Rusové.? Takže až vás někdo napadne a bude znásilňovat vaši rodinu a zabíjet, tak mu ještě nabídnete dceru a zbytek domu aby byl klid? A nikdo by vám neměl pomáhat?! Skutečně?!
Řeč je o tom, že Ukrajina měla možnost nehnat střet na ostří nože. Nemusela provést puč a vyhnat řádně zvoleného prezidenta. Nemusela se hned hnát do EU, NATO, zakázat ruštinu a podobně. Nemusel jste nyní psát o napadání, znásilňování a zabíjení.
Psal jsem to už před pár dny v jiné diskuzi-férová cena za 250g másla by měla být 80-100 Kč. Pokud koncem osmdesátých let byla cena 10,- Kčs a plat kolem 3.000,- Kčs tak logicky vychází kolik by mělo stát nyní. Tlak na cenu způsobil, že se vozí nekvalitní vodnaté máslo z Polska, ale nad 200g Tatrou za 70-80,- ohrnuje většina lidí nos. Tak si lidi vyberte, levné a hnusné, nebo "drahé" a kvalitní.
Pane, když cenu másla porovnáváte srovnáváním výplat, porovnávejte alespoň po odečtení částek na bydlení.
Jsem zastáncem výpočtu platů politiků a dalších skutečně z minimální mzdy. K úpravě dát jen doplněk, o poměru jejich platů oproti mediánu s nějakým % rozmezím. Zároveň tvrdě snížit stanovené náhrady na telefony, dopravu, ubytování a pod. Pokud se některým politikům případné úpravy nelíbí, mohou odstoupit, případně nekandidovat.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Tento obsah se narozdíl od klasického výkladu ve třídě dá zpomalovat a vracet podle potřeby žáka. Pomocí hypertextu lze také obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. Ve škole by se měla učit jen čistě aplikovaná teorie a praxe a ne cokoli, co kde koho právě napadne. Pak pro všechen balast se neumí téměř nic. Zkrátka kdo chce moc, nemívá často nic. Ve státním sektoru obecně by se racionalizací mohla ušetřit až polovina výdajů, čistě ve školství dokonce až dvě třetiny výdajů, tedy až 200 miliard. A výstupy a výsledky by se naopak celkově zlepšily. Tak funguje dobrá kvalitní efektivita procesů.👍👌👏
Navrhujete jinými slovy, zřejmě mimo 1. třídy, zrušit školství? Když se dítě naučí číst, může si další vzdělání a informace dohledat? A jeden rodič jej při tom vyhledávání může hlídat? Z Vaší kritiky si nedá vyčíst nějaký návrh.
Jasně, ale všichni unisono řvete jako paviáni, když vám Fiala chce nějaké prachy krouhnout. Tak si rozmyslete co chcete a hlavně si nemyslete, že Babiš s komoušema bude ty jeho slibi platit z účtu Agrofertu.
Co do toho pletete komunisty_ Divný argument. Napište, v jaké výši byl státní dluh za komunistů a asi se jim budete muset omluvit.
Článek je dosti zavádějící. Vůbec nebere v úvahu, že vzpomínaná dohoda mezi státy byla podepsána až potom, kdy Anglie prakticky odmítla jednání o společném postupu proti Německu. K jednání poslala druhořadé politiky, kteří neměli ani plnou moc na podpis smlouvy. Navíc je poslala lodí a cesta jim trvala měsíc! Nabídka Anglie byla na společný boj proti Hitlerovi vyčlenit 10 divizí. Rusové byli tímto neuvěřitelným přístupem zklamaní a pár dní po tomto jednání podepsali dohodu s Němci. Potřebovali získat čas k dobudování hraničních opevnění a dokončení započatého přezbrojování armády.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Něco je shnilého v tomto státě. Politici by si neustále přidávali, jde to přes ministerstva (halda vysokých odměn na koncích roku) až do správních rad. Nejhorší na věci je, že tito lidé to začali brát jako samozřejmost. Oni totiž jednotlivé tisíce již snad ani nepočítají. Za pár hodin ve správních radách, nejméně odměny v desítkách tisíc. Navíc argumentují, že jejich peníze jsou jen zanedbatelné drobné. Odpovědnost prakticky žádná. Absolutně je nezajímá, že stát se dluhem neustále propadá. Obyčejní lidé jsou pro ně jen ti, co jim musí odvádět na platy a odměny.