chtěl bych s autorem článku polemizovat .V devadesátých letech jsem byl plný optimismu co všchno se zlepší , ale za celých 30 let jsem nebyl schopen vybrat politiky , kteří by vládli s nějakou vizí .Jedinou vizi , kterou jsem zaznamenal je oblbování voličů před volbami a potom teplá korýtka v politice
ty jo majitelé firem než by koupily top tak radši koupí poloautomat a k tomu pět lidí a ovládání dvoumetrovou tyčí .Než by investovali tak radši s hrábnou menší desítky milionů a nemyslí moc dopředu .Stačí jim když děti vystudují , budou zabezpečení a kdyby přišla válka tak utečou na chalupu do Ameriky
mám rád okresní 4 třídu .Když to nejsou magoři tak si v klidu dám klobásu a pivo , za zápas vidím 3 nebo 4 akce za které v lize a reprezentaci berou miliony .A protože velký fotbal je již jenom o penězích a reprezentanty nevyjímaje tak k v pralesní lize je pro mně příjemněji než poslouchat kecy o srdíčku , bojovnost , štěstíčku a podobně , když to potom v zápase není vidět
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ty peníze nejsou nějaká pokuta ale zdroje na transformaci energetiky a mobility. Když necháme firmy vydělávat, je to teoreticky dobře, ale TDI neopustí nikdy. Takže ke změně taky nikdy nedojde. Máme tedy dvě možnosti, vykašlat se na to a jet v dieselech dalších padesát let, anebo to prostě změnit. Samy automobilky to nezvládnou a ani neudělají, je to politické rozhodnutí a podpora. Stejně jako třeba u elektrifikace, plynofikace nebo výstavby železnic - bez silného tlaku a podpory vlád by k tomu došlo o dekády později nebo vůbec.
Nebuďme hysteričtí, ty peníze, ať se berou z třílitrových SUV nebo jinde, jsou stále v našem evropském rozpočtu, nikdo je nešlohnul.
9 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
kdo to bude platit .Půjčky ? Evropa již ted zaostává ve vývoji průmyslu a lidi škrtí nesmysli . Kam se hrabou komunisti se sociálním inženýrstvím ,Já si vždy myslel , že v kapitalismu rozhoduje trh a ne politici