Jezdim kamionem a vidim to kazdy den. Nevytvareni zach.ulicek je specialita hlavne osobnich aut. Je to tak 20/80. Taky to tam strelim v levo nebo nekoho za sebou podrzim pri delsim predjizdeni ale ulicky to je spis na osobaky nez kamiony. Ale proc by SEZNAM.CZ nenastval jeste vic uz tak podrazdene lidi jen tim ze napise neco o ulickach a kamionech .Vsak od toho je tady mame aby nas pekne postvavali proti sobe.
Mám nesmírný vitriol vůči kamiónům. Např. poblíž kde žiji neustále jezdí sem tam nějaká obluda velká jak ty domy kolem kterých projíždí. Myslíte že je tu dálnice či dost velká silnice? Houby, silnice II. třidy kde se o sebe prakticky třou, plná děr a hrbolů. Objížďku mají ale ztratit 5-10 minut času by je přizabilo a tak si navykly jezdit přes malé vesnice kde se cpou do nemožných zatáček.
Už jen čekám na zprávu že tu někdo byl slisovaný mezi dvěma Tatrami.
Kdyz to nedelate zrejme nevite o cem to je. Pisete "je by to rejme zabilo tech 10min"...tak to udelejte obracene . Vy se odstehujte a je to vyresene,nejsnadnejsi je nekomu radit jak ma neco udelat. Jake mate vy zamestani nebo cim jste se zivil at vam my ostatni taky muzem poradit co vse jste delal nebo delat "dobre "??
To už zavání korupcí ! Agresivní kamionáři si berou ostatní řidiče jako rukojmí, nebo škodnou zvěř, kilometry jedou vedle sebe a zabírají dva jízdní pruhy, za nimi jedoucí policie je klidně nechá a mine bez povšimnutí protože spěchá pokutovat nějakého chudáka za propadlou lékárničku, nebo překročení rychlosti ze zoufalství po mnohakilometrové jízdě za kamiony. Z Prahy do Brna se kvůli kamiónům jede prakticky jedním jízdním pruhem a na ostatních dálnicích také.Téměř každý den je někde těžká nehoda kamiónů pri které jsou často usmrceny posádky osobních vozů,nebo nehoda způsobí obrovské kolony. Řidiči kamiónů bez praxe řídí mnohatunové kolosy, za jízdy si čtou nebo sledují video a pokud nejsou na boso, mají na nohou všelijaké pantofle a jinou obuv nevhodnou pro řízení auta. V Německu je za to tučná pokuta, stejně jako za nedodržení zastávek a nevěnování se řízení a u nás schválí vláda, že nevyspalí a neodpočinutí řidiči chabé inteligence můžou jet až do té doby než z únavy způsobí někomu dalšímu neštěstí. Kdo se zabýval tím, že kamion přepravující kyselinu dusičnou, který havaroval na D1 km2 a následky nehody se řešily do nočních hodin, jel předtím po D1 ochranným pásmem vodního díla Želivka? Mne kamery vidí, jak jen se něčeho dopustím a ohrožení zdroje pitné vody pro Prahu si nikdo nevšiml? Řetězce nejspíš na správných místech dobře platí.
Reknete spis kde berou ridici OA tu drzost riskovat zivoty jinych v OA nebo kamionu kdyz si vyjedou na dovolenou do zahranici nebo jinam daleko a sednou si za volant po celodenni sichte... od rana makat a pak v noci jedou 1000 nebo vic km a ohrozuji sebe ostatni sve rodiny. Vidim to na tech parkovistich jak deti poskakuji kolem aut ,jeden s rodicu je hlida a druhy spi za vilantem Spon 1-2 pro on MUSEL do prace . Tohle je DRZOST VUCI OSTATNIM.
To je argument presne takovy, jako bych od kamionaka, nadrazeneho nade vsemi, ocekaval. Nikdy nepochopim, proc maji potrebu kamiony se mezi sebou predjizdet, kdyz vsichni jedou plus minus 80-90. Hovada
Tak proc nejedete v rade za nima? Vzdyt je nemusite predjizdet a tou 80-90 taky dojedete kam potrebujete,nebo potrebujete byt nekde driv nev ostatni ? Pokud ano tak oni asi taky nekde potrebuji dojet
A jak to dopravíte do cílových míst jakou jsou obchody, stavby atp ?
A rovnou bych zrušil i automobilovou dopravu. Bez ní se před tím dalo taky žít a lidi by nemuseli umírat při bouračkách !
Souhlasim,zrusit osobaky a jezdit pokolejich jak navrhuje pan. Vsichni do vlaku a nemusi se batkamionu a havarek. Nechaji si postavit kolej do obchodu parku a na sidliste. Krasna prectava silnice bez osobnich aut.
To je zase chytrejch ! Koukám, že skoro všichni vědí, že za to může babka na kole. Jen připomínám, že si je řidič povinnen při couvání zajistit bezpečnost konání, tedy, že má vzadu volno ! Dříve toto dělal závozník, dnes se šetří, tak jezdí většinou jen řidič, ale právě proto, by měl být maximálně opatrný. S chutí si počkám na výsledky šetření a pak na vaše reakce.
Kolika ridicum jste vy osobne nabidl takovou jednoduchou pomoc?
A co má šířka pruhu společného s bezpečnou vzdáleností a věnování se řízení.
Pokud se za volantem chováte zodpovědně, tak riziko nehody je opravdu velice malé skoro nulové pokud by se tak chovali všichni. Ovšem právě zodpovědnost je to co mnohým řidíčům nejvíce chybí a pak ještě pokora a uznání, že na silnici nejsou sami. Ovšem pokud v nehodě figuruje kamión, tak je to s největší pravděpodobností kamion z východu nebo Polska.
Narizeni vlady jasne rika odstup 2m jak to chces pak ubrzdit 🤣🤣🤣🤣
Trosku humoru panove at se tu jen nehadame
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Fandim vam pane Fico. Brante SK pred pijavicema UK a USA