To je opravdu hnus,na blití.Normální člověk než 2 mil vydělá nebo lépe -ušetří tak to hezkých pár let potrvá a oni si to tam rozdávají jak housky a ještě parkovací místa....
Ale on je pracovitý a zodpovědný a šikovný a vůbec dělá to co by nikdo nedokázal. Je nenahraditelný a ty drobné přešlapy, nebuďme malicherní.
Víš co ty jelito napiš mi jak stráááášně špatně si se měl za Babišovi vlády určitě si žil na ulici jakou si měl strašnou bídu, děti neměli co do pusy, do školy pokud vůbec chodili tak v dravých botech a roztrhaném oblečení no povídej přeháněj rád si poslechnu jak za Babišovi vlády byla bída když už jste všichni z celýho Babiše tak vyjevený 🤣🤣🤣🤣🤣
Jo za Babiše jsem dělal výkazy i na čištění zubů. Vlastně to co se dělalo ze zákona, to jsme dělali dvakrát. Jedu vše na faktury a tak jsem neřešil EET, to by se mne týkalo v poslední vlně. Nejlepší komunikace s úřady byla za Kalouska. Chápu, že po vládě Petra Fialy má šanci každý, kdo nebude Petr Fiala. Vlastně je důležité si uvědomit, že největší čuňárny se dělali za Zemana jako premiéra, i Presidenta nebo za vlivu ČSSD to ještě podporoval i Babiše, pak přišel unipetrol a ti dva se rozešli a tak Babiš začal s politikou po vzoru Víta Bárty, jen s větší podporou dík vazbám na STB a bývalé obchodní kruhy z PZO. Vyjevený jsem z toho, že nevidím nikoho volitelného. Ani jeden nezajistí změny v legislativě a stabilní prostředí pro práci a ekonomickou prosperitu, je to dáno obavou o voliče, kteří žijí po léta v dojmu, že vyjídat stát je cool.
Nerudová posílá komunisty do pr..
A přitom je dcerou komunistických rodičů. 😏
No a co, znám spoustu slušných lidí, kteří ve straně byly a nikoho neudávali, ani jinak nešikanovali, ba naopak. Nebyl každý komunista Klement Gottwald nebo Stalin. Obě dámy jsou asi vystresované, že zapomenuly na slušné vychování a jestli i ostatní státy posílají do Bruselu takový výkvět jako ČR tak ta EU dopadne zle a my s ní.
Možná to není smůla, ale karma za její dosavadní život v luxusu 🤷🏻♂️
A třeba ne a posune ji to mentálně jinam a bude v pohodě. Ten luxus si platila že své peněženky a je to daň, kterou platí všichni úspěšní, neb chodit v otrhaném pracovním overalu s mastnými vlasy tak může zpivat jako Bůh a na koncertech bude prázdno. Bohužel jdeme raději na koncert někoho, kdo zpívá dobře a dobře vypadá, než na skvělého interpreta co vypadá jako vagus. Jsme hloupí a tak výběr je ovlivněn i vizuálním vnímáním, byť to nesouvisí s kompetencí k požadovaným výkonům.
Ano, s tím se dá s malými výhradami i souhlasit.
Jenže s tím fízlováním prakticky všichni vesele a každodenně souhlasíme - mobily, platební karty, občanky s čipem, atd ...
Gestapo a estébáci byli břídilové ve sběru dat o lidech.
Jo mouchy to má, to je celkem nemožné popsat do detailu v par slovech celý problém a jeho řešení.
Většina dospělých Čechů v té mizérii nemá možnost být proč rozmazlená, jako lidé ve vyspělejších zemí. Od politiků chtějí jen dobré podmínky k životu a podnikání, bez zelené ideologie, oblbování planými sliby apod., což je zvláště u této vlády asi nemožné. Občané mají pocit, že si z nich už premiér utahuje a dělá z nich duševně zaostalé hlupáky.. Nadějí jsou nové volby. Od autora je to dobrý pokus, jak nahrát této špatné vládě, že se po volbách nic nezmění, takže není nutné současnou vládu měnit.
