Pan Kuba reprezentuje staré křídlo v ODS, které by se chtělo s Babišem dohodnout jako se dohodl Klaus se Zemanem při opoziční smlouvě. Babiš je pijavice, přisátá na dotace a na peníze všech pracujících a daně odvádějících lidí. Je nutné proti němu bojovat a porazit ho ve volbách. Stávající vláda úplně rezignovala na deagroferzaci státní správy a tyhle volby jsou toho výsledek. Lidé jako já já jsou politikou vlády zklamaní. Až bude Babiš u moci, uvidíte ty rozpočtové sekery.. Současné vláda je dělá také. Pokud vládní strany nevezmou za svůj program odmítnou zelenou blbost Green dealu, emisní povolenky na auta a emisní povolenky na vytápění atd. , projedou všechny další volby. To je prostě bohužel fakt.
Proč strašíte rozpočtovými sekerami ? Pokud vím tak Babiš měl vyrovnané nebo přebytkové rozpočty. Do mínusu šel až za covidu a to velkou část podpor a vyhazování peněz nařizovala EU. Zato tato vláda "odborníků" tu ekonomiku zvládá úplně bravurně 😂 a vrší ránu za ránou a odírá svoje občany kde může.
Český Agrofert dań z příjmu 2023 ubohých 168 milionů, japonský Prazdroj dań z přijmu 1,2 miliardy, německá Škoda AUTO 5,5 miliardy, americký Barum-Continental 1.1 miliardy.
Čehozlovak Babiš si to umí zoptimalizovat a beze studu.
Už jsem myslel, že si nepřečtu nic o Babišovi a hurá nějakej trouba ho musel připomenout. I když s článkem absolutně žádná spojitost.
Jel jsem kvůli nim minulý týden na Bouzov. Zvukově byl celý festival špatný a u Lucie to vygradovalo ještě jejich přístupem. Prvních asi 40minut tragédie, kterou zachraňoval Kodym a poté začali spousty lidí odcházet. Kapele to vůbec nevadilo a pokračovali ve svém zatrestprojevu, hlavně když do popředí vyrazil Koller. Bylo na něm strašně vidět, že ho to vůbec nezajímá. Za mě neúcta ke všem těm lidem, kteří tam kvůli nim přijeli a zaplatili nemalé vstupné. Vůbec nevadí, že ten podivný Koller z kapely odchází. Doufám, že najdou dobrého zpěváka i když si myslím, že Kodym by to dal sám. Pro sebe si nechám vzpomínky na tu starou dobrou Lucii kdy to ještě mělo grády.
Nikde není předepsán dress code na hory, kromě toho, že máte mít s sebou i teplejší oblečení. Proti bandě hejtrů budu hájit kohokoliv. Víte, že existuje i pochod naháčů? To by bylo teprve pozdvižení!
Normálně si teplejší oblečení berou turisti do batohu. Prostě stejný jak když řídí stát - prostě neví 😄
Zase klasická zpráva od hasičů. Dům chytl od baterek. A hned sposta chytraků, kteří ani neví jak Fve vypadá natož jak funguje, to tady hejtí. Mají napsat kvalitní zprávu jestli byla samodomo nebo s revizí, jaký typ baterie, kde byly umístěny a další relevantní informace. Takhle je to poplašná zpráva. Za poslední roky se namontovaly stovky tisíc Fve, takže nějaká může způsobit problém. Podívejte se třeba na požáry od elektrokolo, koloběžek a nebo od telefonu .
Udržitelná mobilita je to, aby mohli všichni dále užívat svých mobilních prostředků a aby nás to nazabilo. Vaše 26 let stará Alhambra to bohužel není, ta vypouští tolik splodin, co dnešní plně naložený kamion. Přebudování energetické sítě je jen malá daň za to všechno a dnešní BEV i s bateriemi má naprosto stejnou životnost jako to Vaše auto, v tom také není problém.
Tak teď jste mě pobavil, tady je zřejmé, že vaše znalosti z automobilismu jsou velmi chabé. Jste jen zaslepen zelenou ideologií a tudíž diskuse s vámi je o ničem. Mimochodem ta Alhambra vypouští do 200g CO2 a třeba Tesla 3 má v našem energetickém mixu asi 120g. Když vezmu výrobu a na ty km 2 packy baterií a jejích likvidaci tak mi ta stará kára vychází ekologičtější a praktičtější. A na jednu nádrž hravě ujede 1000km. O tom se vám může jen zdát.
Je úplně jedno jestli spadne kvůli chybě nebo technická závada. Prostě když padá hodně často, podepíše se to na psychice. Takže se prostě bojí a z toho pramení chyby a další pády. A když náhodou dojede, tak kolem 20. On jezdí špatně i Tony. Takže ve stáji to nebude taky úplně ok a je potřeba něco změnit a to rychle, jinak je po Filipovi.
S tím souhlasím a nikdy bych to nerozporoval, ale prostě hloupé články s tolika nesmysly a dezinformacemi mě nenechávají chladným a musím reagovat. Ano, máte pravdu, že by si e-auta našla cestu i bez všech možných zákazů a k takovým vyhroceným debatám by nedocházelo. Ale i v takové pro elektromobilitu zaslíbené zemi jako je Čína, kterou zde mnozí dávají za příklad, se autům se SM kladou překážky a BEV upřednostňují, je to prostě snaha přejít na udržitelnou mobilitu co nejdříve, takže tu snahu EU docela chápu.
Co si predstavujete pod udržitelnou mobilitou? Auta, kvůli kterým budeme muset přebudovat energetickou infrastrukturu, u kterých budeme řešit problémy s kapacitou baterií po relativně krátké době provozu a další problémy s touto koncepcí spojených? Já si také myslím, že rozhodnout by měl trh. Jako auto do města dobře. Pro mě osobně je udržitelná mobilita moje 26 let stará Alhambra. Má najeto 260 tisíc a je v perfektním stavu. Uveze 7 lidí, utáhne 2t přívěs a to vše při dlouhodobé spotřebě 6l nafty. Za celou dobu běžný servis, žádný problém. Dodnes udržuji jako druhé auto a bude pěkný veterán. Máte tam něco podobného z těch BEV. Jo a pořizovací cena byl 700 tisíc v plné výbavě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Demise této neschopné vlády a předčasné volby je fér řešení a toto přiznání odpovědnosti za současný špatný stav státu by jim i mohlo u voličů pomoci.