"Ti, co soudí, můžete si jít zkusit dělat habilitaci sami"
No to je tedy názor!! Nevím co má společného dělání habilitace s věrností v manželství. Je to práce jako každá jiná, s tím, že tedy občas sedíte do noci u počítače a píšete. Ale nikde není psáno, že musíte trávit x hodin denně se svým "konzultantem (tkou)". Dělal jsem sice "jen" diplomku a poté disertaci, ale neviděl bych takový rozdíl.....
Je to mazec, ale přece musí být nějaký klíč, kdo jde do 1.linie, kdo maká třeba v týlu a kdo se válí po hospodách. Já bych tedy asi lidi bez výcviku do 1.linie určitě neposílal, takoví jsou tam spíš přítěž a ne pomoc....ale zase můžou třeba pomáhat v týlu, kopat zákopy, stavět provizorní mosty, pomáhat raněným, opravovat techniku atd...
furt dokola. Dělejte kontroly přímo na STK, třeba i nějak na "tajňáka". Jak to mám jako já majitel vozu ovlivnit??? Nechám auto na STK a ono prošlo a nikomu jsem nenechával žádné "bankovky" v kastlíku u spolujezdce, ani jinde. Anebo dávám rovnou servisu na zajištění STK. Chápu, kouřící vraky na cestách nikdo nechce. Ale nebuzerujte řidiče, kteří o tom nemaj ani páru...Něco jiného je 30 let starý rezavý vrak, ze kterého odpadávají kusy rezavých plechů a z výfuku lítají černé brikety....
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Byl jsem jednou jedinkrát sám na STK a můžu vaše slova potvrdit. Od té doby jedině přes mechanika a vše v klidku