Strašné je, že má pravdu, po těch posledních také nic revolučního nepřišlo.
Korupce kvete dál, buzerace za cipoviny také a stabilita prostředí kterou potřebujete pro plány do budoucna ta není. O koordinaci kroků samosprávných celků nelze mluvit a dotujeme nereálné projekty. Vlastně je to správně, aby nemohlo dojít k nějakému zvratu ,ale působí to demoralizujícím dojmem. Záměrně se vyhýbám hodnocení jednotlivých vládních kabinetů , či osobností politiky. To, že politici dnes nemohou kecat do řízení jednotlivých podniků je velké štěstí. Jen by jim měl někdo říci, že jsou závislí na daních a pokud nic nevydělají podniky nic do kasy nedaní krom paušálních daní.
Ale jistě, klidně by u Vás na vesnici někdo obchod otevřel. A i ten chleba a další věci by byly. Ale to baly třeba ten chleba stál o pár korun víc, než v tom obchoďáku 15 km daleko. Prostě v menším je to drazší na provoz. Ale i tak by to šlo, stačilo by mít dostupnost jako tehdy. Tedy žádná auta v rodinach, dráhy benzín a autobusem cesta půl dne. To by pak místní chodili do toho obchůdku v místě.
Nevím, kde vy žijete, já dojížděl denně do školy o prázdninách na brigádu, po škole trénink a kroužky, střední byla s přestupy a že bych cestoval půl dne to nevím. Dnes jezdí syn poloviční vzdálenost a je to trága. Já ještě přestupoval. Dřív jezdit s nákupem v autobuse úplně nešlo, dnes autem ano, jenže každý není Ridič. Ta obslužnost bez aut je na venkově strašná, ve městě je chaos a tak trpíme za nákupní centra v Praze a okresních městech, nebýt Vietnamské večerky, tak to je děs a pro vše do města. Dokud má člověk sousedy , nebo děti tak snad, ale jinak jen Rohlík, košík či co. Život je boj, ale propast mezi nákupní cenou je strašná Moc se změnilo a ne vše k lepšímu, snad za to může ten bouřlivý vývoj, ale stáří na venkově bez auta není reálné a ekologie ho dělá méně dostupným. Tajně jsem doufal, že ze západu přijde jiná kvalita života, čekal jsem něco trochu jinak. Ale bude líp, máme nový kruháč, nemáme krám ani hospodu. Krámek vybudován v akci Z a jednotu neuživil, ale obci ho vrátit také ne.Prodat to jo a ne za malé penize. Tady se ta otevřenost západu podepsala na venkově. Jen doufám, že se to ustálí a budeme zas obchodovat , ordinovat a učit se i na vesnici.
Byla kdysi nehoda, kterou všichni připoutaní přežili. Jen nepřipoutaný řidič zemřel. Na hrob dostal růže, sadu triček s pásem by už neunosil.
Je to volba každého jednotlivce. Jen potom ta následná léčba by měla být se spoluúčastí. Třeba by při nepoutání jezdili účastníci opatrněji. je prokázáno, že udržíte náraz do 18km/h. Je fakt, že na fízlování a vývoj kamer prachy budou. Chytáků za které platíme je spousta, vnucuje se nám dokonalost, trochu mi to připomíná film Demolition Man.
díky takovým individuím tady máme to co máme... jaktože to jinde jde i bez toho ? asi seš taky esenbák že ?
