hm no bude to hlavne asi o majiteli, coz plati asi obecně. Ale vidim kolik stoji tech SUvecek v bazarech a jsou to docela nove kusy, rok dva a jdou na prodej, proc nevim .
no však ano, ale to jsou většinou 1,2 1,4 s turbem přímovstřik...ani se nedivím, to je hned zasrané karbonem ventily před podpálením, DPF před smrtí....já to chápu automobilky nechtěj aby Vám sloužilo auto i s dobrou údržbou dlouho....
No já nevím zatím neznám nikoho kdo by na tom nalital aspon 300K a nebo vic a bylo to OK. Protoze se asi shodneme 100K vydrzi asi kdejaky "motor".
No já mám zatím 260 tis....s běžnou údržbou a 21 let starým autem. Zatím jen klasická údržba - olej, filtry, svíčky, 2x rozvody (na hlavu, bolok, písty, klikovku atd... jsem nešáhnul)....tak snad těch 300 dám :-D
PAN MOTOR, neprimovstrik v atmosere si predstavuji trosku jinak nez tento kafemlejnek 😄
Ano jistě chápu, já také mluvím v obecné rovině - tj. nepřímovstřik atmosfera benzin je prostě LEPŠI ve všem než kdejaký turbobenzín či turbodiesel....ale automobilkám na kvalitě nezáleží a dobré motory, které najedou půl milionu jim leží v žaludku...
Jen blázen by nechal zatknout Putina na svém území a poštvat si proti sobě Rusko. Normální země chtějí se všemi vycházet dobře, protože od každého mají nějaký užitek. To jen my pálíme mosty a podřezáváme si tzv. větev. Na co levnější plyn s Ruska, když ho můžeme několikrát dráž mít z US. Na co stavět osvědčenou jaderku s Rosatomem, když ji můžeme stavět několikráte dráž s jinou firmou. Naše hospodářství jde do kytek, ale hrdost je hrdost. V tomto případě jde spíš o hloupost a vlezdozádele US, než o hrdost.
Jasné....co mi po druhých, mi bomby na barák nelítají, že? Když už nemůžem jinak, tak aspoň se zlem neobchodovat....Ropu a ply nemá jen Rusko....
A to je přesně to co si myslím. Ty tzv. "ekonomické sankce" jsou jen na oko, plno zemí, které si říkají demokratické stejně dál ve velkém normálně obchoduje a nedivil bych se, že i západní státy prostřednictvím nějakých "třetích zemí"....Prostě vlk se nažere a koza zůlstane celá....
To že tak dělá KLDR, Čína, Irán a další jim podobní se dalo čekat....ale ti co v médiích veřejně Rusko odsuzují, ale vedle v tichosti v kuloárech potají domlouvají "kšefty s Ruskem" jsou mnohem mnohem monohem horší (a kdo ví jestli mezi nimi nefigurují i Evropské státy....a nemyslím tím třeba Maďarsko!)
Ono by stačilo dát svolení západu hlavně USA, aby mohli západní zbraně tedy střely dlouhého doletu použít na ruském území....narozdíl od Rusáckých s****í Ukrajinci útočí výhradně na vojenské cíle, voj. letiště, lodě, popř. fabriky na zbraně, rafinérie, ropné věže atd...a to může Rusům dost ublížit, aby neměli tolik možností a sil na další útoky. Dále by měl západ i nezápadní země, které se ohánějí, že jsou demokratické opravdu uvalit sankce - tedy nekoupit od Rusů ani litr ropy či kubík plynu....oni potom Rusi vykrvácí finančně totálně. Žádné čachry na oko...a přtom se dál s Rusáky obchoduje přes tzv. třetí země to mi nikdo nevymluví....
Chiptunning - zakažte tyhlety úpravy na vozidlech....majitel si možná myslí, kdo ví jak má vyšší výkon a nízkou spotřebu své ochcávky 1,9 TDI, ale že mu občas z výfuku lítají brikety, samozřejmě neřeší...a samozřejmě, že tyto "úpravy" si nechá udělat na autě až po STK.....
A zvláštní, že tyhle chiptuningy se dělají téměř výhradně na turbodieslech....že to nikdo nedělá na atmosferických motorech....
Pokud narážíte na emise, tak tam není co řešit. Bo to jde ruku v ruce s technickým stavem.
Potažmo, je poměrně nepravděpodobné, že vozidlo, které bude technicky i po vizuální stránce v pořádku, tak bude mít problém s emisemi.
Tady fakt není co řešit. Bez tak drtivá většina provozovatelů/řidičů vědí, že to vozidlo je v háji, ale prostě známej známého má známého, který má známého na technické, takže to prošlo.
"Potažmo, je poměrně nepravděpodobné, že vozidlo, které bude technicky i po vizuální stránce v pořádku, tak bude mít problém s emisemi."
Já sice nejsem odborník, ale tohle to jsou dvě naprosto oddělené záležitosti. Auto může být úplně cajk jak ze škatulky, ale v motoru se mohla objevit závada - která má vliv na zvýšené emise (navíc např. u benzíňáku nepůjde vůbec poznat, že auto více kouří, škodlivé emise jsou světe div se i čiré a bez zápachu, např. CO), nemáte šanci nic poznat, dokud nezměříte na stanici ME
Pane Marsiku, narazim na emise, ktere neni prumerny ridic schopny sam rozpoznat. Nenarazim na ocividne zavady jako chybejici srouby nebo kourici vyfuk. O tom se snad nemusime bavit :-)
Pana Maršík chtěl říct, že byste si měl zkontrolovat auto před každou jízdou, zda je způsobilé k provozu....ještě bohužel neexistuje návod "JAK" :-D
To je nesmysl. Chodím na STK pravidelně a vše v normě. Podle odpovědi na pozdrav poznáte v jaké je technik náladě a podle toho jednáte. Prostě se s ním nedohadovat. A je to bez problémů.
Správně máte auto na STK jen přistavit a jít do čekárny. Až Vás zavolají na verdikt. Nebo to někomu svěřit (např. mechanikovi či servisu). Největší prostor pro korupci je vždy, když budete třeba pod rampou s kontrolním technikem sám....
Jakože to znečištěné ovzduší z Číny neovlivňuje globální znečištění ovzduší ? Ano chápu místní ne a určitě Ostraváci a okolí poznali že jak koksovna tak pece nejedou podle toho jak se jim dýchá. Něco se z huti zachrání i pracovní místa a zbytek rozpálit a do šrotu páč znovuzprovoznění prvovýroby je nemožné finančně a při cenách oceli na světových trzích neekonomické.
Čína není naše starost, to si musí řešit ekologové v Asii a ve světě vůbec. My se starejme o to co vypouštíme my. Já to vidím ze svého pohledu. V energetice se konalo, a netvrdím, že předělané elektrárny jsou místem blahobytu a čistého ovzduší, ale v hutnictví se jen a jen o ekologii žvanilo. Neudělalo se v podstatě nic, pořád to jsou odporné smradlavé kolosy vybudované v 50 letech minulého století. Nějaké kosmetické věci se učinily. Ale málo. Více se kradlo (Mittal, Gupta)....
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Bože co bylo za exota...vykuřovat vosy...