Takže Evropa dá masově všem Indům levné benzínové automobily, aby ty mraky aut škodlli planetě. A Evropa to zachraní nefunkčnimi elektroauty, předražené spalovcimi motory a krachem autoprůmyslu v Evropě. To zkrátka nevymyslíš. A našeho Niedermayera v Bruselu za TOP 09, bych kopl do zádele, za ty jeho názory a hlasování k této problematice. Ahoj.
Jestli budou stávkovat 2 dny, nikdo z pacientů to nepozná. Znám odvoďáka, který je samozřejmě soukromnik, takže dovolené si naordinuje kolik chce. To je za rok Mexiko, Guayana, Bali, Thajsko. V zimě lyže v Alpách. Ale peníze mu jdou z karet pacientů. O jeho odbornosti se nebudu bavit, radši bych šel k veterináři. A Kubka šéfa svazu bych kopl do zadele. Za Covid atd.
O.K. Nechválím tuto kampaň SPD. Dá se to dělat rozuměji, toto je zradikalizování před volbami. Ale jak.může někdo napsat" Že v Austrálii bychom protestovali", když Austrálie má jedny z nejtvrdších migračních pravidel. Tam by se tito migranti NIKDY nedostali. A oni to vědí, tak jdou raději přes půl světa do Evropy, kde se přijmou a živí. A co pak dělají za vděk, to víme.
A za další, Němci si je pozvali, teď by je chtěli nacpat do států okrajových EU, kde poprvé vstoupili migranti do EU, ale Brusel zakazuje těmto státům hlídat pořádně hranice. To je vidět taky na Maďarsku, které jediné dobře hlídalo hranice a vybudovalo bariéry. Teď toho mají Maďaři už dost a budou migranty rovnou posílat do Bruselu a vypíšou jim lístek na vlak. Tak funguje Brusel ( v noci se tam nedá vyjít z domu) a tak funguje EU.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Před silničáře velkou světelnou šipku a za ní starou pojízdnou Tatru plnou kamení jen na tyto účely, aby si ti co se nedívají před sebe když zboří tu světelnou šipku rozbili "tvář" o tu Tatru plnou kamení. A už by nebyl žádný mrtvý silničáři. Kdy začnou jejich vedoucí pracovníci dělat něco víc pro jejich zdraví a život? Kolik jich musí ještě zemřít? Je to tak složité pochopit?
1 odpověď