na co dobrovolnící - stát má statisícovou armádu nezaměstnaných - poslat armádu postavit stanové městečko - a poslat dlouhodobě nezaměstnané matak na obnově - pokud nepůjdou sebrat všechny podpory - každý alespoň na týden - nemusí to být žádné galeje - ale prostě ukázat že jsou pro společnost užiteční.
Tyhle národy nemaj problem v rámci propagandy střílet děti na ulici nebo je používat jako živé štíty
tak jasně - CIA a KGB je to učila celé generace - tahle kultura je už od druhé světové v pasti mezi dvěma velmocemi které spolu soupeří - bohužel si z jejich území udělali vlastní hřiště - hold kdo seje vítr sklízí bouři. Nicméně tam to asi mít řešení nebude - bojím se že jestli tohle bude pokračovat ještě jednu nebo dvě generace tak to skončí vyhlazením jedné nebo druhé strany.
Izrael je zlocinnecka
zeme.. Podivejte se na statistiky zabitych civilistu v Gaze..Odkazuji se na statistiky OSN. Osobne nevidim rozdil v tom, jestli terorista Hamasu nekam vtrhne a nekoho zastreli a nebo tim, zda-li Izrael posle stihacku F-16 nad Gazu a ta posle k zemi cely panelak s lidmi. Takze vazeni zastanci Izraele, zastavate se vrahu.Izrael zabiji vice lidi nez Hamas a Hisbalah dohromady.
já hlavně nevidím nikde definici palestinského civilisty, nebo civilisty z pásma Gaza - protože tam se nenávist k Izraelcům učí od plenek - tam nikdy nebude klid - jediné rozumné řešení je udělat široké pásmo nikoho kde se bude udržovat nulová přítomnost kohokoliv a pak velkou zeď a přestat se o tu zvěř zajímat - jenže ona se nepřestane zajímat o ně - takže je to docela past - tam spoustě lidí vyhovuje válka bez konce - tihle jsou živí z nenávisti k druhé straně. Nicméně nemůžete tvrdit o palestinci to že je civilista protože nemá uniformu - oni takhle nebojují - tak platí že když se k němu otočíš zády tak ti podřízne krk.
ne - on odmítl vážení u jedné kontroly - hold ho za 5km chytne kontrola znovu - může se nechat zvážit, nebo znovu zaplatit - to vážení odmítají z toho důvodu že ničí cesty - a mají dobře spočítané že je chytnou jen občas - pokud by toto policie začala dělat běžně tak by si toto trouflo méně lidí, cesty by déle vydrželi. On totiž ví že když ho zváží - tak ho odstaví a donutí poslat další kamion a přeložit část nákladu - není správné že lze odmítnout vážení - mělo by být provedeno VŽDY a také by se mělo zavést že v případě opakovaného výrazného přetížení - např o třetinu a více zabavit kamion, v případě přetížení 33% až 49% tolerance jedno porušení a v případě přetížení o 50% a více procent zabavit ihned - poprvé třeba na dva měsíce a podruhé na půl roku a potřetí trvale - a nemělo by to být od stroje ale od provozovatele - tzn firma bude vlastnit 20 kamionů a budou jezdit stále přetížené - tak se to bude počítat celé firmě. - A to by jste viděli jak by si nikdo netroufl jezdit přetížený, najednou by to bylo v pohodě.
ach jo to jsme to dopracovali - lidi fakt už neví proti čemu všemu by ještě chtěli protestovat - tímto způsobem se nepostaví nikdy nic. A druhá strana mince - kde je nějaká úcta k stáří - proč se lidi bouří proti něčemu co určitě nebude doupě nočních mejdanů, bude tam klid a pohoda. Fakt by mne zajímalo jaká sorta lidí může zorganizovat takový nemorální protest.
Ta kamionová doprava kdysi jezdila po železnici...ne všechna ale část jezdila. Jezdila z Lovosic...takzvaná ROLLA.......To u nás není nic nového!
ale ona stále jezdí - železnice jsou přetížené, nové se nestaví - protože v tomhle státě se vlastně nestaví žádné infrastruturální stavby - vše trvá desetiletí - viz dálnice na jihu čech - měla být před 20 lety a stále není hotová. Dokud do toho budou všechny ty duhové spolky moci kecat a vše zdržovat lepší to nebude. Dnes je i ta dříve zaostalá asie tak daleko že by nám trvalo 20 let je dohnat i kdyby se okamžitě přestali rozvíjet - jenže oni nepřestanou - naopak zvyšují tempo - obávám se že do konce desetiletí budou mít náskok který v evropě odpovídá půl století rozvoje.
