Jestli se řidička ohlédla, nebo ne, je celkem jedno. Chodec nesmí na přechod vstoupit, pokud nedostane od řidiče jasný signál, že o něm ví, a pouští ho. Což ten klučina od paní, která o něm nevěděla, určitě nedostal a pokud přesto na přechod vjel, bylo to totéž, jako by jel na červenou. Ta paní neměla dostat žádný trest. Za prvé -chodec má na přechodu přednost jen pokud nevstoupí náhle a nečekaně a za druhé - cyklista není chodec. Cyklista jede rychleji než chodec a řídič na cyklistu nemůže zareagovat dost rychle. Chápu, že to zní drsně, ale je to v souladu se zákony o silničním provozu.
Je potřeba správně vnímat, co Basiková říká tím, že to zas bude keců. Ona si totiž přeje, aby se o ní mluvilo, aby bylo hodně keců. A proto provokuje svým oblečením. Správná reakce by měla být o ní naopak vůbec nemluvit, nepsat a nijak jí nekomentovat. Prostě jí ignorujte, ať se zklidní a uvědomí si, že na její prsa nebo kalhotky už fakt není nikdo zvědavý.
Podle mě je každý, kdo spáchá vraždu, duševně nemocný. Vím, že odborníci to vidí jinak. Ale duševně zdravý člověk nikdy vraždu nespáchá. A to, jestli se s tím léčil, bych nebral jako polehčující okolnost. Léčba má vést k uzdravení. Pokud někdo přesto spáchá vraždu, tak se neuzdravil a léčba byla neúspěšná. Ani v afektu nikoho nezabiju, jsem-li normální.
Řidiči, pozor. V současné době se náraz do svodidel stává nebezpečnějším, než kdyby tam žádná svodidla nebyla. Příčina: Firma, co vyrábí svodidla má problémy, tak šetří na úkor kvality. Odkaz 1 Svodidla by měla auto usměrnit a držet na svém místě a ne se srolovat jak alobal. To je další důkaz o špatné kvalitě současných "moderních" svodidel. Bohužel jsem viděl podobných nehod hodně. Tam, kde by na stejném místě dříve došlo jen k odhození auta o pár metrů dál dochází ke smrtelným nehodám, kdy se auta napíchnou na ten kus plechu, který se zlomí. To nejsou svodidla, ale gilotiny.
Příčina tragických následků: Nekvalitní svodidla. Dnes se dělají jen z tenkého plechu a podélné napojení je řešeno tenkými šrouby, které se i po lehkém nárazu ulomí, svodidlo se rozpojí, zdeformuje, ohne a většinou se pak tvrdě zaboří hluboko do auta. Není to poprvé, co vidím podobné následky. Nejsou to už svodidla, ale jen smrtonosné zábradlí, které vás ani po bočním nárazu nikam neusměrní, ale spolehlivě zabijí. O lidské životy dnes nejde. Jde o to, aby zábradlí vypadalo jako svodidlo, a stálo co nejméně korun. Smutná realita současnosti.
Se slečnou Novákovou bych na rande šel, ale se slečnou Novákem bych měl problém. Prostě bych se měl na pozoru před někým, kdo záměrně nechce umožnit lidem, aby využívali výhod skloňování. Vzdát se této výhody mi připadá hloupé a hlavně nepřátelské k Česku. Pokud se dotyčné dámy stydí za koncovku -ová, stydí se vlastně za to, že jsou Češky. Pokud tvrdí, že ne, tak to nechápou a to také o něčem svědčí.
Nedopusťme stavbu této zrůdnosti. Praha není Dubaj. Nádraží by nemělo vypadat jako mešita Cambridge Central Mosque. To není o tom, co se komu líbí, ale co dává smysl a co dokáže spojit historii s budoucností. Tato pergola může spojit tak maximálně zájmy developerů. Nesouhlasím s demolicí hodnotné budovy nádražní haly ze sedmdesátých let. Pro její demolici není naprosto žádný důvod! Je zcela funkční. Nová pergola nezapadá do Prahy, architektonicky se nehodí ke krásné staré secesní budově nádraží, kterou arogantně zakrývá. Konstrukce je z málo trvanlivého materiálu - dřeva. Pergola za 2 miliardy je ekonomický i architektonický nesmysl.
Nedopusťme stavbu této zrůdnosti. Praha není Dubaj. To není o tom, co se komu líbí, ale co dává smysl a co dokáže spojit historii s budoucností. Tato pergola může spojit tak maximálně zájmy developerů. Nesouhlasím s demolicí hodnotné budovy nádražní haly ze sedmdesátých let. Pro její demolici není naprosto žádný důvod! Je zcela funkční. Nová pergola nezapadá do Prahy, architektonicky se nehodí ke krásné staré secesní budově nádraží, kterou arogantně zakrývá. Konstrukce je z málo trvanlivého materiálu - dřeva. Pergola za 2 miliardy je ekonomický i architektonický nesmysl.
Proč je tady tolik hnusných komentářů? Celkem to chápu. Lidé v diskusi jen celkem přesně vyjadřují své pocity z předražených lístků. A je dobře, že to dělají, protože to dává Michalovi Nesvadbovi dokonalou zpětnou vazbu a odpověď na jeho otázku, proč byl o jeho show tak malý zájem. Jako člověk je asi milý a vstřícný, ale doplatil na to, že se obklopil lidmi, kteří na něm chtěli vydělat nadstandardně a nereálně a on to neprokoukl. Prostě dobrák naletěl, tak to chodí. Bohužel. Je mi ho líto.
Kdo nechce, nemusí se na seriál dívat. Já ho sleduji pro pobavení z toho hlediska, že si u každé scény představuji, jak se lidi budou zase v diskusích předhánět v tom, jak popsat, co všechno bylo špatně. Lidi, vždyť je to parodie, úlet, tak to zkuste nebrat tak vážně, a těm prkenným pokusům o hraní se zasmát jako třeba Patovi a Matovi nebo Mr.Beanovi. Je to prostě novodobá groteska, která přiznává, že nemá žádné umělecké ambice, ale chce jen pobavit a vyvolat emoce. A to se jí daří, jak je vidět z této bouřlivé diskuse 🤣🤣🤣
Pamatuji se, že když se demonstrovalo v roce 1989 za změnu režimu, což byl vážnější důvod, tak i když byl plný Václavák, tak magistrálu nikdo neblokoval a dalo se po ní i v době demonstrací pořád jezdit. Protože ti, co demonstrovali byli chytří a nechtěli nikoho naštvat, ale naopak chtěli získat pro boj za svá práva většinu. To těm třicítkářům nedochází, že už naštvali 97% lidí?
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Na kole všude, kde to jde, jedině po chodníku. Sice je to proti předpisům, ale jde o život. Střet cyklisty s chodcem na chodníku nemívá takové následky, jako střet cyklisty s autem. Na Západě malují ve městech cyklostezky na chodníky, v Česku stále na vozovky. Jsme 100 let za opicemi. A to se ještě radní pro dopravu v Praze stále chlubí, čím vším přispěl pro rozvoj cyklistiky. Ale prosadit cyklopruhy na chodníky ho ani nenapadne.
3 odpovědi