Co si budem povídat, Monika vede na plné čáře, co se týče módy, má šmrnc, vždy skvěle reprezentovala svého manžela.
Jana Fialová a Eva Pavlová to jsou šedé myšky i kdyby dostávaly měsíčně milion na garderobu, tak to stále budou šedé myšky.
Prostě se oblékat neumí, nemastné, neslané, mouchy snězte si nás, splývají pokaždé s davem.
Šedé myšky nesahají Babišové ani po kotníky, vdávaly se z lásky, kdežto Babišová šla po mamonu!!!!! Co si budem povídat,že?
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učíme z knih ne poslechem. Školy zakazují mobily, protože se bojí silné konkurence, zejména AI chatbotů. Brzy by se totiž ukázalo, že velká většina učitelů je ve škole v podstatě nadbytečná. Je to zjevný příklad pokrytectví. Soustředění se na fakta není otázka mobilu, ale atraktivity a zásadnosti vyučované látky.
Že učitelé blábolí, to jste si dovolil moc. Mobily ba se na školách neměly používat!! Děti mezi sebou pak nekomunikují!
Blábolíte nesmysly!
Vhodné to určitě není, ale to snad mohli řešit dříve, než se začalo se stavbou. Senioři si budou stěžovat na každodenní hluk před školou a děti potřebují hřiště a zeleň, určitě ne domov důchodců vedle školy.
Ještě dodatek: Vy tady všichni co dojemně bojujete za domovy důchodců vedle škol, proč tedy dáváte své rodiče do domova důchodců proti jejich vůli, když tam většina z nich nechce??
Debilní názor, seniorům v domově by to nevadilo. Mám maminku v seniorském domě, vedle silnice na Říčany a ten hluk jim nevadí,spíš to vadí návštěvám, kteří ještě dobře slyší!
A děti z té školy by mohli občas dojít do toho domova a trochu jim zpestřit
to čekání na konec života. Ale to by občané museli mít rozum a uvědomit si,že také jednou budou staří, že??
V zámku,že se nic nedělo?? Byli jme tam častými hosty, neboť zámek máme od nás 15 km. Každý rok se konal ples, konaly se tam koncerty, opery na nádvoří atd. Jak někdo může říci, že byl zámek prodělečný?
Kdykoliv jsme tam byli na plese pokoje byly obsazené, kdykoliv jsme měli chuť na dobrý oběd o víkendu tak jsme jeli do Štiřína.
Pan Hrubý byl muž na správném místě,vždy milý usměvavý a při všech akcích vždy přítomen.Je to ostuda ministerstva kultury,že se zámku chce zbavit!!!!!!!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No vás asi ne, vy jen závidite.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Chlap by měl závidět ženské???