jako odmítnout vážení a zaplatit rovnou 100k ? asi bych na místě policistů poslal dodávku s váhou na další odpočívadlo o 5km dál a trošku protáhl s řidičem papírování - pak bych ho po 5km znovu zastavil - když můžou hrát na vyčůranost tak můžou platit 100k za každý 5km co je kontrola znovu a znovu zastaví. Ono by to mělo fungovat na obě strany.
ježíši aby jste se nezbláznili - mám hektar pozemku - klidně na tom dovolím stavbu takového ventilátoru když za to dostanu správnou odměnu - všichni si myslí že demokracie je jen o tom zakázat stavbu čehokoliv v sousedství - ale pokud chceme být konkurenceschopní tak je třeba přinést i nějaké osobní oběti - a to že budu mít na horizontu pár větrníků opravdu není oběť - maximálně je to drobná nepříjemnost.
jo feminismus letí - jen do doby kdy chcete aby přebrali i odpovědnost - třeba službu v armádě, nebo rovný díl nákladů na chod domácnosti - to jsou najednou slabší pohlaví a musíme je opečovávat, ale když jde o práva - tak je najednou rovnosti plná pusa. Ono rovnost není o tom mít stejné práva a povinnosti jak druhé pohlaví ale o rovnováze mezi pohlavími - tohle spousta lidí nechce pochopit. Soužití muž / žena musí být v rovnováze tak aby vyhovovalo oběma stranám jak na úrovni povinností tak na úrovni práv - a ne o tom že si něco vynutím a selektivně něco odmítnu že jsem slabší pohlaví.
Je to jeden z duvodu, proc CR nepritahuje skutecne investory, ale jen ty toxicke.
tohle se děje všude na světě - podobné jednání prakticky nejde v zákoně ošetřit pokud někdo společnost zakládá rovnou z důvodu že udělá něco takovéhoto tak si dá od začátku pozor aby to bylo právně neprůstřelné pro něj - bílý kůň to odskáče - ale s tím se často od začátku počítá a on nebo jeho rodina za to dostanou bohatě zaplaceno, nebo tím on splatí něco co dluží té konkrétní mafii. Nikdy je nepráskne a prostě si to půjde odsedět.
jako jestli je tohle pravda - na jejich místě je asi jediné řešení - osobní bankrot. Banka dostane pozemek kde dům stál a ruinu, plnění pojistky - tedy té trošky na kterou to pojišťovna pojistila a hold budou 5 let v insolvečním režimu - budou ze mzdy platit jak mourovatí ale vyjdou z toho po 5 letech placení, bohužel tedy s tím že už si žádnou další hypo nevezmou protože budou na black listu za insolvenci.
kazdou pulvterinu 4kcontent odesle?? to je uz slusny datovy provoz. myslim, ze to nebude moc pravda. snimky sis spis kazdych 500ms analyzuje a pak z toho posle jednou za cas nejaky souhr ...
ono kdyby jste viděl jakou telemetrii posílají windows 10 a nově i windows 11 - jako správci síte se mi ježí vlasy z toho jaké jsou windows dírou do bezpečnosti firemního prostředí - u smart TV kde by to laik nečekal mne toto vůbec nepřekvapuje - bohužel je jediné řešení těmto zařízením blokovat přístup na internet - udělat z nich zařízení hloupá a k tomu připojit externí zdroj - třeba PC s linuxem na kterém všechny služby pojedou - přes který kouknete na youtube apod. JENŽE kdo by se s tím zabýval - je to složité - to je lepší obětovat vlastní soukromí a mít to pohodlné přímo z přístroje že? Proto tohle špehování vždy bude v masovém měřítku fungovat. Více mne děsí že je výrobce přes aktualizaci vždy schopen zařízení na dálku odstavit - ať už trvale přes nějaké udělátko co odpálí kus HW tak krátkodobě softwarově.
a teď developer prodá zakázky nové dceřiné společnosti a prázdná slupka s věcným břemen této hory toxického odpadu půjde do insolvence - klasický český scénář. A majitelé firmy budou vesele vydělávat miliony dál. V nejhorším si za to půjde nějaký bílý kůň na rok sednout - ale dostane za to zaplaceno tolik že ho to vážně trápit nebude
Bavíme se o domácnostech, firmách v ČR, Není to u Nováků doma. to že jeden dva mají doma dva elektromobily které dobíjí jen v době spotu neznamená že se tak budou chovat tisíce majitelů firemních aut, nebo lidé na sídlišti. To co popisujete je pro jednotlivce.
