Co vám na tom vadí? Že by neměli jezdit podvodníci?
Problém je někde úplně jinde. Stát nařizuje STK a emise. Výkon této činnosti ale provádí suokromý subjekt. A tomu jde především o zisk. STK a měření emisí pokud bude "vyhazovat" zkrachuje. No a to provozovatel pochopitelně nechce. Stát by tedy tuto činnost měl provozovat sám. A je po podvodech. A pak je ještě jedno řešení jako v USA. STK a emise ve stávající podobě zrušit a nechat to na pojišťovnách. A ty si to sakra ohlídají.
Já jsem si nedávno kupoval baterku do Sony kamery. Stala mě 2450 Kč. Neměl jsem s sebou pět korun, protože vím, ze baterie něco stojí.
Takže ten, kdo se chce svézt na vlně krouticího momentu a zažívat pocit kontinuálního tahu a dostupnosti výkonu v každém okamžiku, ten kdo chce ticho a klid při jízdě, pohodu a komfort, ten musí proste zaplatit.
Měl jsem možnost vyzkoušet několik elektromobilů přímo na silnici. Nezlobte se na mě, ale kontinuálním tahem, výkonem, pohodou a komfortem se mému Mistubishi se spalovákem nevyrovnal ani jeden. Všechny zaostaly.
Z období levostranného provozu až do současnosti přešlo jedno důležité pravidlo, a to přednost z prava. Ta skutečně platila už v době, kdy se ještě jezdilo vlevo. Kvůli tomu nyní řidič nedává přednost tomu, kdo přijíždí z té "jeho" strany, ale z té opačné. Je to opravdu trochu nepřirozené a možná právě proto má řada řidičů problém si toto pravidlo zautomatizovat.
----
Logičtější by bylo, kdyby při pravostrannému provozu platila přednost zleva, tak, jak to už funguje v naprosté většině na kruhových objezdech. Na druhou stranu, změna takového podstatného pravidla by aspoň krátkodobě vedla k chaosu a zvýšení nehodovosti. Proto je možná lepší zůstat u přednosti z prava.
Pravidlo pravé ruky pochází ještě z námořní plavby z dob plachetnic a je tudíž velmi staré. Kormidelník totiž na levou stranu neviděl kvůli natočení plachet. Ale přesně citovat nemůžu, protože si to již nepamatuji. Lze dohledat na internetu
Ten bezklíčový systém je super pro výrobce baterii. V klíčovým ovládači vydržela baterie víc než dva roky a v bezklíčovém ani ne dva měsíce. Bohužel mám ho, a nejdříve jsem nadával na výrobce baterii, a teď na projektanta toho systému
Zajímavé. Já mám u Mitsubishi původní baterku v klíčku už 18 let a stále funguje.
Opravdu ten motor šel jak japonská mašina. Něco neskutečného. Byla to uloženka ,když jsem ho dostal, a tak byl asi nějaký odpočatý..
Se nedivte, že šel jak hodinky. Motor by původně letecký diesel z 30tých let. Mimochodem německý Leopard stále používá motor Maybach ze vzducholodí Zeppelin (30tá léta).
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Práce snů. Nulová odpovědnost a prachy se pohrnou.