Samotné proporce se mi líbí a z profilu to naopak podle mne vypadá velice dobře. Celkově je to jiné (velmi), je to netradiční a je to dost cyberpunkové. Názor ať si každý udělá sám (navzdory titulku, který bych čekal od bulváru a ne od seriózního magazínu o autech), ale dle mého je to mnohem čistší a elegantnější než cokoliv, co v posledních letech vyšlo např. od BMW.
Co ale není věc názoru, nýbrž zcela objektivní fakt, je to, že dosavadní strategie Jaguaru by zcela nevyhnutelně skončila bankrotem, a to velmi brzy. Jejich nádherná spalovací auta nikdo nekupoval, navzdory marketingu, jenž byl plný odkazů na historii, filmových záporáků a nádherných žen. Jaguar neměl jinou možnost než udělat velmi drastickou změnu, a jakkoliv se mi osobně nezamlouvá nový marketing s růžovými barvičkami a prapodivnou reklamou s teletubbies, tak musím uznat, že se jim poprvé po několika dekádách podařilo na sebe upoutat pozornost. Co mne ale více zajímá než jejich reklamy jsou jejich auta, a proto jsem stále zvědavý na to, jak bude vypadat produkční model.
Nejsem zastáncem elektromobility. Ale tady se musím Tesly trochu zaslat. U toho testu se úplně zapomnělo na to nejdůležitější. Srovnávají supersport s pickupem, který za sebou navíc táhne bezmála dvě tuny nákladu. A byl jen o půl sekundy pomalejší. Zkuste to zvládnout s konvenčním pickupem a pak dostanete trošku reálnější obrázek o celé situaci.
O to nejde. Jde o to, že Tesla lhala o možnostech svého Cybertrucku, když uspořádala závod mezi Cybertruckem a nejpomalejší verzí Porsche 911 na 1/8 míle, přičemž tvrdila, že se jedná o standardní závod na 1/4 míle.
Když tak o tom přemýšlím, tak žádné z moderních aut není vhodné do města. Co si ale koupit, když potřebujete jezdit hlavně po městě? Dojíždět do práce jen pár km. Do všech nových aut se cpou tříválce se stejnými neduhy.
EA211/EA211 evo jsou velice slušné motory, které na tyto neduhy příliš netrpí. Jen bych možná preventivně zkrátil interval výměny oleje a tankoval benzín s aditivy.
To samé tvrdil těsně před napadením Ukrajiny. Kdo tomu naivně věří, měl by se něco naučit o ruské diplomatické škole Odkaz
Kdo někdy pracoval v PR, tak ví, že takhle může vypadat zadání PR týmu (bývá zpravidla podrobnější, ale to si píáristi zpřesňují debriefingem). Nejvíc tady tedy křičí ti neznalí a nevzdělaní - bouře ve sklenici vody rozdmýchaná mediální hysterií.
Toto opravdu normální PR není. Tak jednoduše svého šéfa neobhájíte.
Toto na mne působí dvojím metrem. Do Gazy se posílají peníze vesele dál, přestože byly prokazatelně v minulosti zneužity Hamásem a dalšími teroristickými organizacemi pro vraždění civilistů (a prevence do budoucna, aby se to nemohlo opakovat, rovněž nikde), zatímco Izraeli je vyčítáno naprosto všechno, je křivě obviňován z údajné genocidy, a to na základě čísel a tvrzení ze strany teroristů, kteří nejenže lžou (viz. tvrzení, že Izrael poslal raketu na nemocnici a že zemřelo cca. 500 lidí, čehož se chytila mnohá světová média, přičemž se později ukázalo, že raketu vypálili Palestinci a dopadla na poloprázdné parkoviště), ale ani se neštítí používat civilisty jakožto živé cíle nebo střílet do těch, kteří se snaží utéct do bezpečí, tudíž vinu za zabité civilisty nese rovněž Hamás.
V diskuzích jsou zase perly… Děti by k těmto produktům neměly vůbec mít přístup, snad by to měla řešit regulace. U těchto HHC “edibles” je největší nevýhoda, že
A) je to ve formě cukrovinek, jenž mnohdy přitahují děti
B) v současné době to lze sehnat i v automatech bez jakéhokoli prokazování plnoletosti, v čemž osobně vidím největší kámen úrazu
C) nástup účinků trvá třeba i hodinu a půl/dvě hodiny, proto je mnohem jednodušší se omylem předávkovat než u kouření, kde účinky nastupují takřka ihned.
Přidejte fakt, že tyto HHC “edibles” bývají velmi potentní (jeden gumídek často mívá i 50mg HHC, přičemž 60mg je maximální doporučená dávka) a teď si představte, že se to dostane k dětem, které toho sní třeba celé balení. Fatálně by to snad skončit nemělo, ale i tak je to pro děti dost nebezpečné (viz. článek), a proto by měl být prodej těchto “edibles” silně regulován. Současná regulace má zakázat prodej mladším 18 let a prodej v automatech, což by mělo stačit (úplné zákazy jsou ale také blbost, akorát otevírají cestu neregulovanému černému trhu), nevím ale, v jakém stavu tato regulace momentálně je. Asi ještě bohužel nenabyla účinnosti…
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zrovna v Americe mají CVT od Jatco v Nissanech příšernou reputaci.
1 odpověď