Asi jste nikdy LPG auto neměl 🙂 Jinak byste nepsal hlouposti o prvním kilometru na benzín 🙂 To bejvávalo před mnoha a mnoha léty 🙂
Milý pane měl a najel sen na LPG 170.000km. No a Kupříkladu Dacia Duster LPG jede na benzín možná kilometr v zimě. Jogger to samé. Na benzín máte menší výkon a jedete za draho. To asi nechcete.
Dříve se svět offroadových vozů točil kolem ryze technických parametrů, které odrážely skutečné schopnosti aut překonávat terén. Hodnotily se věci jako brodivost – tedy jak hlubokou vodou se auto může bezpečně prodírat, pohon všech kol s uzávěrkami diferenciálů nebo světlá výška, což znamenalo rozdíl mezi uvíznutím na kameni a hladkým projetím přes něj. U aut, jako je Land Cruiser, Gčko, Pajero, byla každá změna ve výbavě zaměřena na skutečné zlepšení schopností v terénu, ne na kosmetické úpravy.
Pak přichází Dacia Bigster. Nový hráč na poli SUV, který zřejmě cílí spíš na komfort než na výpravy do divočiny. Když porovnáme jednotlivé výbavy, zjistíme, že hlavní rozdíl mezi modely Bigster často spočívá v... dotykových obrazovkách a jejich velikosti. Tak třeba verze Essential nabízí multimediální systém s 10,1palcovou obrazovkou a 7palcové digitální budíky. A co víc dostanete, když si připlatíte? Verze Expression přidává dvouzónovou automatickou klimatizaci a další "fičury", které mají spíše co do činění s pohodlím než s výkonem v terénu. Vrcholný Bigster Extreme má už panoramatické střešní okno a prémiové audio Arkamys 3D, ale pořád – hlavním bodem diskuse je velikost displeje a pár tlačítek navíc.
Jestliže dřív byla diskuse mezi nadšenci do offroadů o tom, jaký sklon zvládne auto překonat nebo jak hlubokou řeku přejet, dnes se zdá, že u některých vozů, jako je Bigster, je otázka spíše, zda budete mít 10,1palcový displej, nebo jen 7palcový, a jaké k tomu dostanete reproduktory. Můžeme se tomu smát, ale je to realita moderních SUV
A jak se vám v tom novém Dacia Bigster jelo? A klidně se opět rozepíše. Co vás napadne. Nastupování do vozu, uvítaci ceremoniál audio soustavy, kvalita sedaček, volant.... Propusťte uzdu fantazii a pište. Publikum čeká co z vás vypadne 😃
130 koni v takejto stvorkolke je na vysmech. Aerodynamika otvorenej skrine na saty, velke kolesa, objem 1.2 litra, dlhe prevody a malo krutiaku - to nevesti nic dobre. A v inej konfiguracii to absolutne nema zmysel, existuju lepsie auta za tie iste prachy. Rad by som sa mylil, no nepocitam s tym, ze Bigster v plnke bude pod 30k EUR. Ked stvorkolka v plnke bude za 31-32 tisic EUR, tak to radsej cosi doplatim za Tucsona, s tiez velmi lakavou cenovkou pre 4x4 s automatom.
A jak se vám jelo? Co středová konzole? Netlačí do lýtka? Výhled, sedačky, audio soustava? Jak to brzdí? Jak to vypadá s plasty? Jak fungují asistenti? Pochlubte se! A ať to má hlavu a patu!!!😄
Škoda Favorit 136. Má stejné zrychlení 0-100 km/h jako zde uvedená Dacia, tj. 14 sekund.
Víte já ty auta testuju. Loni jsem měl možnost v LPG Jogger. Letos zjara teštík novéhych Dusteru. Jak plyn, tak 4x4. Sám mám Duster techroad 96kw. Věřte jeho max rychlost je 198km/h dle GPS. Momentálně mám v zápůjčce Duster hybrid 140. Chtělo by se v jakékoliv nové Dácii svést! Jinak ze sebe děláte hlupáka co věří všemu co garáž napíše. Nic ve zlém. Hezký den.
Ta dynamika, to je fakt nouze nejvyšší, i třicet let starý Fáko mu natrhne zadek. Motor taky bída, kromě středních otáček to nejede nijak. Spotřeba taky bída. Celý to je nějaký bídný. Sranda za půl mega... no nekupte to...
Myslíte se. Nevím co je fáko, můžete ho popsat? Aspoň budu zase chytřejší. Děkuji za odpověď.
O stylistu nejde, ale spočítejte si kolik se za ty nové uniformy vydá, to nebude malá částka a zakázka bude opět šitá někomu "na míru". Přitom to je zbytečnost.
Jako zaměstnanec DP jsem pro! Třeba montérky mají schodný jen logo Dopravního podniku města Prahy. Ale co výrobce, to originál velikosti! Za mě proč ne.... Každý chce vypadat k světu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Potrebuju sehnat něco pro známou.. Manžel zahynul, tak musí začít pořádně jezdit.. Potřebuje něco menšího nenáročného a hlavně automat... Vychází mě jedině EV. Dojezd 200km bohatě stačí.. Co byste doporučili... Ojetý Citigo/eUp, Springa či něco jiného? Diky
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Spring je dobrá hračka, měl sem jí půjčenou novou z Dacie. Po městě moc dobré.