A tak třeba v Rakousku máme v některých oblastech nabíjení u sloupu veřejného osvětlení. U každého možnost dvou přípojek. U nás je to stále v plenkách, vývoj motorismu také trval skoro 100 let. Ještě v roce 85 mělo Brno asi pět benzínových pump, dnes nepočítaně. Prostě není možné všechno a hned. Navíc k nám se zpožděním míří móda mladých, sdílení aut. Na západě naprosto běžná záležitost ve městech. Proč mít u paneláku zaparkovaný šrot, se kterým vyjedu jen občas ? Dnešní cca čtyřicátníci a starší to již "dojedou" po staru, auto je pro ně symbol, členem rodiny. Pro mladé jde již o spotřební zboží a službu. Hromadná doprava ve velkých městech je naprosto dominantní a rychlejší. Něco jiného budou země jako Austrálie, Kanada, USA atd., tedy méně osídlené oblasti. Tam bude pořád vlastní auto symbolem svobody a nutnost. Jako u nás na venkově.
Do sdíleného auta po bůhví jakém individuu bych v životě nevlezl....Brr...
Ale máte pravdu jsem dnešní čtyřicátník a víc a k tomu naštěstí bydlím na venkově...
Paráda, budu se těšit na další film a zážitky. Jen je smutné, že se tu museli vyblít všichni chudáci co dojeli nejdál tak do hospody či do chorvatska.
No nemám potřebu se tady vyblít jak říkáte, ani si nepřipadám jako chudák ,ale třeba pro mě jsou filmy pana Přibáně naprosto nekoukatelné...Dal jsem tomu párkrát šanci ale po pár minutách to vypnu. Ten člověk je pro mě úplně nesnesitelnej....a vážně mu nic nezávidím, jak zde bývá používáno na negativní komentář.
U koncernů? U jakých? Třeba máte na mysli Stellantis? Já mám koncernový VW Passat a topení funguje skvěle. Výborně topí.
To bylo asi myšleno tak, že mají koncernová (koncern Volkswagen)auta problém se softwary infotainmentu....
Takže auto může topit jak chce,ale vy si přes nereagující dotykovou obrazovkou nic nenastavíte
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Jestli myslíte Dětskou léčebnu v obci Krvavica tak ta je stále ve stejném stavu. Podle cedule co je vevnitř je majitelem nějaké ministerstvo...Budova je prohlášena za ruinu a o prodeji se jedná.
Je to škoda. Paradni, vymakaná futuristická stavba z roku cca 1965.
Každý rok jí prolezeme při výletu na kajaku.
Od doby co lidi oseli první pole a domestikovali první ovci, vstávali podle slunce. V létě dříve, v zimě později. Kolik je na kostele hodin, je zajímalo jen v neděli kvůli mši svaté. Čas začal hrát roli až s příchodem průmyslové revoluce. Ještě můj děda, jako malý zemědělec vstával v zimě kolem sedmé a v létě třetí.
No a to je právě ono. Nechápu na co by mi bylo to že v létě bude vycházet slunce už pomalu ve tři ráno. Zlatý letní čas.
Proč nejsou u cest a železnic pouze nízké stromy, aby nedocházelo k takovým tragédiím? Když to jde u elektrického vedení vysokého napětí, tak by to mělo být možné i zde. Nebo odpovědní pracovníci mají dlouhé vedení?
V tomto místě prochází silnice lesem...Máte to dokonce napsané na začátku článku... Bohužel nešťastná náhoda.
K tomuto vozu mohu řici źe jistě má své přednosti a i spoustu věcí které řidič vnímá.Ta převodovka je mazec, jistě je spolehliva ale jinak motor vytočite a čekáte co se bude dit,hluk motoru je dosti slyset ve voze,po dalnici si spolkne docela dost benzinu tak myslim po testu že takový Tuscon hybrid nabidne podstatně lepší pohodlí,dobrou spotřebuje a hlavně cenu .Ja osobně zustanu u vozu Karoq kde jezdim z motorem 1.5TSI 110kw svižně jak tento motor to potřebuje a mám průměr 6.8l na 100km.
Souhlas s tou převodovkou. Pravděpodobně spolehlivá, ale jinak je děsná. Uvažoval jsem o ní,ale kromě ne moc velké prostornosti je pro mě problém ta převodovka...Zase bych s tím asi jezdil za skvělou spotřebu, protože bych se bál zavadit o plyn abych to nemusel poslouchat...
No byl jsem se s ní projet v Toyotě.Design je věc vkusu, ale vnitřní prostor je malý. Na zadních sedadlech je dost slyšet hluk od zadních kol. Korunu tomu ovšem dává ta příšerná převodovka.Ani se nedivím že s tím všichni jezdí za nízké spotřeby, protože každé sešlápnutí pedálu akcelerátoru je opravdu utrpení. A to rozhodně nejsem závodník. Přemýšlel jsem o ní s ohledem na spolehlivost značky a zkušenosti s hybridním pohonem (ačkoliv se mi nijak zvlášť nelíbí), ale tu převodovku u auta za milion fakt nepřekousnu.
Automaty jsem vyzkousel 2x. Jeden mame v aute z ameriky: 9rychlostni, benzin, motor 300hp. Pokud mu nestojite na krku, neni skoro poznat kdy radi. Druhy automat mame na firme v Renaltu Trafic, 2.0TD 170hp. Tady mam pocit, ze z 1 na 2 a ze 2 na 3 radi zbytecne pozde, ve vyssich otackach, nez bych radil manualne. Mohu porovnat i spotrebu: pred Trafikem jsme meli manual Opel Vivaro 1,6biturbo 150hp (stejne auto jako Trafic). Spotreba u manualu 6,8 u automatu zatim 9,3....zatim v zabehu. Ale asi bych uz manual nechtel.
To není převodovkou,ale motorem...Ta Renault 1,6 DCI s dvěma turbama (dává se i do Vivara) je super úsporný agregát...
To je zase zpráva.Bagr nemá vidlici,ale výložník(rameno) a tomu co je na konci toho výložníku se říká lžíce.
Jinak obsluha bagru bude mít problém,protože nesmí nechat bez dozoru nezajištěný stroj,natož aby ještě nechal klíčky ve spínací skříňce.
Trochu bych vás opravil.... Výložník je část ramene nejblíže k bagru, na ni navazuje násada a na konci násady je lopata, nazývána pochopitelně lžíce...
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Takže jste porušil zákon.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč by porušil zákon??Pokud nejezdí ve sněhu a nebo na označených úsecích tak nic neporušil...
...má řidič povinnost použít zimní pneumatiky v období od 1. listopadu do 31. března v případě, že: je na silnici souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza.