Páru měli a k lepšímu toho docela dost změnili. Téměř vymazali inflaci, kterou nastartovala Babišova vláda ( předávala již 6,8 proc.), zvládli stabilizovat ceny energií a pohonných hmot, po Havlíčkově krachu Bohemia Energi. Snižují deficity rozpočtu, rychle reagují na řešení následků povodní. Výrazně zrychlil výstavbu dopravní infrastruktury a další. Zlínský sledovat a nekecat do větru.
Tak vám nezbývá, než popřát hezký den.
Pan Vystrčil se tímto střelil do nohy. Právě popsal honbu ODS za hlasy před minulými volbami. Neměli ani páru, jak měnit republiku k lepšímu, chtěli jen odstranit Babiše a získali k tomu hroutící se KDU, které by si již ani neškrtlo a v té době aférami postižené Starosty a nečitelné Piráty. Topka byla taky na dně.
Sečteno a podtrženo, parta kauzami opředené ODS přemluvila strany, které byly na odpis, aby jim dopomohla k moci.
Jenom nevěděli, co budou dělat, jestli ty volby vyhrají. Již nám to předvedli a pan Fiala si dokonce dělá naději na vítězství ve volbách příštích, aby prý dokončili svoji započatou práci.
Zní to, jako parodie, ale vše mají v rukou lidé této země.
Ochránce stromu by se měl odstěhovat co nejdále od zmíněného místa. Kdyby se jednalo o stavbu golfového hřiště, tak se to dá pochopit. Všichni, kdo do této stavby házeli vidle a ještě povodněmi utrpěli, tak jistě změnili názor.
Podobné je to i s Dětmi země a jinými, kteří vrtají do všeho. Kdy už jim konečně někdo vyúčtuje škody, které prodlevou vznikly? Stojí nám důležité stavby dálnic, jejichž zdržování stálo již miliardy a pořád se nenašel nikdo, kdo by s autory neoprávněných žalob zatočil.
Škodovka už dávno není značkou, které se západ posmíval. Ano, je to dílo spojení s VW, ten nás bral ale s myšlenkou doplnit nabídku o levnější vozy. Jenže ona se ta kvalita srovnala a když se tomu daly tvary od Kabaně, máme tu pěkný i kvalitní automobil, kterému VW prostě konkurovat moc nemůže. Alespoň u nás. My jsme v tomto dost patrioti. Pořizovací cena je nižší a i cena za hodinu v servisu je trochu odlišná a našinci to vnímají.
Bohužel je pravdou, že některé FL moc povedené nejsou, Kodiaq to asi odnesl nejvíc.
Marže na čtvrtce másla 2,30 Kč?
Z čeho to pan Prouza vyčetl? Jestli má tu možnost, ať se podívá do faktur řetězců. Tomuto číslu nemůže věřit ani on. Možná tak chudáci výrobci mají takovou marži. Obchody mají zcela jiné marže. To už je pánu Prouzovi asi nějak fuk, však zisky jdou stejně za hranice. Nějak mu dlouhodobě nevěřím.
Infrastruktura není pro elektroauta připravena a VW vsadil příliš silnou kartu na tento trend. Tato auta jsou drahá a možná úmyslně, protože kdyby byla za polovinu, tak je energetická síť na lopatkách.
U VW skutečně uživatele neposlouchají, protože by třeba nešli do společného projektu s Fordem u Transportera, který byl snad nejoblíbenější dodávkou v Evropě. U T6 přepálili cenu, zhoršila se kvalita a o designu sedmé řady raději nemluvit.
Možná je v koncernu nějaký krtek, který ho chce položit.
Analytici ČNB asi potvrzují slova, že statistiky jsou přesné souhrny nepřesných čísel.
Tržby posuzují podle údajů od řetězců, které mají enormní zisky díky kartelům a velkých výrobců. Řetězce mají často stejné majitele a konkurují si jen naoko.
Běžný obchodník poslední léta skomírá pod tlakem nájmů, energií a pokud neprodává potraviny, tak v lepším případě šlape vodu. Vím o tom dost a vůbec bych příspěvek nenapsal, pokud by můj názor nesdílelo 90% dodavatelů. Jinak bych si řekl, že dělám po mnoha letech něco špatně.
Pan Bureš je možná s čísly spokojen, ale maloobchod jde ke dnu. Já bych se na jeho místě tak neradoval.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Se zlodějem a lhářem, který chce být ředitelem zeměkoule, se asi dohoda udělat nedá.
Jeho napoleonský syndrom mu nikdo z hlavy nevytluče. Ruský lid si na to ale zvykl a jak se zdá, pozůstalým po padlých ten ručník, který dostávali, asi stačí.