Nejsem,ani nebyl,jen se denně pohybují v provozu. Ty kontroly probíhají všude na světě a pokud nejsi vrah,zloděj,nebo psychopat na drogách nemáš důvod bát se dopraváků stačí dodržet pár pravidel. Po 89 se zrušila spousta kontrolních stanovišť policie, ty byly na hlavních uzlech dopravy u Jindřichova Hradce je ještě torzo v Brně a na Zličíně již není nic, dnes se budují nové stanoviště D11 km18 na Prahu za sjezdem Beroun východ směr Praha. A je to protože ta sebereflexe je pro mnoho našich spoluobčanů neznámý pojem. Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého , v běžném provozu si nemůžete měřit ego, o tom mluvím. Že přítomnost policie a běžná kontrola snižuje rizikové chování nezralých jedinců. To, že vy s tím máte zásadní problém svědčí o vaší nevyrovnanosti . Dnes vás policisté legitimuji, kouknou na auto, dají dychnout do testru, oliznete papírek a hurá. Frekvence 3*do roka, (pokud jezdíte v noci mate jich více)v každodenním provozu je za mě Ok a častější mi nevadí. Jsem za ně rád v dopravě a silničním provozu není anarchie to co bych preferoval, možná to vidíte jinak a já jsem trouba, protože nechci zažít nehodu jen proto, že měl někdo pocit absolutní svobody na perníku.
Jako chcete tvrdit že za esenbactvi nebyly tzv silniční kontroly??? Ano, hned po plyšáku měli esenbaci komplet nasráno v gatích, pak začali kolem roku 1994 opět machrovat, a toto trvá doposavad a roste to, ta jejich drzost, obhajována bezpečnosti a podobnými kecy.
Běžná kontrola je důležitá, nutí řidiče hlídat základní věci, platnosti dokladů, technický stav, výbavu a dá signál, nejezdí pokud něco není O.K.. Ještě by bylo potřeba aby hlídky stály na jistých místech a dohlíželi na zip a jízdu v pruzích atp. to by pak bylo více těch krotkych řidičů, než agresivních.Staci ty chvátali kontrolovat a zdržet, čas je to co nejde koupit a promrhat ho při kontrole díky své ne ohleduplne jízdě nechce nikdo. Je to možná šikana, ale mě mnohem horší přijde letět v levém na doraz a tam se mačkat před ty co se včas zařadili. (D5 na D0)třeba.
Přesně tak. Kdysi jako řidič kamionu jsme museli montovat tachografy do dodávek, které je neměly protože pokud to jezdilo do zahraničí tak Němci už neuznávali dodávku bez tachografu a byl by to problém. Pak to jezdilo na STK kde se to dolaďovalo technicky a papírově. To samé bych udělal tady....
Spadnu do toho 3* do roka na Slovensku. Trnava, Žilina, Košice, všude spíme. Jen budu vysvětlovat proč jela dodávka v neděli do OBi pro zámkovku cca 14km tam a zpět. Je to správně, ale trochu mi to přidělá starosti, vemu osobák namontuji tažné a ten vlek vyndám z kopřiv. Tak se to změní u nás.
Je všeobecně dokázáno,že řidič po 10 hodinách ztrácí koncentraci a obezřetnost. Strop za volantem jsem dal 22 hodin v kuse a už ani kafe nepomáhalo...A jako profi řidič jezdím dlouho a po všech zkušenostech 12 hodin max.a pokud chce zaměstnavatel víc,tak rychle pryč...100 tis.jako poslanci nezaplatí a zabít sebe ani nikoho dalšího na silnici nechci.To radši půjdu do kanceláře ťukat do klávesnice,nulová zodpovědnost a větší peníze a 100 liďí mi denně nebude nadávat...
Je to správně, dodávka v expresní přepravě je problém a obecně dodávky: hmotnost a hodiny. Na straně druhé ti řidiči mají trénink a zkušenosti, jen by to chtělo dodržovat zákony, oni tu evidenci mají vést dnes jinak, bez TCHG, ale mají. Trochu to pomůže, ale co řidič OA po 8, 12,16 hodinové šichtě na cestě domů ? A bude to další pakárna s evidencí. No a tak si píšu a já budu dávat TCHG do dodávky také , jezdím tak 3*v roce do SK. Znamená to jet jinak, nestavím se u známých v Brně, Hodoníně a Bystřici, pojedu jako šílenec a budu spát, někde kam dojedu, nebude to lážo plážo, žádný hrad nebo zámek, výstava nebo tak jako do teď . Kolo, nebo děti s sebou a po staré cestě ať něco vidí.
