě třetiny pracujících" .. plati vsude na svete. Jinak to byt ani nemuze 😄 .
Ve zbytku jste mimo uplne stejne. To ze nekdo dela nejakou praci 30 let jeste neznamena ze ji rozumi. Bohuzel.
Politici a manažeři automobilek ze své blahobytné sociální bubliny se naprosto stupidně domnívali, že elektrická auta charakterizovaná nepřijatelně vysokými cenami a mizerným dojezdem s nejistou životností baterie se budou prodávat jako teplé housky na krámě. Ovšem poté, co skončily velkorysé dotace, za něž si e-auto pořídili zhusta movití klienti zákazníci jako druhé či třetí auto do rodiny, celý boom aut na baterky logicky skončil. Došli jim prostě zákazníci. To ovšem bylo patrné již před rokem. Odkaz 1
Je ovšem ukázkou naprosté nekompetence administrativy nejen naší vlády, že v roce 2022 za českého předsednictví k úžasu tehdejšího "zeleného cara" a místopředsedy EK Timmermanse byl podepsán totální (a totalitní) zákaz spalovacích aut po roce 2035 s předchozími stále tvrdšími emisními sankcemi. Přitom krize VW a s ní i přicházející krize českého autoprůmyslu (hlavně nyní už dodavatelů dílů) je jen nejviditelnějším důsledkem nesmyslné dekarbonizační ideologie Green Deal. Odkaz 2
VW na tom neni spatne protoze elektro, ale protoze jim padaji prodeje celkove, hlavne v asii. Ale to tu nekteri nechteji pochopit.
Tim ze z toho budou delat cim dal vetsi skanzen rozhodne nicemu nepomuzou.
Jahn (Škoda Auto): Přechod na elektromobily je politické zadání. Evropa musí mít ekonomickou sílu
Tady to Jahn rika jasne: "marze, marze marze, nechceme vyrabet levna auta na kterych se neda poradne vydelat". Mezitim Cina zaplavuje Asii a Jizni Ameriku levnymi vozy. Cinu ted trapi vlastni nadprodukce aut, ktera tlaci ceny dolu. VW a dalsi Evropske automobilky byly zvykle na to, ze maji kam vyvazet a to se ted meni.
Ekonomickou silu nezle ziskat prodejem zastaralych nekonkurenceschopnych vyrobku, ktere navic stoji vic Tam to presne speje. V Cine ztraci podil, protoze Octavka tam stoji vic nez Tesla. O Cinskych autech nemluve.
Německé odbory chtějí, aby VW nezavřel ani jednu továrnu.
Řešení je jednoduché- přesunout výrobu Škody a Cupry do Německa.
Problém vyřešen a nebude třeba zavírat Německé továrny.
To nejde. V Nemecku je az moc malych tovaren, to je silene neekonomicke provozovat. Zavrit se mely uz drive, dlouhodobe to akorat vysava penize. Oproti tomu tovarny Skody jsou velke a relativne kompaktni.
A byl by to velký problém udělat v dnesni vernou a zcela identickou kopii ?? Obzvlaste jsou-li u nas šikovní lidi. Za ty penize na jeho opravu se prece muze postavit most zcela novy, ktery vydrzi o hodne dele, nez stavajici opraveny, vzdyt jsou to vyhozene penize. A pokud ho chteji ti nekteri zachovat , tak at ho presunou tam, kde bude potrebny a tam.muze slouzit opet dalších nekolik let, Na Výtoň postavte most novy, at pro budouci generaci neco pekneho odkážeme.
Nejde, ten most nevyhovuje celkovym resenim. Technicke pozadavky jsou uplne jinde nez v dobe vzniku kdy jezdila para. Nove navrzeny je z dalky hodne podobny.
15
Sledujících
8
Sleduje
15
Sledujících
8
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Hele, že já bych to pochopil blbě, dejme tomu. Ale určitě tu jsou chytřejší lidi než já, a pochopili to stejně.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Spousta expertu jsou "experti" a taky jenom lidi.