Zákon nepamatuje na živelnou katastrofu v případě voleb. Takže tohle bude muset stejně dyztak rozseknout soud a přinést nějaký precedent. Třeba nařídí opakovat volby jen v daném místě kdo ví. Snad lidi budou mít rozum a nebudou se soudit.
Zákon na to pamatuje a umožňuje odklad voleb při nouzovém stavu. Jenže to by na to musel někdo slyšet....
...tak hlavně, že volíme, my přijedeme v limuzínách pěkně vymydlení, kravatka, kapesníček, foto se šklebem pardon úsměvem u urničky, že...
Vy se můžete v holínkách brodit bahnem a před školou mezi sutinami nám hodíte ten hlas, abychom mohli jásat jak jsme ty svobodné a demokratické volby vyhráli...
je mi z vás smutno vrchnosti, tuhle bizarnost už nikdo nepřekoná ...
Naprostý souhlas
Samozřejmě, že online výuka nebo nasazení AI není všespásné a nepořeší všechny problémy, což jsem ani nikde netvrdil (čili moc nechápu, proč nesmyslně kritizujete něco, co ani nebylo vysloveno), ale je třeba na tom v celém školství podstatně zapracovat - a namísto nic neřešícího alibismu si připustit, že jsme ~ 100 let za opicemi... Ztráta respektu je mnohdy způsobena i tím, že současná typická kolektivní škola zamrzla daleko za vývojem. To je způsobeno i dlouhodobě neschopným vedením školství ze strany politiků a ministerstva. Například nyní byl velký problém zprovoznit něco tak triviálního, jako online přihlášky na střední školy. Jednoduchá věc, která mohla fungovat už před 15 lety...
Nemyslím si, že naše školství je 100 let za opicema. V tom s Vámi souhlasit nemohu. Ona digitalizace není vše spásná. Lidská komunikace je hodně důležitá. S kompetentností našeho ministerstva s Vámi souhlasím. Zmatečnost, nepromyšlené zásahy a změny.
Doba covidu byla ukázkou improvizací za nouzového stavu a nebyl v tom žádný systém... Ale v principu do školy není nutné docházet. Online výuka dává možnosti individuálního přístupu, které jsou podle mého názoru plus. Nemusíme pořád zaslepeně jet kolektivní školu 20. století.
A kde máte socializaci, komunikaci, motoriku, vizuomotoriku, sociální kompetence,např. respekt k autoritě, seberexlexi? Myslíte, že toto se dítě naučí sezením u počítače? Již teď se tento způsob života neblaze odráží v mnoha oblastech a to zejména v logopedických problémech dětí, v grafomotorice, ale bohužel i v chování a respektu k okolí. Váš názor je bohužel, mírně řečeno, velmi zcestný a nepodložený zkušenostmi. Omlouvám se za upřímnost.
Vzdělání není pouze příprava na povolání, proboha. Komenský by se z některých názorů osypal. Vzdělání má základní kultivační vliv na osobnost člověka. Ve škole se mnohé děti poprvé (a některé možná i naposledy) podívají do divadla, do galerie, setkají se s poezií, s vážnou hudbou. Některé děti se ve škole naučí jíst příborem a splachovat po sobě záchod. Některé děti se ve škole poprvé v životě setkají s podporou a respektujícím přístupem. Mnohým dětem až ve škole poprvé v životě někdo řekne, že mohou něco dokázat, že nejsou nuly, že mají právo na vlastní názor a svobodný život. Jiné děti se naopak ve škole poprvé v životě setkají s autoritou, povinnostmi, řádem a nutností ohleduplnosti a respektu k ostatním. Pokud jde o praktické využití školních vědomostí - žádné dítě v 10 letech moc netuší, čím vlastně v životě chce být - a nebo netuší, jestli se jeho vysněné životní dráze nepostaví do cesty nějaká nepřekročitelná překážka. Cílem základního vzdělání musí být všeobecný rozvoj dětí, musí dostat "základ" ve všech odvětvích lidského vědění, aby si nikam neuzavřely cestu. Předčasné směřování jen jedním směrem může nakonec vést k neštěstí, protože život umí s člověkem ošklivě zacvičit. Schopnost plnit své povinnosti, i když se mi zrovna nechce, je jednou ze základních pozitivních charakterových vlastností. A musí být vybudována v dětství. Později už to moc nejde. Naši civilizaci vybudovali lidé, kteří se vzdělávali - a to zdaleka ne vždy a v každý okamžik svého života dobrovolně. Pokud naše civilizace skončí, bude to proto, že jí zničí nevzdělanci a hlupáci.
Naprostý souhlas.
Dobrý den, ano, to je v článku napsáno. Jste pozorná čtenářka. Chcete pochvalu? Ale to vzdělávaní je pravě ta otázka příležitosti a povinnosti. S paní Kopřivovou jsme si to snad už vyjasnily, nebudu s tím začínat znovu. Náš rozhovor má totiž dlouhou minulost, která je k dohledaní v diskusích u jiných článků. Omlouvám se za stručnost. Je to totiž argumentačně poměrně zacyklená diskuse s mnoha lidmi. Hezký den.
Nejsem pouze pozorná čtenářka, ale učitelka MŠ dlouhodobě na vedoucí pozici s praxí 42 let. Znalost školského zákona, metodiky a forem výuky, tvorbu projektů, vzdělávacích programů a vedení praxí, mám jak se říká již "pod palcem", Vzhledem k vývoji ve školství už nejen projekty jako je Škola podporující zdraví, v němž už více jako dvě desetiletí pracujeme, preferují individualitu dítěte, prožitkové učení, cílené kompetence k rozvoji osobnosti dítěte. To mě vede v mnoha ohledech k tomu s Vámi nesouhlasit.
