Zajímavé je, že stejný motor v Passatu měl rovných 300 koní. Pro Škodu byl seškrcený.
Mám tohle auto a je super. Mám čip na 218kW. Takže těch skoro 300k mám taky a je to super. V létě dlouhodobá spotřeba 9l v zimě 10,5. Teď jsme byli lyžovat v Alpách a s rakví na střeše 8,3 a jízda na hraně rychlostních limitů. Dálnice 140 silnice tak jak to jde 😀. Rozhodně se neplazim
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tenhle motor mi odešel na 160k km (přeskočily rozvody), ano, potvrzuji, žral olej. Nový motor mi na základě vinkulace dala škodovka, ten už měl jiné kroužky a vylepšený rozvod, takže jsem platil jen práci a náplně místo 150tis Kč. Ten nový jsem nemusel dát ani deci oleje mezi prohlídkama, najezdil jsem s ním dalších 200k km a pořád ještě slouží dál v rodině.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Gratuluji k novému motoru, takže kulance na rozvody, ale ne na spotřebu oleje. Měl jsem Yeti s tímto motorem a bralo to 1l oleje na 1tis km a motor měl najeto 80tis km. V servisu mi tvrdili, že to je normální u těchto motorů 😄. O kulanci ani slovo 😄.
1 odpověď