Ten problém je všude stejný. Jak za socíku nejsou lidi, tedy hlavně ti, co by chtěli skutečně pracovat.
Takže mám radu: Méně sociálních podpor pro kdekoho, méně byrokracie a komplikací pro firmy i pracující, větší platy za převzetí větší osobní zodpovědnosti a neposlední řadě i více lidí z EU, co hledají skutečně práci. V Itálii, Španělku či Portugalsku jsou mraky mladých nezaměstnaných. Co jim nabídnout práci v Česku? Půl roku na zkoušku a zaučení a když se osvědčí, proč by nemohli třeba řídit kamion a jezdit po Evropě... Na to perfektní češtinu fakt nepotřebujou, stačí angličtina.
Pořád lepší než inženýři z blízkého východu a Afriky....
Vtip je v tom, že když ukážeš práci, tak ti začnou nakládat co to jde a máš stejný prachy co natáhlo.
Hoďte zboží, především tranzit, na koleje a bude méně silničního moru v podobě kamionů. Bude třeba méně nekřesťansky placených vandráků a bude se lépe dýchat. Jednoduché. A s argumentem, že materiál musí být na místě "druhý den", neuspějete.
To by nesměla být kapacita hlavních tratí vyčerpána a do toho ještě problémy v D části Elbtalu.
Typický Český Kocourkov...
Zatímco ve světě investují tisíce miliard do čisté mobility, u nás většina starých dieselů bez filtru. Technický stav po kontrole je katastrofální a emise hrůzostrašné.
Podvody na STK jsou samostatné odvětví služeb a jsou překonané pouze totální nečinnosti v rozvojových zemích.
On je problém s emisemi hlavně u těch novějších aut s filtry částic. Stará 1.9 s rotačkou a jí podobné problémy nemají nebo jsou levně opravitelné.
Všichni mluví o tom, že potřebujeme levnější energie, ale nikdo neví, jak toho dosáhnout. Ale ví to zedník Franta nebo šofér náklaďáku Pepa a taky Mařka z konzumu. Ti dokáží rozluštit a odhalit pozadí i největších záhad světa 😁😁😁
Úplně jednoduše zrušit emisní povolenky. To jen pro začátek a další věcí by se našly.
Jenže tohle je přesně ten největší nesmysl. Evropský automobilový průmysl se přestal chovat tržně! De facto nikdo v Evropě, tedy kromě zelených levičáků, nechtěl drahé elektromobily. Přesto se pod vlivem absurdní zelené pseudopolitiky do elektromobiluty vrhnul a nechal si od polutiků mazat med kolem huby, jak mu zákazem spalovacích motorů zajistí zákazníky. Jenže takhle trh nefunguje, do tržního hospodářství nepatří dotace ani zákazy. A výsledek je evidentní - po zrušení nebo pouhém snížení dotaci na elektromobily, se zájem o ně drasticky snížil. Takže by se měla uvádět ta procenta podílu na trhu za část roku 2024, kde by to mělo být zřejmé. Stejně tak infrastruktura, tj nabíječky a sítě přece nemohou zajišťovat politici, respektive stát, to musí být výlučně byznysová záležitost. Copak státy někde zajišťují čerpací stanice?
Takže pokud si Uršula vzala za svůj elaborát jednoho(!) kmeta a opět ho jako getžitka sveřepě prosazuje, skončí evropský autoprůmysl v pr...i.
Zrušit nesmyslnou euro7, zrušit zákaz prodeje spalovacích motorů po roce 2035, povinné otravné a docela nebezpečné bezpečnostní asistenty a nechat tomu volný průběh. To je řešení. A platí i v ostatních odvětvích hospodářství - zrušit nesmyslnou administrativu a regulace a nechat fungovat volný trh! Někdo zkrachuje a místo něj zase někdo nový přijde. Takhle to fungovalo dřív.
Do toho ještě doprasena energetika s jejich slavnými emisními povolenkami, které díky spekulacím jen tahají peníze z kapes všech do kapes vyvolených. Tohle všechno dopadne hodně velkým průšvihem. Tak jako Ursula rozložila wehrmacht pardon Bundeswehr, tak rozloží slavnou EU.
500e jako samo o sobě smysl má. Malé hbitě autíčko do města na nákup nebo do práce. Nepotřebuje 2 ary na zaparkování jako některá SUV, nesmrdí, prostě ideál, ale tak za 1/3 ceny. Osobně nechápu EV stylu BMW 7, Mercedes EQS, ani Škodu Enyaq. 2,5 tuny, reálný dojezd 300 km a mtat se s tím po Praze!!!
Je to jen ukazování ega, poměřování pin..ku.
Všechny daně za zboží typu neřest mají jediný skutečný cíl a efekt. Zvýšení příjmu státního rozpočtu. Spotřeba a tudíž zdravotní důsledky zůstanou beze změny.
No jestli to zvýší příjem státního rozpočtu nevím? Zvýšení daně na tabákové výrobky větší výběr daně nepřineslo spíše naopak. A dále se snižuje i výběr DPH za tyto výrobky.
WTF, něco takového u nás existuje? To je odporné, jak někdo může s řekou udělat něco takového?
Ono to bylo plánováno jako dočasné řešení, kdy bylo potřeba poslat řeku dále a získat čas, aby si celý násep Ervěnickeho koridoru sedl a mohl se pomalu vrátit k normálnímu životu a zároveň elegantní řešení jak využít vytěžené území k uložení skrývky a nezabirat cennou půdu. Nedělám si iluze o minulém režimu, ale v plno věcech i ekologických jsme byli mezi prvními ve světě (používání nizkosirne nafty)
jenže to jim tady vláda při prodeji zdaní. Jde o to, že jestli vůbec budou schopni tady prodat úrodu. Kšeftaři s vínem dovážejí víno už dávno, i třeba z Arménie, Bulharska a odjinud.
Ne, vyrobí u nás otevřou si sklípek a pobočku v Rakousku a lidi si budou jezdit legálně nakupovat pár km do Rakouska a když budou chytří tak to udělají tak, že danit budou tam, kde to pro ně bude výhodnější. Dceřiná firma v cizině a ostrá tužka dokáží neskutečné.
Já bych věděl jak na to. Seškrtat prachy politikům, zavést jim plnou trestní odpovědnost, zjednodušit správní agendu, přestat sponzorovat různé neziskovky, které se zabývají neužitečnými blbostmi. Přeorganizovat systém zdravotního pojištění, kdy pojišťovny spolknout poměrně slušnou část vybíraných peněz. Jen nevím jak vyřešit systém obchodování s chudobou, kdy stát pomocí sociálních dávek tomuto pomáhá. Řešení by bylo, ale to neprojde. U armády by se dalo za provoz taky ušetřit v podobě údržby některé techniky a nemovitostí, kdy by si tuto činnost mohli vojáci provádět v rámci fyzické a odborné přípravy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Něco na těch várkách bude? Nedávno na konci D7 u Postoloprt akce pásy, rychlost, ale že 4 čumí, jak se pod náklaďák cpe mermomocí osobák nikdo neřeší.