Dopadne to jako v Cine. Se stavajicim portfoliem je VW skupina v Asii nekonkurence schopna a mimo modely postavene na cinskych platformach. To plati i u spalovacich motoru, treba soucasne cinske emisni normy 6b jsou v rade ohledu tvrdsi i nez i budouci EURO 7 ktereho se evropske automobilky boji.
Jenže v EURO 7 nejde jenom o motory, ale i o emise brzd a pneumatik, které nikdo ani neví jek měřit, navíc se musí měřit za podmínek, kterým bude vystaven ani zlomek procenta provozovaných aut. Číňané také nízkoemisní motory produkují na pouze pro vlastní potřebu a na vývoz do EU. Čínská auta která putují třeba do Afriky, mají motory které nesplňují ani EURO 1, zato jsou jednoduché a levné, což požaduje tamní trh.
On je nějaký výrobce aut, který nevyvíjí hlavně bateriové vozy a ještě nezkrachoval? Toyotu ta romantika s vodíkem málem položila a je nesmírně zadlužená..
Máte rozhodně hodně omezený rozhled do světa. Většina světa nemá zájem o elektromobily, naopak levné spalováky čeká ještě velká budoucnost v Asii, Africe a Jižní Americe, které na rozdíl od EU ekonomický rostou.
Nemusí být, pokud se ekologičtí vypráší příští rok o volbách z europarlamentu. Když ne, tak EU v blízké budoucnosti čeká tvrdý pád do bídy a následné násilnosti se vyhnout nikomu, ani těm co si udrží nějaký luxus v životě, naopak ti budou nejspíš čelit násilné zlobě nejvíc a ani s tou Teslou nebudou moci vyjet na ulici, aby přežila bez úhony.
228
Sledujících
1
Sleduje
228
Sledujících
1
Sleduje
Hnutí ANO tady nikdy nebylo pro lidi.
Jediným cílem je krýt zlodějiny a byznys jejich šéfa.
Výsledkem je totálně zdevastovaná státní pokladna a znásobeni zisku Babisovych firem.
17 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No nevím, na zlodějny pětikoalice a to hlavně ODS a STAN nikdo nemá.
1 odpověď