Nejsme u soudu. Můj selský rozum mi říká, že opotřebovaný sportovec se prostě zázračně neuzdravuje.
Pěkný den.
Tvůj selský rozum, stojí za prd. A nevím proč někoho obviňujete že lži a podvodu, když o tom nic nevíte. A na několik otázek, které jsem vám položil neumíte nebo spíš nechcete odpověďet. Takže co si o vás mám myslet? Jedině, že jste hloupý.
A to je ono. Zrovna on je v jeho věku a s jeho opotřebením kloubů ten, kdo se zázračně uzdravuje přes zvěsti jeho týmu o možném konci kariéry nebo minimálně konci sezóny...
Vy jste ortoped? Pokud vím, Nole se stará o své tělo příkladně, takže nevím proč by to nebylo možné. Jestli máte nějaký důkaz, tak šup sem s ním, ale spíš myslím, že jenom blábolíte. Zkuste se podívat na dopingovou aféru Sinera.
Tak udělejte výjimku a zkuste něco o délce té zázračné rekonvalescence. Dík.
Pokud vím, podstoupil operaci 5.6. a na kurt nastoupil 2.7. ve Wimbledonu. To je skoro měsíc. Vy jste asi lékař, když víte jak dlouho to trvá. Já si myslím, že každý je jiný a hojí se jinak rychle a sportovec jako on má určitě nejlepší možnou péči. I tak je váš blábol nesmysl. Jako, vyhraje zápas a odstoupí z turnaje, protože mu nic není? Myslete trochu, pokud jste toho schopen. Wimbledon mu vyšel, až na finále, tak se dal dohromady a vymyslel taktiku na Španěla, nikdo jiný krom Sinera nemá šanci. Nole neprohrává 2x za sebou se stejným soupeřem.
Jste úplně vedle. Elektromobilita není to co je třeba dotovat. Dotace jsou potřeba pro evropský autoprůmysl, aby ve výzkumu a produkci nových technologií nezaostával a tudíž aby nám nezkrachoval. Když totiž do nových technologií masivně investuje Čína i Amerika... musí chtě nechtě Evropa také už jen pro narovnání konkurenceschopnosti. Spalovací motory se oproti dopravě koňmo a parním strojům prosazovalo de fakto od přelomu století do meziválečného období a až druhá světová válka ukázala zřetelnou výhodu a nezbytnost zavedení spalovacích technologií v podstatě všude. To je ovšem už polovina století. Takové tempo (nebo jinak řečeno tak dlouhou zaostalost si ovšem v globalizovaném světě nikdo nemůže dovolit) je konkurenčně nepřijatelné. Budoucnost patří jednoznačně těm společnostem (státům nebo federacím zemí ) které zvládnou být energeticky soběstačné a toho nelze dosáhnout jinak než s elektropohony. Doba závislosti na fosilních palivech se stává minulostí přímo před očima a Evropa si v tom závodě zatím nevede nejlíp...tzn. těch dotací a investic je potřeba mnohem víc.
Koukám, že si to umíte zdůvodnit, tak se s vámi nemá cenu bavit. Je na konec, dotace nejsou pro výrobce, ale pro lidi s stejně je to slabý. Bez nich nic neprodají. Tím s vámi končím.
No první auta rozhodně lepší nebyla, byla pomalejší, nikam nedojela a nebylo do nich kde natankovat 😁😁😁...něco to připomíná že? ...ale prostě byla výhledově efektivnejší. A tím bylo rozhodnuto. A přesně tuhle výhodu má elektro pohon, kromě spousty dalších také. Tzn. Je jednoznačně lepší !!! ...říkám ty paralely jsou prakticky stejné.
On byl elektromotor lepší od samého začátku jen baterie neměly tu efektivní kapacitu kterou měly nádrže spalovacích aut, ale to se změnilo a ve všech ostatních parametrech jako je výkon, plynulost, jednoduchost, tichost nebo například absence vibrací a hloupých obrovských tepelných ztrát i ztrát výkonových při brzdění je a vždycky byl lepší elektropohon. Dokonce i váhově už jsou ty modernější e auta na tom lépe než spalováky a to je ta technologie rozvíjena relativně krátce, na rozdíl od spalovací technologie celého minulého století. Bylo holt století páry, století spalovacích motorů a teď holt nastává století přímého využívání energie...tedy e pohonů a pojede na ně časem všecko co má fungovat efektivně. Spalováky zůstanou jako vzácná auta pro zábavu právě jako dostihový kůň nebo výroční jízda parní lokomotivy...s tím se prostě smiřte.
Když tomu věříte, Ev se vyvíjí už 100 let. Až budou lepší , tak je budou lidi kupovat. Auta nikdo nedotoval a přesto se prosadila, Ev cpou horem dolem a co?
Bez dotací nic. Jednoznačně lepší nejsou víc mínusů než plusů.
1
Sledujících
3
Sleduje
1
Sledujících
3
Sleduje
Aha takže dvojí metr? Mandát a jeho kokain nic? Žádný sestup se nekonal, ale když jde o Hradec, tak by to bylo fér.
Blbost, pokud si hráč něco vezme, tak klub má dostat maximálně pokutu. Hráč má dostat stopku
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mandát byl odhalen jako jeden ze tří testovaných hráčů po zápase. V případě mechova to bylo tři že tří a to znamená, že v tom jelo víc hráčů, možná celej mančaft. A to se řeší jinak než blbost jednoho. Navrch on dostal tvrdej trest. Mechovský fetky dostaly stopku na období kdy se nehraje. Prostě si dělaj srandu, a jste jim to trvá rok a půl.