Bylo by fajn si n jdriv něco zjistit o motoru než napíšete takový blud. Motor je úplně nový který nemá řemen ale řetěz.
Ovšem to si zjisti ten kdo opravdu je cílova skupina. Ne ten co umí jen hejtit.
To chce jen čas než se projeví nedostatky inovovaného motoru 1,2 s řetězem.. Peugeot tam určitě zase něco dojebal
Takže už se nám tu ukázal Opel Fromtera, potom Fiat Grande Panda, teď Citroën C3 Aircross. V dohledné době lze očekávat ještě Peugeot 2008 ... Nějak mi ty auta připadají všecky stejný a o ničem. Tohle je vyloženě ten nedávno ukazovaný Opel Fromtera.
To protože to je jeden koncern, vše teď vychází z Peugeotů nebo třeba dodávky od Fiatu.
Nevim, podle ceho posuzujete, ale ja mel ted 2 a pul roku novou 508 GT a zena ma 2 roky novou 2008 a naprosta spokojenost s obojim, maximalni pohodli a vyborny zpracovani.. Byl jsem zvyklej celej zivot na koncernovy auta, ale tohle urcite spatny volby nebyly a Peugeoty kazdymu rad doporucim..
Motorizace na výběr nic moc, benzín 1,2.. sám o sobě ten motor není špatný, ale rozežírání rozvodového řemene dokáže dost potrápit, pokud člověk nemá doložený servis, tak ho to vyjde dost draho. A nafta? 1,5 hdi? Oproti 1,6 předešlé 1,6 mi ten motor přijde dost línej, trápí ho trhání rozvodového řetízku mezi vačkama, dál je to jezdící olejnička.. Málo těchto motorů nemá okolo 100000km suchý čistý motor. A ty netěsnosti přicházejí i dříve. Další průser je systém SCR - AdBlue.
Netvrdím, že všechny auta takhle na tom jsou.. ale většina s má tyto problémy. Pohodlná možná jsou, i mně se v tom jezdí celkem dobře. Ale to je asi tak všechno. Posuzuju podle toho, že ty auta spravuju.
Měl jsem 1.6HDi 80kW z roku 2004, teď šlo auto do šrotu v 360.000 km kvůli cenové neadekvátnosti za opravy, aby to prošlo STK. Nicméně motor jezdí stále, v jiném autě. Vstřikovač jsem řešil jeden, dal se nový šteft a mosazná podložka, vyřízeno. FAP to nemělo. Zanedbaná výměna rozvodů není problém motoru, nýbrž uživatele. Kolik oleje jsem do toho nalil, tolik jsem za 4 měsíce, při výměně, vylil. 1.9TDI a 1.5TSI mi žerou olej jako blázen.
No jo, to je ale ještě stará 1,6hdi bez serepetiček a taky, co si budem, motor z roku 2004 bude kvalitnější než dnešní modernizace.
Ten motor zase až tak dobrý není pokud mě paměť neklame tak má rozvod řemenem v olejové lázni. A ten se rád drolí i před doporučenou výměnou a žmolky ucpávají mazací kanálky a první co se nedomaže je turbo.
To si pletete s 1.2 benzínovou, 1,6 je nafta.. motor celkem ok. Ale bývají problémy s AD blue a není to zrovna levná věc. Okolo 160000km se často řeší vstrikovače, filtr pevných částic a to se nebavím o tom, že jsou případy, kdy se motor potká, kvůli zanedbané výměně rozvodů. A někdy je ten motor pěkná olejnička, dost teče olej a to se nebavím o guferách převodovky, to auta nemají pomalu ani 30000km a už teče olej z převodovky. Fakt děs.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Nikde ve článku nebylo napsaný, že lze motor použít místo elektromotoru, v tom případě to úplně asi hybrid teda neni. Jinými slovy ten motor slouží jako elektrocentrála? 😁
1 odpověď