Ne. V roce 94 zvýšil svůj podíl akcií tuším na 60 nebo dokonce 70%, ale jediným vlastníkem se stal v roce 2000.
ok,nicmeně se stal majoritním akcionářem a tudíž faktickým vlastníkem s rozhodovacími pravomocemi a takhle byl i postupný stoprocentní odkup akcií i plánován při jednání státu a VW...nakonec jde pouze o úhel pohledu a technikálii
Tolik peněz nemá ani Kellnerová s Vítkem a Bakalou dohromady.
Druhá věc je, že nechápu, proč si lidé jako vy myslí, že pod českým vedením budou české firmy prosperovat nejvíce?
To, že Škoda přešla pod VW je nejlepší věc, která se Škodě v roce 2000 stala.
Myslíte si, že by ta auta byla tam kde jsou, bez VW ?
Víte jaké značky aut dnes jsou samostatné a nepatří pod velký koncern?
Koenigsegg, Morgan Motor Company, Rimac, Pagani, Caterham.
Znáte nějaké z těchto značek? Koupil byste si je? Proč si myslíte, že se tady neprodávají?
A ještě doplňující otázka za milion. Co myslíte, že tyto soběstačné značky prodávají? Cenově dostupná, rodinná auta a manažerská auta, nebo superluxusní předražená auta s nechutnou marží, která obhájí jejich existenci?
jenom technická...VW koupil Škodovku už nějak v roce 93,nebo 94
Zrušit airbnb a pod., zdražit letenky (poplatky za letiště) do země, omezit výletní lodě. Svět se totiž otevřel až příliš a létá se za pakatel, takže všichni pořád cestují a už si toho vlastně ani neváží. Jedou se třeba ožrat do Španělska, nebo si "udělat fotku" do Říma, aby byli cool , protože proč ne, vždyť to stojí prd. Já sám cestuji rád, ale už se chci omezovat na země a místa, kam jezdí minimum lidí.
s tím souhlasím,pamatuji časy,kdy běžná zpáteční letenka např z Prahy do Ženevy stála cca 10 tisíc ještě v 90.letech a platy oproti dnešku byly čtvrtinové.Jen nevím,na které země alespoň v ramci Evropy se chcete omezovat,kam dle vás jezdí minimum lidí,,,nic takového už nenajdete.Právě z důvodů lehce dostupných destinací a ubytování za pár šupů...
Přesný Pavel Šafr:
Pláč nad bankrotem ČSA nemá smysl bez pojmenování viníků. Proč se nemluví jmenovitě? Na začátku stála Tvrdíkova megalománie. Ale podstatné pak je, jakou roli sehrál Babišův kamarád z kruhů pézetek a StB pan Šimáně. A proč to vytunelování ČSA Babišova vláda připustila a přikryla.
v první řadě to jde ovšem za socanskou Paroubkovou vládou,která tomu nýmandovi Tvrdíkovi tuhle trafiku přiklepla,přestože ten pro její výkon neměl ani nejzákladnější předpoklady,včetně prakticky nulové znalosti angličtiny,což je v mezinárodním letectví na této úrovni asi unikát.
Ukrajině se nedostává vojáků a nucenými odvody vlastních lidí Ukrajina ničeho nedosáhne. Je třeba, aby každá země EU vyslala svoje vlastní vojáky na Ukrajinu. Je třeba vyhlásit bezletovou zónu nad Ukrajinou. Ukrajina válčí nejenom za naši svobodu. Jsme ve válce, je třeba si tuhle věc uvědomit a náležitě podle toho konat a jednat!
hele Frosterová,ty akorát válčíš tady v klidu a bezpečí domova od klávesnice.Jdi za svýmy syny a vnuky a řekni jim,ať jdou válčit na Ukrajinu za naší svobodu
Ještě jednou se podivejte na nadpis tabulky…
to se nevylučuje s tím,co je napsáno v textu nad tabulkou:
Z Číny podle VIN nepochází jen místní značky, ale i část produkce výrobců, kteří mají sídlo v jiných zemích. Jde třeba o americkou Teslu, japonskou Hondu nebo původně švédské Volvo, které má v současnosti čínské vlastníky Geely.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ty jsi fanousek uplne k nicemu... neumis brat veci s nadhledem... protoze trocha pokory a sebekritiky je potreba k uspechu...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V tvém příspěvků žádná pokora a nadhled není...je tam pouze výsměch Spartě a hned vedle toho napíšeš blábol o kovaném sparťanovi🫣...tak to tady teď neokecávej nějakým nadhledem, když ani evidentně nechápeš význam toho slova
1 odpověď