Dobrý den, nechápu, co se nám snažíte říct? Už víme, že jste učitelka. Teď jste nám krásně odprezentovala můj výrok, že systém staví osobu učitele nad rodiče a dává najevo, že rodiče nejsou schopni své děti vychovat. To ale není pravda. Jednoduše není, protože mnoho dětí dnes prochází domácí výukou a jsou v životě šťastné a úspěšné. Například Ester Ledecká, pokud vím. A škola, jak víme děti vychovávat nemůže.
Dále jste předvedla naprosto tendenční zobecňování na téma “utrpení dětí v rodinách” a pochopitelně zcela abstrahujete od “utrpení děti ve školách”.
Co by nás ovšem asi zajímalo nejvíce je Váš názor na to, zda by všechny ty bohulibé dobroty, které může dětem zajistit pouze škola, přišly úplně nazmar, kdyby byly zcela dobrovolné a jejich akceptace, ze strany dítěte by nebyla hodnocena.
Možná jste si v tom rozčílení nevšimla, že článek nenavrhuje zrušení škol. Navrhuji zde pouze určitou optimalizaci v rozměru Příležitost / Povinnost a otázkách rovnoprávnosti. Hezký den.
Základní nepochopená věc: škola nevychovává, ale vzdělává! Výchova je plně v kompetenci zákonného zástupce.
Ale bylo to vše jen v plenkách. Učilo se to na specifických školách, penzum bylo malé, látka spíše filozofického rázu. Byla jen základní mechanika, nějaká matematika, opravdu to poznání bylo spíš ve filozofické rovině, ne jak dnes ve faktické. Bylo to spíš pro elity ne pro obyčejné lidi. Ti pracovali na polích.
Chcete srovnávat potřebu vzdělání ve starověku a současně době? Autorka článku dozajista mírně řečeno " ujela" a to v mnoha ohledech. Chybí jí elementární znalostí z oblastí vývojové psychologie o pedagogice raději pomlčím. Socializace jí očividně nahání hrůzu, ale bez ní by nefungovala společnost. Zřejmě špatná zkušenost. Ano, ve školství je co napravovat a vylepšovat ( jako všude), ale tento článek je příkladem demagogie.
Vy jste byla nakupovat? Na to nemáte služku My, normální lidi nakupováním žijeme denně a nejen to, dokonce s toho co jsme nakoupili i uvaříme To se Vás asi netýká, máte hodně práce s psaním těch kydů, Vy slavná miss, nevím za co jste ji byla. Proboha skončete s tou trapností a uvědomte si, že jste stará baba, nejste ani žádná krasavice. Jste tak jako Vaše matka, která si ve svém seniorském věku myslí, buhvíjaká není krasavice, chová se jako vy, a to jako prodejná d.....
To, jak kdo vypadá a jak žije je každého věc, samozřejmě, pokud svůj život nedává všanc sociálním sítím za účelem výdělku bez ohledu na zasažení intimity rodinného života. Někdo v seniorském věku vypadá líp, než čtyřicátník a životního optimismu a síly má víc, jak třicátník. Jiný se utápí ve stresu že stárnutí ovšem nehodlá nic měnit na způsobu a přístupu k tomuto faktu, i když by mu to třeba pomohlo a závistivě kritizuje ty, kterým se daří se nestresovat. :0)
Problémem celého školství je to, že tam začínají chodit učitelé pro peníze.Ucit je nebaví a nic děti nenaučí nezaujmou a neumí si sjednat respekt.Drive učitelé brali málo, ale svojí práci milovali měli respekt a naučili.Z dnešní mládeže jsou begramoti, polovička z nich ve čtrnácti letech nezná hodiny a myslí si že Itálie je zámořský stát, nečtou nemají všeobecný přehled, pak jsou na tom podobně jako Babiš který si myslí že Slunce a Měsíc jsou planety a mléko se tvoří v kravském žaludku.
Jediný lék je ubrat peníze a přidat úvazek,ať tam zase zůstanou učitelé,kteří svoji práci milují.
...promluvil odborník na vzdělávání a pedagogiku?
že by bykloodhaleno kdo byl ten tajemný anonym který vypustil do medii neurčitou mlhu která vedla byť se nic nelegálního nestalo k propuštění jeho šéfa ?😄
logicky to musel být někdo se záluskem na to místo
Pokud nemocnice dobře funguje, nemělo by být důvodem k rezignaci podnikání mimo obor. Pokud nefungovala, měl být uveden ten konkrétní důvod. Myslím si, že při ředitelské funkci by mělo být omezeno pouze podnikání v oboru. Nebo se snad pletu?
Česká destinace pro holanďany a další zahraniční hosty. Pořád tvrdím,že si užiji za podobne peníze hezkou dovču u moře,třeba v chorvatsku-smažený sýr-5€
Nebo Tunisko all incl. 12 000. Jinak večeře v restauraci pro 2 a to o třech chodech 60 Td. Vše čerstvé a s milou obsluhou. Platba kartou samozřejmostí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Konečně někdo, kdo uvažuje rozumně ( i když pro mnohé nepochopitelně a ireálně. Kdo seje zlo, sklízí bouři. Tento člověk vidí utrpení, které zasela nenávist, intolerance, chamtivost a pomstychtivost. Ti nahoře jdou za pomstou, ale lid trpí a nepřeje si nic víc, než klid a mír. Zapomněli jsme....Ti staří ne.