Moderní EV mají buffer, kvalitnější chemii, lepší termomanagment, nikdy je nenecháváte nabité dlouho na 100% nebo dlouho vybité a trvá dlouho než ji vycyklujete, protože je veliká. Pak vám vydrží 500000km nebo 15 let.
Ano je to lepší než dříve, ale reálný provoz nám to ukáže za těch 15 let. Má vize je malá elektro auta na místní provoz a hybrid na dálku, tam vidím cestu. Menší motory i baterie a práce v efektivních režimech s rekuperací. Jo a méně cestovat za nesmysly.
Stavaři určitě vyhráli výběrové řízení s cenou takřka 600 miliónů. Dosáhnout více než dvojnásobek je super úspěch. Jenom si myslím, že pro poplatníky nejspíš ne. Z mého hlediska je propojení sítě dálnic jedině přes Prahu jádrem problému. Sice chápu, že Praha je hlavní město, ale dálniční spojení přes jižní a severní část republiky, mimo Prahu z Moravy na západ a opačně chybí, stejně jako dálnice mimo Prahu z jihu na sever a opačně. To by teprve byla úleva pro matičku měst.
Ony ty trasy byly v reálu tvořené okreskami a ta kostra je stále vidět na mapě ČR. Problém je omezení dopravy na komunikacích I,II a IIIřídy pro dopravu nad 12 tun jejich uzavření je dílem protekce a nekoncepce společně se snahou nahnat dopravu na dálnice. Nedokončení obchvatu Prahy a jeho nedostatečná kapacita i špatný projekt připojovacích a odbočovacích pruhů dělá se schopností řidičů předvídat zvláštní koktejl působící beznaděj. Nekoncepci vidím v pravomoci obcí na bývalých okreskách zakázat vjezd nad 12 tun a ještě vybudování mnoha zpomalovacích překážek. Plynulost je cíl, ne přískoky, ty vytváří nebezpečné situace a emisní problémy. Nikdo nechce jezdit obcí, ale pokud je ta mezi sjezdem a průmyslovou zónou, povolenou obcí bude v obci provoz . Dvojnásobná cena je mazec, pamatuji jak se pan Hřib holedbal na začátku rekonstrukce.
Nebude, podívejte se jak funguje Čína a Skandinávie, kde je 20-30% plně elekter na silnicích už dnes. V reálném provozu uvidíte, že s dojezdem mají problémy jen internetoví disktutéři bez zkušeností.
Účinnost neklesá při nepravidelném používání, dnešní baterky nemají žádné výkyvy, které vás v praxi omezují.
Myslíte? Jak dlouho funguje baterka v mobilu? V průběhu používání se její výdrž mění (první rok týden, pak dobíjíme ob den) nemluvím o chytrých telefonech, tam je to ještě horší dík neustálému stahování(nesouvisí s reálným výkonem).
jo, ale to neznamená, že je auto nepoužitelné.
To ne, jen ta účinnost rapidně klesá, to zejména při nepravidelném využívání. Celé to pak směřuje ke sdílení vozů, ale sdílet auto v Praze není stejné jako v Horní dolní. Jenže to vědci z Brna nepochopí. Reálný provoz a to na papíře je rozdíl. Pokud se nesjednotí architektura baterie a nebude reálně vyměnitelná tak jako náhradní kolo bude to stejně problém.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dobrá ironie. Zajimavé, že hodně politiků je " vyžraných". Je to asi tím, že hodně pracují.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A chudáci pak nemají čas na aktivní odpočinek, neb se rozdali v práci.