A není to tím, že by měli policisté dopravu řídit, tedy řešit to, aby ostatní účastníci provozu věděli co se děje ? Dost často jezdím, ale málo kdy vidím, že by v podobných situacích policie řídila provoz... Když jste v koloně a nevíte co se děje a nikde nevidíte policii řídit provoz či jinak zasahovat...
Ono u nehod dopravu řídí buď policisté nebo zasahující hasiči. Ale docela v bezprostřední blízkosti události. Ne 2km před nehodou uprostřed kolony, kde tento bezmozek začal objíždět. Na konci videa je vidět, že tam policista je a dopravu kyvadlově řídí. Jak se říká - pusťte si to video znovu a lépe.
Psal - jsem , že ho neobhajuji . Kolonu měl vpravo , až když jel vlevo to už pak nic neuděláte.
Nepsal jsem, že jste s ním 🙂 Jsou tam ve stoupání 2 jízdní pruhy v jednom směru, na videu to je vidět. On jel v tom levém "rychlém", takže kolonu kamionů už dávno objížděl ještě dle předpisů. Pak se jal objíždět vlastně 2 kolony (nebo 1 kolonu v obou pruzích, chcete-li).
Určitě ho neobhajuji , ale jak to bylo označené - co když měl dojem , že objíždí překážku v silničním provozu a pak , už se neměl kam zařadit ?
Jak se říká - jeden měl dojem, druhý průjem.. Když objíždím nebo předjíždím, musím mít 100% jistotu a ne jen dojem, že se mám kam zařadit. Jinak se tam necpu. Nebudu spoléhat na to, že tam mezera je nebo že předjížděný nebude chtít z naštvanosti závodit a mezeru mi schválně neudělá a je vymalováno. Nehledě na to, že ta kolona kamionů, kterou měl celou dobu vpravo, tam asi nebyla jen proto, že by se řidiči chtěli kochat krajinou.
Kdyby to byla 2 auta u krajnice, pochopil bych, že to přes dvojitou objede. To, že tam je kolona, už má asi nějaký důvod. Jinak by ta auta na silnici nestála. Jet několik desítek či set metrů v protisměru z důvodu blokovaného vlastního jízdního pruhu je na kyvadlovou dopravu a ta v tomto místě nebyla. Štěstí, že nejelo auto v protisměru. I bez další nehody by zablokovali zbytek silnice pro příjezd / odjezd ISZ.
Vy budovatelko, takže dneska do práce nikdo nechodí a nic se nebuduje? Možná díky této generaci, která si váží sama sebe a nebude dělat podřadnou práci za mrzký peníz, konečně firmy zvednou platy. A nebudeme jenom montovna a levná pracovní síla pro evropský trh.
Jenže když firma zvedne platy, musí na ně vydělat = zvednout ceny svých služeb / zboží. Tím zase budou mít všichni díky drahotě nízké platy.. A jsme v inflační spirále jako vyšité..
Prý "Po pracovní době nezvedám telefon. Nemusím být dostupná 24/7." To mne pobavilo. Tak hlavně že je tato generace dostupná 24/7 na sociálních sítích. Chápal bych za předpokladu, že vypne soukromé IG, FB a jiné během pracovní doby a bude se na 100% věnovat práci. Jen si nemůže dát do vlastností "flexibilní", což je vlastně být občas dostupný i mimo pracovní dobu.
Umíte zpaměti napsat Mississipi ? ( já ne, nevím, kde je kolik s a p)
Na to je jednoduchá pomůcka, možná ten vtip znáte 🙂:
again and pee twice. Then I come one lasta time"
Proč nás všechny přesvědčují mít peníze na účtu, platit pouze kartou a myslet si že hotovost jako taková je vlastně úplně zbytečná, přesně pro tohle, aby jednoho dne všem vyluxovali účty a řekli on nějaké hacker ono to zmizlo ....
Předpokládám tedy dle vašeho tvrzení správně, že jste ochotna létat přes půl světa s milionem v tašce (nebo jen kvůli třem stovkám), abyste zaplatila hotově za odebrané zboží nebo s vyinkasovaným za dodané? A aby si na vás někdo počkal za rohem a pak jen řekli on nějaké zloděj, ono to zmizlo..? Paní Nero, nekoukejte na vše tak černě.. 😉
Smutné, moc smutné.
Z tohoto smutného příběhu budu plakat celý týden.
A teď bude muset zpět do těžké práce, hrůza jen pomyslet každé ráno musí vstát z postele, vyfotit si kávičku s crosaintem, upravit se, a vvfotit se v kalhotkách, a šup s tím na Only-Magors.
Těžký, opravdu těžký život ...
Tady má výhodu, že z té postele ani vstát nemusí a je v práci.. Pokud tedy nejdříve nepotřebuje v koupelně nahodit obličej na tvář, aby ji na fotkách poznali..
Postavit takový mrakodrap je logisticky a finančně velice nákladná záležitost, takže k tomu těžko u nás u nás v příštích 50 letech dojde. Jeden průměrný mrakodrap vyjde na tolik jako 200 - 250 paneláků o 10 patrech...
U nás zatím je místo, kde stavět, i když toho taky bude časem ubývat. Známý byl tuším v Thajsku a v hlavním městě, kdo má sekačku na trávu, je skutečný boháč. Protože má pozemek. A nedělá jim problém shodit 10-ti patrovou budovu jen proto, aby na jejím místě postavili 30-ti patrovou.
No jenže ti, kteří opravdu umějí sjíždět řeky, ne že si sjel Sázavu a už je machr, opravdu nikoho neohrožují. Opravu vědí jak se na té řece chovat a záchranáře opravdu nepotřebují. Když jsou umějí sjíždět řeky obtížnosti WW 6, tak vědí, do jakého válce vjet nemají, umějí zastavit i na proudící řece a traverzem s dostat ke břehu, eskymák je pro ně něco co udělají kdykoliv kdekoliv jakkoliv.
Jak ale píšu nejde o vodáky co v létě jednou na kanoi Vltavu. Jde o lidi, co to denně trénují.
Předpokládám, že vodáčtí machři, kteří umí sjíždět ty WW6, jak píšete, si nejdříve něco o té řece načtou, popřípadě projdou, než na ni vyjedou a vědí, co kde můžou +/- očekávat. Taky je voda relativně čistá, vidí břeh a ví, kudy řeka proudí. Jenže udělat eskymáka v té hnědé řece, když člověk neví, jestli se nepraští o strhnutý most, kládu, kusy baráku nebo betonové koryto, přes které se zrovna řeka valí ven, to asi nebude mňamka..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Taky jsem viděl Hummer H2, jak stojí na pumpě a tankuje LPG. Ostuda.