Samotné proporce se mi líbí a z profilu to naopak podle mne vypadá velice dobře. Celkově je to jiné (velmi), je to netradiční a je to dost cyberpunkové. Názor ať si každý udělá sám (navzdory titulku, který bych čekal od bulváru a ne od seriózního magazínu o autech), ale dle mého je to mnohem čistší a elegantnější než cokoliv, co v posledních letech vyšlo např. od BMW.
Co ale není věc názoru, nýbrž zcela objektivní fakt, je to, že dosavadní strategie Jaguaru by zcela nevyhnutelně skončila bankrotem, a to velmi brzy. Jejich nádherná spalovací auta nikdo nekupoval, navzdory marketingu, jenž byl plný odkazů na historii, filmových záporáků a nádherných žen. Jaguar neměl jinou možnost než udělat velmi drastickou změnu, a jakkoliv se mi osobně nezamlouvá nový marketing s růžovými barvičkami a prapodivnou reklamou s teletubbies, tak musím uznat, že se jim poprvé po několika dekádách podařilo na sebe upoutat pozornost. Co mne ale více zajímá než jejich reklamy jsou jejich auta, a proto jsem stále zvědavý na to, jak bude vypadat produkční model.
To samé tvrdil těsně před napadením Ukrajiny. Kdo tomu naivně věří, měl by se něco naučit o ruské diplomatické škole Odkaz
Toto na mne působí dvojím metrem. Do Gazy se posílají peníze vesele dál, přestože byly prokazatelně v minulosti zneužity Hamásem a dalšími teroristickými organizacemi pro vraždění civilistů (a prevence do budoucna, aby se to nemohlo opakovat, rovněž nikde), zatímco Izraeli je vyčítáno naprosto všechno, je křivě obviňován z údajné genocidy, a to na základě čísel a tvrzení ze strany teroristů, kteří nejenže lžou (viz. tvrzení, že Izrael poslal raketu na nemocnici a že zemřelo cca. 500 lidí, čehož se chytila mnohá světová média, přičemž se později ukázalo, že raketu vypálili Palestinci a dopadla na poloprázdné parkoviště), ale ani se neštítí používat civilisty jakožto živé cíle nebo střílet do těch, kteří se snaží utéct do bezpečí, tudíž vinu za zabité civilisty nese rovněž Hamás.
V diskuzích jsou zase perly… Děti by k těmto produktům neměly vůbec mít přístup, snad by to měla řešit regulace. U těchto HHC “edibles” je největší nevýhoda, že
A) je to ve formě cukrovinek, jenž mnohdy přitahují děti
B) v současné době to lze sehnat i v automatech bez jakéhokoli prokazování plnoletosti, v čemž osobně vidím největší kámen úrazu
C) nástup účinků trvá třeba i hodinu a půl/dvě hodiny, proto je mnohem jednodušší se omylem předávkovat než u kouření, kde účinky nastupují takřka ihned.
Přidejte fakt, že tyto HHC “edibles” bývají velmi potentní (jeden gumídek často mívá i 50mg HHC, přičemž 60mg je maximální doporučená dávka) a teď si představte, že se to dostane k dětem, které toho sní třeba celé balení. Fatálně by to snad skončit nemělo, ale i tak je to pro děti dost nebezpečné (viz. článek), a proto by měl být prodej těchto “edibles” silně regulován. Současná regulace má zakázat prodej mladším 18 let a prodej v automatech, což by mělo stačit (úplné zákazy jsou ale také blbost, akorát otevírají cestu neregulovanému černému trhu), nevím ale, v jakém stavu tato regulace momentálně je. Asi ještě bohužel nenabyla účinnosti…
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zrovna v Americe mají CVT od Jatco v Nissanech příšernou reputaci.
1 odpověď