Uvnitř malé, pro 195cm chlapa, za něj si již normální člověk nesedne, je to uskákané a nepohodlné, ten Toyoťácký automat je opravdu katastrofa, máme je jako firemáky a pokaždé se dohadujeme aby jsme si mohli vzít jiná auta např i Auris je více vyžadovaný 🙂
Jako po městě asi ok, ale na normální delší ježdění, peklo.
V zimně neustále nestartují, mají malé 12V baterie pro startování, stačí to nechat týden v mrazech a je KO a s tou spotřebou 5? To možná tak 6 po městě, ale dálnice bez problémů 8,5l/100km :-(
Dobrý den, pane máte služební Toyoty ale nic o nich nevíte. 12 V baterie neslouží ke startování ale pouze k odemčení auta a uvedení do pohotovostního režimu. Nemá startér.
A jezdit za 8,5 l není vůbec žádný problém s jakýmkoliv úsporným autem. Ta spotřeba je odvislá od toho co je mezi sedadlem a plynovým pedálem.
Za tohle dílo můžou konkrétní lidé z ministerstva dopravy a ti tam jsou už docela dost dlouho a nemají s vládou nic společného. Smutné je to, že parta pár lidí řádně zkomplikuje život statisícům lidí a zodpovědnost žádná. Nikdo si totiž nezjišťoval skutečný stav, jak se rozcházejí databáze STK a úřadů. Že nejsou totožné databáze na úřadě a v STK není rozhodně vinou STK. STK vám v databázích žádné opravy a úpravy nemůže udělat. "Velký techničák" nemusíte odevzdávat, můžete požádat o jeho vrácení, když by vám ho chtěl úředník zabavit.
Víno není koŕalka, takže čím starší, tím lepší nejsou spojené nádoby ani omylem, to ví i nevinař-vinařský nýmand jako jsem já😎30let starou kořalku pít chceš, 30let staré víno pít fakt nechceš.
Není to o uskladnění ale o druhu vína. Zřejmě jste ještě nepil 20 - 30 let starý Ryzlink rýnský z oblasti Mosely nebo Rýna. Pak by jste asi mluvil jinak. Nesmíte dát jen na vinaře z Moravy.
Víš vůbec co je rekuperace a třeba plachtění. Při jízdě po dálnici kdy nemusíš zpomalovat ,rekuperaci vůbec nevyužijeme. Baterky jsou balast. Tohle auto je tak pro krasavice inteligentní na nákupy 10 km od domova 👎
Možná o tom víc než ty. Podívej se na součinitel odporu vzduchu u Priuse. Baterie se dobíjejí i při jízdě po dálnici. Pokud vozidlo nespotřebuje okamžitý výkon, automaticky je využívám pro dobíjení. Je to proto, že motor pracuje v oblasti nelepší účinnosti. Ale je zbytečné to vysvětlovat někomu, kdo o tom nemá ani páru. Víš kolik vlastně váží baterie u normálního hybridu a kolik u plag-in hybridu a proti tomu klasické elektrické. Myslím, že všechno házíš do jednoho pytle.
Je zajímavé kolik lidí a jak se tu vyjadřují k problému hybridů. Z odpovědí je patrné, že 90% autorů vůbec neví jak funguje hybrid od Toyoty. Toyota hybridy vyrábí víc než 20 let a nikdo to neumí líp. Když tu někdo píše, že se tohle auto nabíjí jen při jízdě z kopce tak lže. Nabíjí se i při brždění a to podstatně víc než při jízdě z kopce. Pokud chcete jezdit s hybridem hodně úsporně, tak musíte změnit styl jízdy. To neznamená, že musíte jezdit pomalu. Stačí jen využívat rekuperovanou energii. Ale to vám to auto všechno řekne. Mám zkušenosti s Yarisem a Priusem. A jednu důležitou vlastnost hybridů od Toyoty tady (hlavně Prius) nezmínil nikdo. Neskutečně spolehlivé auto s velkými nájezdy km. Takže řešit, že se budu starat o dvě zařízení postrádá smysl.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nechápu,proč vůbec takové články někdo píše. Fyzika 4 třídy,teplo stoupá...a to,co pán píše o ventilátoru,to je další nesmysl,prach bude potom úplně všude.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Víte, mám podobnou stavbu a můžu říct, že na rozdílu teplot u stropu a u podlahy má největší dopad použité vytápění. Tedy rozdíl teplot. Pokud máte podlahové topení a teplota podlahy je cca 24 - 28 stupňů, tak rozdí. teploty není velký a proto ani u vrcholu stropu není teplota nijak vysoká. Max. 1-2 stupně oproti teplotě cca 1 m nad podlahou. Něco jiného nastane pokud topíte radiátory nebo kamny, kde je rozdíl teplot enormní a pak dochází k podstatně rychlejšímu prodění vzduchu. Další důležitým prvkem je celkové zateplení domu.