Chápu pisatele článku. 🙂 Mám rád auta s duší, proto od loňského roku vlastním benzínový atmosferický XJ 3,5 V8 z roku 2007 s hliníkovou karoserii a vzduchovým pérováním. Díky prodlouženému rozvoru LWB (Long wehicle base) vzadu místo na tancování. Vzduchové tlumení je nepřekonatelné a zvuk motoru, když zrychlujete, je značně návykový. 8 hrnků je prostě 8 hrnků! Se 155000 doloženými km a nákupní cenou 320.000,-CZK +dalších 60.000,- na přečalounění stropu a sloupků, výměnu motoru stěračů, ABS čidla v opěradle řidiče a mikrospinače řadicí páky, je to pro mě auto, které se mnou bude jezdit dokud mi to jako vetchému staříkovi nezakáže doktor. Anebo greendealovy duševní lajdáčci a vyděrači nezakážou vyrábět benzín. Můžete se s ním jen tak courat nebo říznout zatáčku v rychlosti na kterou jste si se svým předchozím autem netroufli. Bez problému, všude je doma. Spotřeba dálkové jízdy např. Antverpy-Praha za 8.5 litru, brouzdání kolem komína do 50 km 11 litrů a na couračku do 100 km 9,5-10 litrů. Ale věděl jsem, že objem prostě za 6 litrů jezdit nebude a i s tím jsem ho kupoval. A v šedi unifikovaných moderních hranatých jednolitých aut působí jako zjevení a věřte mi, že když tankuji na benzínce, 90% okolo stojících chlapů, ale i žen ho po očku okukuje. Prostě můj splněný automobilový sen.
Níže opět odborná diskuze z tepla domova na který nám nikdo nestřílí, před monitorem počítače, bez zobrazení vlastního obličeje v komentáři, aby někdo náhodou netušil jaký mám názor. To jsme my. Češi!! Nejsem překvapen. Jen mi je z nás smutno. Vojáci byli placení vždy, ve všech válkách už v dávné minulosti. Jestli někomu závidíte peníze za které prodává svůj život, běžte si to zkusit. Je to každého svobodné rozhodnutí. Já na to koule ani věk už nemám. Na vás nikdo neplyve, protože jezdíte ve skladu s ještěrkou i když vámi třeba pohrdá, ale do očí vám to nikdy neřekne. To jsme my. Češi!! Ja jsem hrdý na Čechy, Ty, kteří vědí že tam na proukrajinské straně tančí se smrtí, a toho skvělého žoldu se nemusí dožít. Holt každý nevidí život v jeho celých konsekvencích a neumí se s tím srovnat, tak tady bohapustě kope do všeho a do všech, kteří chtějí něco změnit a jsou přesvědčení, že je to pro dobro nás všech, kteří zde z tepla domova .......
Článek jsem dočetl až do konce.
Ale vůbec mu nerozumím. Co komu je potřeba dokazovat? Že to, co v zemích, kde žije 80% obyvatel pod hranicí chudoby evropan z jejich země pomocí dětské práce vydrancovává si pak báječně užije na více jak ročním tripu v neekologicky a neekonomicky vyrobeném autě? Prostě tomu opravdu nerozumim!
No, obávám se, že na závodě této kategorie, je neskutečně bolestný každý metr o který se rvete, abyste vůbec dojeli a nakonec i vyhráli etapu. Dvě po sobě? Náhoda? Pro mě ne. Ten kluk dře a jde si za svým cílem, ví co chce. A kdyby to byly jen tyto dvě etapy, to mu už prostě nikdo nevezme. Šanci takto se prosadit tam má v " " dalších 170 jezdců, kteří o to jistě usilují taky. Pokud se na to budeme dívat optikou zazářil a zhasl, i to je možné. Vytváří krásný nový příběh silniční cyklistiky. Jak bych byl rád, kdyby to byl Český jezdec. Přeji mu, ať cyklisticky i lidsky roste!
Lži od samého začátku. Náš energetický mix z uhlí je pouze 42,66% a 40,75% je jádro. A třeba Slováci mají z uhlí jen 4,25%. Zato těžba surovin pro spalovací vozy je určitě bez ekologického dopadu. On ten hliník, platina, palladium, rhodium roste určitě na stromě. Kolik bylo těch požárů? Třeba Tesla v Evropě hořela jen jedna. Zato spalováky jen v ČR hoří v průměru 4 za den!
Aha, tak to asi oba čerpáme z úplně jiných zdrojů.Viz. Odkaz . Jj ona jezdí na elektřinu jen Tesla, že? A jenom v Evropě. Hm, tak to jsem nevěděl. A rozdíl v hašení je jaký? Dá se elektromobil uhasit? Za jak dlouho a jakou technologii? Na spalovák asi nikdo nemusí vozit speciální kontejner, ale stačí běžné hasicí přístroje, že? Už vidím jak na Chodově nebo Proseku visí z každého třetího okna paneláku prodlužovák ( a že jich tam je 🙂 ) a táhne se až několik stovek metru k elektrickému miláčkovi. To bude spíš hořet trafačka a elektrické vedení než ta auta. A zase budeme tu zemi drancovat. Dej sem tu měď, my jsme si vymysleli elektromobil potřebujeme tlusčí dráty, vyšší kapacitu, více sloupů vedení. Více továren na likvidaci vybitých baterii. To je ekologie? To je přeci směšné . Chápu, že páru nahradili spalovací motory a elektřina, ale doufám, že lidstvo neustrne a najde lepší cestu, než kterou obhajujete. Jet v elektrickém autě a tvářit se, jak jsem ekologický je prostě v současné době pro mě nepřijatelné i když si můžu takové auto pořídit.
Pane Bednáři, autore článku, mohl byste prosím také sdělit, že energii kterou načerpali byla z 75% vyrobena z fosdilních paliv, číli hořením uhlí a 25% jadernou energií. Čili ekologie nás zajímá až zas v druhé řadě, přestože se tváříme jak je to auto ekologické? Prosím také o vyčíslení ekologického dopadu těžby litia, které to "skvělé" auto má v bateriich. Popište také čtenářům jak se hasí elektromobily. Nebo mě přesvědčíte, že jste jen další povrchní pisálek, který se snaží zaujmout senzačním sdělením bez ohledu na jeho pozadí a důsleky?
Pane Kubo, i když né se vším co říkáte souhlasím, přesto vám tleskám. Diskuze s člověkem, který neustále dokola omýlá demagogicky jednu otázku, protože nedostal odpověď jakou si představoval, a nebo odpověď, protože nepatří k nejbystřejším nepochopil, je opravdu velmi, velmi těžká. Opravdu vám tleskám.
vyprošťovací nesmysly jsou vyhozený peníze Odkaz
No, tak to jsem právě potřeboval vědět. A myslím to vážně. Děkuji!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Chápu, proč váš článek na mě vykoukl až když jsem scroloval úúúúplně dolů. Tohle politici a v podstatě ani obyčejní lidé, kteří s tím bohužel nic nemohou dělat, neradi čtou. Ale pravdu máte. A já vám za ní tleskám.