Škodovka už dávno není značkou, které se západ posmíval. Ano, je to dílo spojení s VW, ten nás bral ale s myšlenkou doplnit nabídku o levnější vozy. Jenže ona se ta kvalita srovnala a když se tomu daly tvary od Kabaně, máme tu pěkný i kvalitní automobil, kterému VW prostě konkurovat moc nemůže. Alespoň u nás. My jsme v tomto dost patrioti. Pořizovací cena je nižší a i cena za hodinu v servisu je trochu odlišná a našinci to vnímají.
Bohužel je pravdou, že některé FL moc povedené nejsou, Kodiaq to asi odnesl nejvíc.
Marže na čtvrtce másla 2,30 Kč?
Z čeho to pan Prouza vyčetl? Jestli má tu možnost, ať se podívá do faktur řetězců. Tomuto číslu nemůže věřit ani on. Možná tak chudáci výrobci mají takovou marži. Obchody mají zcela jiné marže. To už je pánu Prouzovi asi nějak fuk, však zisky jdou stejně za hranice. Nějak mu dlouhodobě nevěřím.
Infrastruktura není pro elektroauta připravena a VW vsadil příliš silnou kartu na tento trend. Tato auta jsou drahá a možná úmyslně, protože kdyby byla za polovinu, tak je energetická síť na lopatkách.
U VW skutečně uživatele neposlouchají, protože by třeba nešli do společného projektu s Fordem u Transportera, který byl snad nejoblíbenější dodávkou v Evropě. U T6 přepálili cenu, zhoršila se kvalita a o designu sedmé řady raději nemluvit.
Možná je v koncernu nějaký krtek, který ho chce položit.
Analytici ČNB asi potvrzují slova, že statistiky jsou přesné souhrny nepřesných čísel.
Tržby posuzují podle údajů od řetězců, které mají enormní zisky díky kartelům a velkých výrobců. Řetězce mají často stejné majitele a konkurují si jen naoko.
Běžný obchodník poslední léta skomírá pod tlakem nájmů, energií a pokud neprodává potraviny, tak v lepším případě šlape vodu. Vím o tom dost a vůbec bych příspěvek nenapsal, pokud by můj názor nesdílelo 90% dodavatelů. Jinak bych si řekl, že dělám po mnoha letech něco špatně.
Pan Bureš je možná s čísly spokojen, ale maloobchod jde ke dnu. Já bych se na jeho místě tak neradoval.
Asi není nutné zvedat daně, ani oškubávat řadové občany. Pokud by se podařilo, ne vymýtit, ale alespoň eliminovat tyto zaběhlé praktiky a k tomu třeba donutit naše firmy platit daně doma a ne se skrývat v daňových rájích, tak se budeme mít asi dobře. A státní rozpočet by dost možná byl i přebytkový.
Pak bychom se nemuseli ani skládat na vážně nemocné děti a nebo třeba občany postižené povodněmi. Stát by to zvládl totiž sám. Jestli tam není na tom všem nějaká zainteresovanost našich politiků 😀
Těžko říct, jestli je to dobře. ANO zvítězilo na vlně celostátní politiky. Na této vlně se svezl i staronový hejtman, který byl pro mě, jako občana, neviditelný. Koalice s profláknutým STAN asi dobrou volbou nebyla.
V pořadí druhá K21 složená z KDU a Zlín 21 je k samotnému kraji mnohem blíž. Hlavně jsou tam lidé, kteří v tomto kraji již něco dokázali a konkrétně Zlín 21 si podíl na rozhodování rozhodně zasloužil, protože jeho představitelé, jsou dle mého názoru, kraji nejblíž. Otázkou ale je, zda K21 měla vůbec o tuto spolupráci zájem.
Když koupíte nemovitost, tak jí logicky pojistíte. I když v době, kdy to udělali, tak indicie o velkých srážkách byly asi v počátcích.
Co mohli jiného dělat?
K pojišťovnám mám pouze jednu připomínku. Ať je to kterákoliv, před uzavřením smlouvy by vám vyleštili i boty, ale v momentě plnění se kroutí, jak hadi.
Většinou vás pošle do pekel někdo jiný. VW si tuto cestu vybral sám. Až do modelu T5 to byla nejspolehlivější dodávka na trhu. Pak, místo aby vychytali blechy, tak se vrhají do spolupráce s Fordem, který byl, co do kvality a spolehlivosti, o třídu níž.
Jak již napsal někdo přede mnou, tak výrobce ignoruje názory uživatelů.
Němci si prostě oblíbili sebedestrukci jak u aut, tak v politice.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ducháček to zařídí. Nebo "nějaký" ministr?