A je to tu opět - několik let zpátky. Takto se vyjadřuje Tatar a nebo Hotentot a ještě naše vládní elita a další - jdu na vládu, jdu na hotel, na pokoj, jdu na míč. Dneska je všechno na, já bych řekl na ... .Maminko, učitelko elementaristko, Ty to z nebe vidíš a pláčeš.
Paní Malá píšete, pokud jste chtěli pět let zpátky elektromobil, promiňte, ale to jste Tatar a nebo Hotentot. Snad před pěti lety, ale pokud jste zpátky, pak také budete pět let dopředu, doprava, doleva. Dnes je možné naprosto vše.
Ta dívenka žijící ve své bublině tam neměla co dělat.. Naopak by měla být k seniorům vstřícná a empatická. Asi zrovna nečetla Foglara a nežije modrým životem - v nadsázce. Já bych jí tou holí tak přetáhl, aby se jí konečně v hlavě rozsvítilo. Na hrubý pytel hrubá záplata.
Pro seniory bez nového mobilu a patřičných znalostí naprosto šílené, staří zalezte a neobtěžujte. Bez chytrého mobilu dnes již nejsi nic, jste mimo hru. Proto pro každého seniora jeden asistent !
Naprostý primitivní barbar, který škrtem pera zlikvidoval zámek Štiřín a čtyřicetiletou práci všech lidí. Produkt této doby a politický šíbr bez jakékoli zodpovědnosti. Profackovat .
Před 45 lety jsme rozvodněnou Berounu sjížděli běžně. Tehdy se to neřešilo, byl to adrenalin, čekat až se lano přívozu opět ponoří a projíždět dvorky. Jiná doba, přežili jsme, osobní zodpovědnost každého, slabší kusy plavaly ku Praze.
Zásadní pravidlo pro motorkáře. Nikdy nemáš přednost, ani na hlavní, Měj rozsvícená dálková světla a na sobě reflexní vestu. Možná přežiješ. Jezdím na motocyklu již 50 let, ale již si nejsem jist ničím. Alespoň nezemřu na LDN.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vidím tady jenom pojmovou nepřesnost a vyprázdněnost termínu koncese. Koncesionář je ten, kdo si objedná nějakou službu a získá koncesi, za kterou
platí, velmi zjednodušeně..