Však jen se nebojte, jak vás bude víc, stát si spočítá, že je nutno kasírovat i elektikáře, zelená půjde stranou a budete cálovat, tak nemachrujte vy "komforte"
rozšíření EV je to poslední čeho se u nás bojím vy "smraďochu". Zaostalý Češi budou jezdit na principu řízeného výbuchu fosilních paliv ještě 30 let. Horší už jsou snad jenom Slováci 🙂🙂🙂 Tedy ještě jednou díky, že platíte. Jedna nádrž benzínu 60 l = 780 Kč, do toho ta emisní povolenka v dopravě od roku 2025. Je to prostě dobře vymyšlené! Příště si na mě určitě vzpomenete, až budete platit za benzín. Krásný den vám přeji Jaroslave a hlavu vzhůru!
Naopak, přiblba co dokola melou nesmysly o elektromobilitě vyvracím. Spalovací motory, které neslyšíte NEEXSITUJÍ 🙂 ŽÁDNÝ spalovací motor po zahřátí neprodukuje jen páru... To může tvrdit jenom totální ultra přiblblo. Hele, to nemá cenu s takovým moulou vůbec diskutovat. Jsem rád, že můj profil čtete a něčemu moudrému se přiučíte.
Jaké daně za vás jako soukromá osoba platím? Dálniční známku? Nebo snad o tisícovku dražší povinné ručení? 😁 No to mě za ten komfort spalovacíhoi auta zatím pořád stojí. Oni vám ty elektroradovánky taky brzo osolí, stačí se podívat do Norska...
je vidět, že nemáte přehled o spotřebních daních, 1 litr benzínu = cink 13 Kč do státního rozpočtu. Komfort je právě to elektro. Se spalovákem poprdáte, smrdíte a hlučíte a ještě to nejede 🙂. Jednou se vám třeba poštěstí a třeba si to zkusíte. V Norsku žádné daně na EV nejsou, pouze už nejsou dotace, ale to nevadí, EV jsou už stejně drahé jako spalovací.
je vidět, že video zapůsobilo a začínáte chápat souvislosti a to je v pořádku vy filmová reklamní produkce 🙂. Ale nestyďte se za to, že máte mylné představy o fosilních palivech. Já nad tím taky nepřemýšlel dokud nebyla elektromobilita lepší alternativou. Mercedes bohužel šlápl vedle, když začal vyrábět vyloženě nevzhledná elektrická auta. Chápu, že si zákazník takové nekupuje, byť jsou technicky na výborné úrovni.
záleží jak nabíjíte, takže daně se konat nebudou, ale vy si připlatíte za emisní povolenku v dopravě od roku 2025. To bude jízda, už se těšim! Jinak s tou ekologií a drancováním přírody se zase trochu uklidníme. Všechno vám je krásně vysvětleno zde: Odkaz
🙂🙂🙂 tak si tu páru nechte puštěnou v zavřené garáži a dávám vám 3 hodiny, pak jedete na hřbitov i s tím vašim rádo-by silným neslyšným motorem 🙂 Ještě jsem neviděl, aby někdo měl problém v dnešním EV zatopit nebo chladit. To platilo pro auta bez tepelného čerpadla, ty se snad už ani nevyrábí. No s tim kafem to moc nesedí, EV mám každé ráno v garáži nabito, takže na žádnou čeprací stanici se nejezdí 🙂 A když jedete dálku, tak nabíjíte na HPC max 20 minut a jedete dál, to člověka 2x do roka, když jede dovolenou za hranice opravdu netrápí. Ale jsem rád, že nás ještě platíte ty daně, někdo to dělat přece musí, takže za mě dobrý ;-)
V jednom autě máme LPG, a to jezdí za 0.90kč/km. Já zkrátka nejsem ochoten vyměnit můj čas, který radši strávíme s rodinou, za půl hodiny nabíjení El vozu někde po cestě, za čas který musím věnovat hledání řešení, jak a kde nakupovat elektřinu. Elektro auto pro mě zatim nepředstavuje plnohodnotnou náhradu spalovacího auta.
Je to o prioritách, já nejsem ochoten platit zrůdnýmu ruSSku za naftu ani halíř nebo krmit Arabské divno státy, radši jednorázově zaplatim komunistovi v Číně za baterii. Nehodlám dál vypouštět do světa jedovatý smrady. Už nechci jezdit na čerpací stanici, doma si nabiju kdy chci a ráno mam vždycky zase plnou. Za to mi těch 20 min na HPC dvakrát za rok přijde jako nic. Už nechci poslouchat poprdání motoru a cukání při každym převodu, přidat plyn a zjistit, že se něco stane až za vteřinu. Už nechci platit za výměnu oleje v motoru, haldexu a rešit výměnu rozvodů, brzdových destiček, eger ventilů, turba apod. Neexistuje žádný spalovací motor, co mě sveze skoro zadarmo a dá mi zrychlení z 0 na 100 za 3,6 sec a kroutící moment 800 Nm v celém rozsahu otáček a není slyšet. Pěkný den.
