Pokud by k něčemu takovému došlo, byl by to podraz na voliče ANO se všemi důsledky! ANO by ztratilo hodně voličů a důvěru, což by se projevilo na jejich volebních preferencích. ODS a STAN jsou podrazáci a nikdo rozumný nemůže od nich čekat něco jiného.Zeman ať je radši potichu, všichni ještě máme v paměti jeho koaliční dohodu s ODS, což byl taky pěkný podraz na voliče a SOCDEM to napomohlo dostat se tam, kde je dnes!!!
Je to pouze další lež z dílny dnešní čtyřkoalice. Primitivní pokus, jak oblbnout lidi před volbami!! Snaha, pokud by jim to nevyšlo, překopnout tyto problémy na příští vládu. O nic jiněho jim nejde. A jelikož je má většina lidí dokonale přečtené, doufám že jim tato další superlež nevýjde a povede se sestavit vládu, která bude pro lidi a ne protilidová!
To je zjišténí! Velmi smutná záležitost. Všichni to věděli a tvářili se, jakoby nic! Byl ubohou loutkou a bohužel měl by rozhodovat o osudu světa! Dělali to za něho jiní a dnes to podle toho vypadá. Stařík si měl podzim života užívat někde v domově s odbornou péčí a ne se montovat do politiky a hrát si na nejmocnějšího muže světa!
Smutná, i když v dnešní Evropě dost běžná situace, obzvlášť v Německu! Je jasné kdo to má na svědomí. Pouze se to nesmí říkat, natož o tom psát! To je pak hned ban, nebo není možné tento názor zveřejnit. My musíme pouze dodržovat korektnost k islámu, maximálně zapalovat svíčky za zavražděné. O vinících, kteří toto zavinili, se nesmí psát, ani o účiných opatřeních, které by ještě snad mohly Evropu zachránit. Velmi smutné kam jsme se to dostali!!
Propouštění probíhá, protože Cargo nemá práci, což je způsobeno vytlačením z trhu jinými přepravci. Dnes dominuje kontejnerová přeprava – přeprava celých kamionů už není smysluplná. Vozí se pouze kontejnery, které se naloží na tahače, a ty je následně rozvážejí pouze regionálně. Přesně tento typ dopravy roste, a je to tak správně. U nás se odbaví až 300 tahačů denně. Princip spočívá v tom, že na nákladní auto jeřáb nebo velká vysokozdvižná technika položí kontejner, který pak míří na vykládku nebo nakládku v rámci regionu. Terminály tohoto typu rostou a stále přibývají. Takže to u nás funguje a investuje se do toho, jen otevřít oči a informovat se. 🙂 To že se nebude spalovat uhlí je přece dobrá zpráva.
Jenom k tomu spalování uhlí. Byla by to dobrá zpráva, pokud by jsme bez něj byli energeticky soběstační, což určitě ještě dlouho nebudeme. A spoléhat na nestabilní zdroje,( slunečníky, větrníky) že nás zachrání je zatím utopie. Výstavba dalších bloků at. elektráren se protáhne na desetiletí, pokud nám to vůbec EU komise povolí! Tak kde chceme brát el. energii? Spoléhat na dovoz? Ale odkud, Němci mají po odstavení svých atomovek sami problémy a musí elektřinu dovážet, mimo jiné také od nás. Proto se mi odstavení našich uhelných elektráren nelíbí, zvláště když se na odsíření věnovaly miliardy a jak je vidět, tak za ně brzy náhrada nebude! A v neposlední řadě toto hloupé rozhodnutí nepostihne pouze desetitisíce domácností, pro které se teplo stane luxusem, ale především náš průmysl, který se stane konkurence neschopným, s veškerýmy negativními dopady na naši společnost!
Objem nákladní přepravy klesá, protože se již nevozí uhlí a skončila kůrovcová kalamita, během níž statisíce tun dřeva vyvezli Číňané. Na druhou stranu přeprava ve všech ostatních oblastech roste. Jinými slovy, to, co má klesat, klesá, a to, co má stoupat, stoupá. Nejde o přesun uhlí a dřeva na silnice – poptávka po nich jednoduše není, a proto se nevozí. Jinak přeprava zboží po železnici pokračuje a významně roste. Cargo už to nevozí, přepravu zajišťují jiné firmy. Strojvedoucí si rychle najdou nové uplatnění, jen dostanou nové bundy k novým smlouvám.
