Nechci být agresivní.Jezdil jsem se spalováky 30let.Věřte že bych se k nim nevrátil pokud bych nemusel.Mám kolem sebe pár lidí co vlastní EV a rozhodně by je nenapadlo se k nim vrátit.Nikomu EV necpu, je fajn že jsou nabíječky prázdné.
Zajímavé, že se ke spalováku údajně nikdo od EV nechce vrátit. Možná u nás kde EV znamená "já nato socky mám, heč". V USA se ke spalováku chce vrátit 80% současných majitelů EV nebo hybridů.
Ano, zajímavý článek. Ještě snad na doplnění - první československá radiální pneumatika Barum bezdušová pro os. auta byla vyrobena v r. cca 1971 vzor 0R6, byla to doslova revoluční pneu pro náš trh. Potom asi o rok či dva později byla vyrobena zimní radiální pneu Barum pro os.auta vzor OR36, později OR66. Pneumatiky osobní Nokian zimni (jak se píše v článku) - používám asi 12 roků. Mohu je jen a jen chválit.
Vzor OR36 a 66 není zimní pneumatika , ale pouze modifikace OR6 - OR36 pro menší opotřebení vnějších figur a OR66 byla OR6 v provedení Steel. Vyráběla se i OR6As (asymetrický dezén) pro Tatru 613. Jinak první Barum pneu byla OR1 - licence Pireli, která byla absolutně nevyhovující. Z ní se vyvinula pneu OR6. Jinak do dnešních dnů nepřekonatelný všesezóní dezén - all weather.
Co vám na tom vadí? Že by neměli jezdit podvodníci?
Problém je někde úplně jinde. Stát nařizuje STK a emise. Výkon této činnosti ale provádí suokromý subjekt. A tomu jde především o zisk. STK a měření emisí pokud bude "vyhazovat" zkrachuje. No a to provozovatel pochopitelně nechce. Stát by tedy tuto činnost měl provozovat sám. A je po podvodech. A pak je ještě jedno řešení jako v USA. STK a emise ve stávající podobě zrušit a nechat to na pojišťovnách. A ty si to sakra ohlídají.
Já jsem si nedávno kupoval baterku do Sony kamery. Stala mě 2450 Kč. Neměl jsem s sebou pět korun, protože vím, ze baterie něco stojí.
Takže ten, kdo se chce svézt na vlně krouticího momentu a zažívat pocit kontinuálního tahu a dostupnosti výkonu v každém okamžiku, ten kdo chce ticho a klid při jízdě, pohodu a komfort, ten musí proste zaplatit.
Měl jsem možnost vyzkoušet několik elektromobilů přímo na silnici. Nezlobte se na mě, ale kontinuálním tahem, výkonem, pohodou a komfortem se mému Mistubishi se spalovákem nevyrovnal ani jeden. Všechny zaostaly.
Z období levostranného provozu až do současnosti přešlo jedno důležité pravidlo, a to přednost z prava. Ta skutečně platila už v době, kdy se ještě jezdilo vlevo. Kvůli tomu nyní řidič nedává přednost tomu, kdo přijíždí z té "jeho" strany, ale z té opačné. Je to opravdu trochu nepřirozené a možná právě proto má řada řidičů problém si toto pravidlo zautomatizovat.
----
Logičtější by bylo, kdyby při pravostrannému provozu platila přednost zleva, tak, jak to už funguje v naprosté většině na kruhových objezdech. Na druhou stranu, změna takového podstatného pravidla by aspoň krátkodobě vedla k chaosu a zvýšení nehodovosti. Proto je možná lepší zůstat u přednosti z prava.
Pravidlo pravé ruky pochází ještě z námořní plavby z dob plachetnic a je tudíž velmi staré. Kormidelník totiž na levou stranu neviděl kvůli natočení plachet. Ale přesně citovat nemůžu, protože si to již nepamatuji. Lze dohledat na internetu
5
Sledujících
4
Sleduje
5
Sledujících
4
Sleduje
VW žije z minulosti. 15 roků zpátky to s ním šlo do p....
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Přesně. Před 15cti lety jsem prohlásil, že VW zkrachuje. Teď už je na stole otázka ne zda, ale kdy zkrachuje. Myslím, že do tří let bude vymalováno.