100t težko ušetřím a 350 km je vlhky sen, realny dojezd je max 250. Soused pracuje na Auto Jarov a tohle id3 ma jako služebák. 1KM jízdy ho v průměru vychází na 1.30kč, mě stojí 1km 1.80kč
takže rozdíl 50000kč za 100000km. to nepokreje ani zvýšenou cenu vozu.
Navíc najezdím týdně okolo 1000km, to bych musel nabíjet každý den.
záleží jak jste šikovný v nabíjení a vyznáte se v nákupu energie. Pokud máte smlouvu na spotové ceny, jezdíte za 1/3 až 1/4 nákladů proti spalováku, na 1 Kč / km se dostanete v zimě pohodě. V prosinci jsem najel 2000 km za 500,- Kč, v lednu to bylo 1000,-. Od března do září převážně zdarma z přebytků FVE a nabíjení o víkendech kdy klesá cena energie na spotu na nulu. Pokud máte roční nájezd 50 tis km a trávíte to v Golfu, tak vás trochu lituju, ale to je pak věc samozřejmě individuálních potřeb a finančních možností.
Máme dva vw golf. Krátkého a kombi. Úplně ideální malé auto do města i na trošku delší cesty. Cena nového vozu okolo 500-600t za to žádný slušný elektro neporidim. Plus tenhle benzinak vydrží v klidu 20 let.
kdyz budete hledat, tak najdete. Treba novy VW ID3 se da poridit za krasnych 750 tis v Nemecku. Kdyz budete nabijet doma, tak za 100 tis km nájezdu usetrite dalsich 100 tis na palivu a dalších 40 tis na servisu. Navíc výrazně lepší komfort proti poprdavymu benzinu a o výbavě a výkonu nemluvě. Dojezd 350 km je naprosto v pohodě a když pojedete dál, tak si za 30 min na dálnici nabijete a dojedete kamkoliv. At těch 15 let vám to vydrží taky, pak už to nemá cenu rešit, protože jakékoliv auto v tomto stáří nemá žádnou hodnotu. Odkaz
A to si jako mám pořizovat do města obří suv nebo sedan? běžně jezdím jen menším autem, co má spotřebu do 5l , abych ve městě neměl problém s parkováním atd. Možná jsem víc ekologickej. než většina elektro fanatiků.
takže jezdíte do města benzínovým Fiatem 500 nebo co je pro vás "menší auto" To je totiž dost relativní.
Odpovím ti. Tím čím chceš aby Pepa Vrtal byl, jsi zřejmě ty. Ne každému se jeho projev musí líbit, ne každý se musí dívat. Samozřejmě uznávám Vaculíka ale toto je z jiného soudku a už i proto jsou podobné invektivy, opravdu ale opravdu zbytečné.🤘
to nic nemění na faktu, že Pepa Vrtal je nefalšovaný český trouba.
Robe, dal jsem Tvé jméno do googlu a nestačil jsem se divit, čemu včemu rozumíš....
Jedna otázka - ten žlutý kroužek nad hlavou, to je svatozář?
Hezky si to nastuduj. Pro prostší část omezené české pupulace společně s Pepíkem Vrtalem je vhodné si takový obsah načíst. Těšim se na příští rok až bude v platnosti emisní povolenka v dopravě, on vás ten petro fetiš přejde... a bude to naštěstí brzo 🙂
Robe, to jsem nevěděl, že jsi tykáme! HOLD je česky dobře, je to ekvivalent slova pocta! což se k Vám hodí! Já si za tím, že Pepa Vrtal je slušný člověk stojím! Má už objetou půklu světa i s rodinou, během cest učí své děti, párkrát jsem se s mím v životě potkal a dost si ho Vážím. Co jste dokázal Vy Roberte? Cěsky jste se naučit nestihnul.....
ty jsi jelítko, Hold je ekvivalentem slova pocta, zatímco holt znamená prostě nebo zkrátka.. to až příště budeš skládat zase nějakou složitější větu 🙂🙂🙂 horší než ten Vrtal.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Perfektní!!!! díky že moje myšlenky šíříš mezi ostatní přiblbla ve své komunitě a pomáháš s osvětou pro intelektuálně zaostalé jedince. Máš deset bodů!