Elektromobilita není jen TESLA nebo Kia doma. Jsou to tisíce dodávek a osobních aut ve firmách
obecně budou mít problém hlavně lidi na sídlištích - ty tohle prostě nikdy udělat nebudou moci, firmy mají vlastní parkoviště, vlastní přípojku elektriky - tam problém není - naopak je to ještě hospodárnější než u osobního auta. To že něco lze udělat u 70% vozového parku a u 30% to nejde neznamená že je to hloupost řešit - naopak, těch 70% vozového parku pomůže výrazně se stabilizací elektrické distribuční sítě pokud se bude chovat správně a hospodárně - a ekonomika provozu minimálně firmy donutí toto řešit inteligentním dobíjením, a vzhledem k tomu že pro rodinný dům ten systém nestojí nijak výrazně více a zajistí opravdu velmi podstatnou úsporu nákladů tak do toho půjde dříve či později drtivá většina majitelů EV aut.
no, myslím že, ani pomalá noční nabíječka nenabíjí proudem 0,5A, ale vyšším. když bude mít 1kW výkon, tak to bude 5A. krát počet partají, to všechno najednou po delší dobu. jistě, když si spočítáte najednou příkon rychlovarky, trouby, pračky, tak se taky dostanete na 10kW na domácnost. vtip je ale v tom, že se to nezapíná všechno najednou a neběží to v plné zátěži kontinuálně. rychlovarka běží dvě minuty, trouba když se nahřeje, tak pak občas sepne. vždyt taky v bytě máte třeba 20A jistič, ale na přívodu do baráku není 20A x počet partají. je tam 100 nebo 160A. takže ty rozvody na to opravdu nejsou udělaný
říká Vám něco rezervovaný výkon ? říká vám něco pojem spotová cena ? První věc je výkon se kterým distributor počítá že vždy můžete začít odebírat - ano distributor počítá s určitou agregací - ale mají to dost zmáknuté. A spotová cena a nabíječka na elektromobil je ideální řešení jak velkou část roku jezdit prakticky zadarmo nebo jen za cenu distribuce - dnes můžete nabíječku nastavit tak že si stáhne automaticky spotové ceny, z řídící jednotky auta předem zjistí kolik energie potřebujete do plného nabití a podle toho nastaví čas a rychlost nabíjení tak aby Vás to stálo co nejméně peněz a zároveň jste měl dost energie na cestu. V létě třeba nabíjí tak aby to bylo pokud možno i za zápornou cenu elektriky - takže vlastně dostáváte za nabití auta zaplaceno. Jediný problém je že stále platíte za distribuci - takže to nikdy není úplně zdarma, ale silovou složku dokážete srazit na úplně absurdně nízké ceny.
Zelený inteligentní názor absolutního neznalce o elektřině. Nabíjení jednoho elektromobilu je násobně vyšší než odběr panelového domu i když všichni perou a vaří.
Pokud chcete nabíjet stovky elektromobilů, ať v noci nebo ve dne, je to jako postavit město o tisících panelových domech. A v tom městě nesmí nikdo ani rozsvítit LED žárovku.
Žádné sídliště nemá tak silné kabely, protože v době výstavby o elektromobilech nikdo nevěděl. Ani elektrárny postavení za socialismu netušily.
to je dobrá blbost co píšete - dobíjení elektromobilu může být třeba i jen 4KW což je spotřeba sušičky a pračky. Druhá věc je že pokud vím že cena elektriky na spotu je od 23:00 do 7:00 ráno nízká - naprogramuji na dobíječce tuto dobu dobíjení - dnes už to ani nemusíte dělat ručně - auto po připojení na nabíječku samo řekne kolik energie potřebuje do plného dobití - nabíječka to porovná s cenami na spotu a s předem nastavenou dobou odjezdu - typicky třeba 5:30 ráno odjezd do práce - a nastaví rychlost a čas dobíjení tak aby cena dobíjení byla co nejnižší. Logicky ceny jsou vyhlašované tak že pokud je nízký odběr je nízká v té době i cena - takže toto chování bude naprosto předvídatelné pro přenosovou soustavu a maximálně šetrné k peněžence uživatele. Dnes se dá vše úžasně automatizovat, to že vy žijete v době krále klacka neznamená že jiní se neumí orientovat v možnostech automatizace a situaci na trhu.
3
Sledujících
8
Sleduje
3
Sledujících
8
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
tohle je ostré - seznam prohlášení že jsou jen dvě pohlaví označí za sporný obsah- kam ta naše civilizace směřuje ?
14 odpovědí