Snem Čechů? To asi ne, auta snů vypadají trošíčku jinak, ne jako rodinný vůz nižší střední třídy a dodávka, to ani náhodou. Jo napsat že to byla oblíbená auta pro svou kvalitu, téměř nezničitelný motor, to bych bral ale snem, to ne.
Jak koho,mě si T4 získala mnoho let před tím než jsem si ji koupil.
Nebýt koroze,tak je to na věky.Neuveritelna užitná hodnota,na půdorysu běžného kombi velké auto s nespočtem využití,když bylo potřeba odvést 9 lidí nebyl problém,když bylo potřeba dojet do stavebnin pro cokoli nebyl problém,vyndají se sedačky a je to připravený,jet kempovat není problém.
Viděl jsem v T4 i naloženou závodní sidecaru.
Takže nás postižených je to opravdu sen a hlavně splněný.
Hezké zamyšlení v tento sváteční čas... I já jsem dnes pozoroval popeláře a musím říct, že jsou to frajeři. Když si člověk uvědomí, že mají třeba 100 odvozních míst a ke každému je třeba zastavit na centimetr přesně, protože každý krok navíc by byl pro chlapy co nakládají námaha navíc. Při mrazu, když stojíš na stupačce tak máš dva možnosti: buď tě ofoukne studený vítr nebo čucháš ty smrady co vezete... Klobouk dolů chlapy a díky
V zimě ten smrad není zase tak hroznej,ale v létě když se do nástavby pořádně opře slunce,to je potom smrad ,že by se člověk se slabším žaludkem zrovna vyblil do výsypníku.
Jinak klobouk dolů.
Tohle už před pár lety jezdilo v Peci jako taxíky aby lidi nemuseli chodit pěšky až nad zahrádky.
Chtěl bych toho dustera vidět po pár letech takového provozu.Kdyz si vezmu že mám v v práci dokker a tena po 30ti tis. kastli rozvrzanou,tak tohle bude na rok a pak s tím rovnou do šrotu.
A když vidím tvar těch pasů,tak to pojede leda tak po upravený sjezdovce.
Nebojte do 5-7 let tu bude plno instalatérů, štukatérů, obkladačů, malířů... s maturitou, s DiS, případně bakalářským titulem. To víte "zdělání je zdělání". Že nerozezná koudel od kapesníku? No a co? Hlavně, že má "madurítu".
P.S. Samozřejmě vím, že koudel s fermeží dnes nikdo nepoužívá, nebo se ještě najde?
Opravdový mistr instalatér koudel s fermeží použije tam kde je to opravdu potřeba a nutně to nemusí být člověk v důchodovém věku,mám takového kamaráda a je mu 37,správný řemeslník a jak je zvykem,práce má nad hlavu
Zaplatí vám to kancelář pojistitelů a ta je placená z povinného ručení Čechů no neberte to musíme jim přeci pomáhat jsou to chudáci utíkající před valkou
ČKP platí škody nejen za nepojištěná auta ukrajinců,ale taky za auta která způsobí nehodu a byla odcizena a nebo taky jen za nepojištěná auta která provozují bez řádného přepisu naši spoluobčané např. romského etnika.
Nabourali mě posledně jmenovaní a celé to zatáhla ČKP s tím že si to budou vymáhat z přímo z řidiče.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jak jste prosím dospěl k názoru, že dvoutakty jsou mnohem lepší na ladění a zvyšování výkonu? Protože jsou jednodušší?
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Protože to tak je,to že je dvoutaktní motor mechanický jednodušší neznamená že je horší.
Příkladem by mohly být závodní motocykly JAHA nebo AHRA které mají dvoutaktní motory a z relativně malého objemu dávají slušný výkon.
1 odpověď