Toto vaše zdělení ovšem z daného článku nevyplývá. Zřejmě můžete mít pravdu, ale potom nevím, proč se píše o propouštění kvalifikovaných zaměstnanců, jako jsou strojvůdci! Pamatuji časy, kdy zboží se přepravovalo železnicí a rozváželo se buď do skladu anebo přímo na prodejny. Dnes vše vozí kamiony, a odráží se to na ucpaných a téměř neprůjezdných dálnicích! Asi o tom můžete vědět víc, ale z mého laického pohledu jsou některé věci těžko pochopitelné. Kamarád dělal u ČD v Maloměřicích a říkal, že v 90 letech nám byly propůjčeny speciální vozy ze Švédska na tranzit kamionů přes republiku. Po dvou rocích byly vráceny, aniž by vyjely!! Ptám se proč to může fungovat jinde, ale u nás ne?
Od paní Nerudové to sedí! Jestli se nepletu, tak pochází z prominentní komunistické rodiny! Tímto svým vyjádřením pak uráží mimo jiné i svoje,za minulého režimu aktivní rodiče! Předpokládám, že kdyby se hypoteticky změnila doba zpět, tak bude rudá až na zadku. Co se týče IQ, tak ji paní Konečná převyšuje na celé čáře! Je s podivem, jak mohla zastávat tak vysokou funkci ve vysokém školství.Myslím si, že v Bruselu bude ČR pouze škodit!
Dobrý den, to se řeší a je to aktuální. Naopak přeprava zboží po železnici roste. Pracuji ve firmě která právě toto přepravuje. Jedem jak Fretky a terminály rostou a přibírají. Jen končí fosilní paliva a díky bohu za to.
Zajímavé zjištění, jen potom nechápu, proč se tady dozvídáme o snižování objemu nákladní přepravy železnicí a propouštění strojvůdců? Toto opravdu nechápu, zvláště v době přecpaných dálnic a snaze snižování emisí!
Nákladní doprava na železnici uvadá? To je smutné zjištění, obzvlášť v době ucpaných dálnic kamiony! Proč se nesnažíme tyto, např. při tranzitu, po vzoru Švýcarska dostat na železnici? Jenom tímto by se ulevilo jak přecpaným dálnicím, tak i ekologii! A věřím, že i podstatná část vnitrostátní dopravy by se dala vyřešit cestou po železnici! Ovšem musela by k tomu být politická vůle!
Je to velmi smutné! Zapomínat na Karla Kryla v dnešní době, je zcela příznačné. Byl to velký bojovník proti všem nepravostem, muž ryzího charakteru! Bojoval proti totalitě za komunistů a jako velký vizionář, tušil co tento nešťastný národ čeká v průběhu dalších let. Myslím si, že vývoj v naší republice po roce89 se podílel i na zkrácení jeho života! On se s tím nikdy nedokázal smířit a v dnešní době by byl opět velkým kritikem "nových pořádků"!! Je otázka, zda-li by nemusel znovu emigrovat, jenom nevím kam!
Pan ministr sice plánuje co je pro nás dobré, především jak zdražené ještě více zdražit. Zapomíná ale na to, že zvláště odborných lékařů na menších městech valem ubývá a není za ně náhrada! Uvedu příklad, kraj Vysočina, kardiologie pouze v Jihlavě, kdo má štěstí, tak ho tam snad vemou. Maličkost vzdálenost zhruba 60km! Jinak zbývá Praha, nebo Brno! Lidi žijící v Praze, jako je pan ministr, jsou odtrženi od reality a vůbec nechápou problémy lidí z venkova!! Možná, když se tak zasazuje o naše zdraví, by bylo dobré, aby se postaral o návrat lékařů do prázdných ordinací na menších městech.
Kdo chce psa bít, hůl si najde! Staré přísloví, ale platné pořád. Pan Nohavica není pochuti současnému režimu a proto se zde stále vyskytují články podobného ražení! U jiných nevadí, že byli velmi aktivní za minulého režimu, ale oni zázračně prozřeli a dneska mohou být v těch nejvyšších státních funkcích!! Stali se z nich bojovníci proti komunismu a zastánci té jediné pravdy!
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Jsou vánoce. Nebylo by daleko lepší nechat už tohoto hloupého vraždění a uzavřít alespoň příměří? Kdo má zájem na tomto stavu? Kolik životů je nenávratně ztraceno, především mladých lidí na obou stranách! Kolik se vyplýtvá prostředků na nesmyslené vraždění? Tyto by se daly daleko lépe využít, pokud by k této válce nikdy nedošlo, zvláště v zemi jako je Ukrajina, kterou toto posune o sto let zpět a zadluží na dalších nejméně sto let! Myslím, že je lepší špatná dohoda než žádná!
2 odpovědi