A jeeje. Pátek ve znamení hesla "kdo bude na Moravě dříve" tímto vyhlašuji za oficiálně zahájený.
A dělám si legraci jenom proto, že dnes výjimečně neplanuji přesun 😉
Ano všichni v pátek závodí aby zdrhli z republiky nebo dojeli domů, když tu máme tak debilní zákony že se po páté hodině nesmí ani na dálnice.
Kdybyste si pořádně přečetl můj příspěvek, tak byste zjistil, že chování většiny kamionaku na silnici nemá nic společného s tím, že mají těžkou práci a já to jen neznám. Nebo myslíte, ze řeknu....jo už vím, proč jede 15 tunovy kamion metr za mnou.....mají chudáci těžkou práci....vážně takhle argumentujete?
Já ale nepsal že si máte vyzkoušet těžkou práci. Jen si zkusit sednout vedle řidiče kamiónu a zjistíte co to obnáší taková jízda. To vy jste označil všechny řidiče kamiónů za magory. Dokonce i ty ze své rodiny.
Kamionaci jsou banda neschopnych ignorantu. Děsí me, že tihle tupí ňoumove můžou řídit takový kolos jako je kamion. Snad denně potkávám kamionaky, kteří se lepí za auto nebo motorku jedoucí před ním, počasí-nepocasi. V kolonach vás před sebe nepustí, stále někde něco blokují a když jedou po dálnici, tak čumí na televizi a nohu mají div na na stropě, místo toho, aby se snažili někoho nezabit. Tři kamionaky mám v rodině, tak vím, co to je za magory.
Tak s nimi jděte někdy na točku. Myslím že by jste změnil názor nebo alespoň slovník.
Další problém je, že v tom zúžení najede do levýho váhavej střelec, kterej se rozhodne, že se nenechá zdržovat od kamionu před ním a jede stylem, dva metry rychle a pak brzda až do minimální rychlosti a další pokus a pak další. Když se to zkombinuje s minimálními rozestupy, tak máme několikakilometrovou kolonu.
Ono je to taky o tom že tam je omezená rychlost. Včera se mi stalo na D11 ve zůžení kde je v levém pruhu omezení na 2.2 m a 80 km rychlost jel jsem v pravém pruhu 90 km kamionem abych nezdržoval ostatní. Bohužel i to je málo musel se vedle mně cpát dodávkář který těch 8 km musel předjíždět. Pak se o mně otře a stojí to celé a těch zdržených řidičů nepočítaje. Chce to trochu ohleduplnosti na ostatní. Už nebudu jezdit ve svém pruhu budu jezdit přes oba.
Maďarsky kamion s Pákistánským řidičem, naboural do Rumunského kamionu s Moldavskym řidičem a kamionu se slovenskými SPZ patřící maďarské firmě táhnoucí návěs s litevskymi SPZ s ukrajincem za volantem. Takže láčkovci (organizmus co reaguje maximálně na změnu světla)za volantem.Dnešní kolorit na D2 a D1,aby rize český kamion pohledal.
Mají co chtěli. Při takové buzeraci řidičů kamiónů se na to čeští řidiči brzo ... , a bude nám tady jezdit ten největší odpad z řidičů.
Dnes mi vjel kamion před auto z vedlejší. Chápu, že v tom místě je problematické najet. Je tam 90. Provoz. Ale snad i pro kamion platí pravidla silničního provozu. Vlekla jsem se za ním 60. Takže jsem ho proklela do 10 kolene. Na D8 neustále jeli kamiony vedle sebe. Fakt je to nutné? Jeden 80 a druhý 82? Pak se nedivte, že někomu houkne a předjiždí, kde nemá.
Dneska jsem kamionem predjizdel na d11 4 osobni auta co jeli pod 80 a kte nehode oa vyjelo pred kamion z vedlejsi kolega to strhnul proto skoncil jak skoncil zachranil mu zivot v kamionu nalozenych 24 tun obkladacek z rako rakovnik
Obchody se dají zásobovat tak, jako tomu bylo kdysi. Po železnici to přijede, tam se to přeloží na kamion, úplně stačí 7.5t nebo složí do překladiště a doveze jen do místa vykládky. Občas se v kamionech po silnicích skutečně vozí naprosté nesmysly... Třeba auta.
Takže místo jednoho kamionu do Kauflandu pojedou tři 7,5 t sola a k tomu ještě Avie. Třeba 32 palet minerálních vod váží cca 25 tun. nemluvím o pivu to je ještě těžší. Souhlasím s Váma že se v kamionech vozí nesmysly, jenom že je to dobou. Já v neděli samozřejmě po 22 hodině až nebude zákaz povezu plechové střechy na cca 20 střech. Vezu to z Ostravy do Plzně zákazník to chce mít v 7 hodin v obchodě, myslíte že by to tam bylo kdyby to jelo vlakem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Snad Opava nebude muset čekat dalších čtyřicet let na dostavbu obchvatu, jak na severní části.