volby se mohou odložit pouze zákonem. Zákony schvaluje parlament a ten na to potřebuje určitý čas. Nerozhoduje to tedy vláda, Nepište tedy blbosti.
Chcete říct, že kdyby byly povodně o týden později a například i Praha zatopená, že by byly volby? To asi těžko, mimořádné situace, vyjímečný stav by ten váš zákon převážila. A parlament by se asi také nestihl sejít.
V tom, že nemá přehled o vzdělávání u nás a ve světě...
viz Odkaz
A i u nás může být pokřivené vzdělání na univerzitě, třeba v Plzni, že. A na tituly se hraje především u nás...
Ok, děkuji za info
Jiné hráče z české ligy? To budeme hrát pod hlavičkou Slovenska, Brazílie, Nigérie nebo Bosny a Hercegoviny? Či snad Chorvatska, Namibie, Pobřeží slonoviny nebo Tanzánie? Neměl by svaz zareagovat a určit max. 5 cizinců na soupisce klubového mužstva a max. 3 ve stejné době na hřišti? Neměli by v ligovém zápase povinně být na hřišti po celou dobu zápasu minimálně 2 hráči do 21 let, tzn. pokud střídat, tak stejně starým? Nikdo z klubů by se neměl na co vymlouvat, protože podmínky by byly stejné pro všechny a na hřiště by se dostali a začali sbírat zápasové zkušenosti hráči, kteří se tam nedostanou a mají tak zavřený kvalitativní vývoj a v reprezentaci potom zoufale chybí. Většina z nich pak končí v druhých a třetích ligách sousedních států. Není to škoda takto mrhat talenty? Je to řešení do budoucna, ale někdy by se začít mělo.
To, co je nezbytně třeba udělat hned, je udělat pořádek ve fotbalovém svazu a okamžitě se zbavit Haška a jeho realizačního týmu. To ať raději trénuje Jirka Luňák ze Sokola Houslice. A nebo přímo Ondra Vetchý....
Tak to ne, to bychom s Ukrajinou prohráli
Je videt jak malo vite o vzdelani. Ze v CR neni MBA titul neznamena, ze nema ve svete vahu, za prve. Za druhe, neni MBA jako MBA. Porovnavate jabka a hrusky. MBA na univerzite v Maine, kde Jakub pusobil je uplne jina liga nez MBA za 100tis na jeden rok, na neidentifikovanem institutu v CR. Kdyby jste MBA mel, vedel by jste, ze dulezitejsi nez MBA je, odkud jej mate. Na to se pri kazdem pohovoru ptaji. Samozrejme pokud ten titul mate. Z toho usuzuju, ze o tomto vzdelani nemate ani paru, stejne jako pani Novakova.
Kubovi fandim a vic takovych hracu. Pak i ten rozhovor ma trochu uroven oproti jinym sportakum, kde kazda veta v interview zacina “tak urcite…”.
V čem nemá paní Nováková pravdu?
Dneska se mi výjimečně líbil Alex Král. Jeden z mála co chtěl hrát a zkoušel něco udělat. Je vidět že pravidelně hraje a stouplo mu sebevědomí. Jinak obrana katastrofa, Souček, Schick, Čvančara taky šílenost.
No nevím, zrovna jemu jsem počítal doteky s míčem a přihrávky asi od 25. minuty. Jediná dopředu, jeden nepovedený centr, 5 dozadu a 3 žákovské ztráty míče.
Nejsou nesmysl, moje dcera ročník 84 málem propadla z hudebky. A mě zase nutili jíst ty blivajzy ve školní jídelně, taky jsem blila. Buďte rád, že jste nic z toho nezažil. Dobře se měli jen šprti a vlezprdelkové.
Autor kritizuje dobu totalitní a vaše dcera chodila do školy po revoluci. Pokud na něčem je trochu více pravdy, tak je to s tím jídlem. V tom s vámi souhlasím. Ostatní má do pravdy hodně daleko. Jsem ročník 60 a z rodiny kádrově problémové, myslím, že na to můžu mít realistický názor.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? To platí zejména pro čistě popisné vědy, ale dnes už většinou i pro přírodní technické vědy. Dnes ti nejlepší chatboti dokážou hravě spočítat algebru, integrály, derivace, funkce, posloupnosti, limity, matice, grupy, fyzikální i chemické problémy a geometrii ať už tu klasickou, analytickou nebo dokonce i obtížnou deskriptivní. Používají k tomu step by step vysvětlení a efektivně příklad vyřeší a vysvětlí. Takže skoro celé učivo základních i středních škol je sto průměrný chatbot vyložit a vysvětlit. K tomu existují i skvělé moderní aplikace jako Mathway, Photomath, Geometryx, Geogebra, Geometry Pad, Desmos, PhyWiz, Chemical equation balancer, Tutor Lily, Fluentpal, Kiwix a mnohé další. To samozřejmě ani v nejmenším neznamená, že by žák neměl vyvíjet žádnou aktivitu. Právě naopak. Může s chatbotem pomocí aplikací plně spolupracovat na zadaných úkolech. Chatbot je schopen pak žáka nebo studenta ze znalostí i prozkoušet.
Takže se to radši zakáže en bloc za pomocí všelijakých pochybných vnitřních vyhlášek, aby se nemohlo náhodou časem ukázat, že učitelé jsou na školách vlastně zbytní a se zastaralými metodami výuky a že s aplikacemi z mobilů, které jsou často v podstatě zdarma nebo jen za reklamu, se toho žáci mohou naučit několikanásobně víc a mnohem efektivněji. To by byla pak ostuda a hlavně ztráta královských příjmů a cesta přímo na pracovní úřad. Z našeho školského systému by tak pak zůstalo jen ubohé torzo.😠😡👎
Že na to nepřišly chytré hlavy z uvedených zemí, když je to tak progresivní? Nebo jste jediná hlava osvícená? Těch negativ používání mobilů bude asi daleko více a vaše představy o výuce jsou hodně nerealistické.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Chtěl bych učit tělocvik za 130 procent průměrné mzdy.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co vám brání?
1 odpověď