Nějak mi ta čísla nesedí. Tak ze 411 žáků má 75 % vztah dobrý. Tím pádem se v grafu bavíme o skupině asi 102 žáků. A 58 % z žáků, kteří mají špatný vztah je to celkem asi 60 žáků. A to z celku 411 dělá necelých 20 %. A mohu pokračovat - třetina žáků je vlastně necelých 10 % ze vzorku, atd. Hlavně že titulek.
U nás na škole jsme zákaz používání mobilů zavedli ještě před rokem 2020, než to umožnil školský zákon. Žáci mobily ráno neodevzdávají, protože s nimi v hodinách pracují (kalkulačky, vyhledávače), ale při porušení školního řádu odevzdává mobil do konce vyučování. Navíc v hodinách až tak velký problém nebyl. Potíže nastaly s rozvojem mobilů, kdy začal sloužit k nahrávání videí, hlavně během přestávek. Takže jsme to pojali jako prevenci kyberšikany a s tím souhlasí rodiče a nakonec i většina žáků. Samozřejmě pokusy o obejití, hlavně ze strany starších žáků jsou, ale je to jako s tím kouřením, sem tam někdo. Jestli to přispívá ke snížení závislosti na mobilech, to je v tom to případě až druhořadé.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ten poslední graf o kritériích výběru při nákupech je typická manipulace. Součet procent u českých odpovědí je 105, při západních 299. Z čehož plyne, že ti druzí vybírali přibližně 3 krát více kritérií než u nás. Pak ta procenta nelze porovnávat.