U nás se jen nadává na Green Deal a že jinde to neplní. A přitom Čína je největší producent elektromobilů na světě a nejvíce se jich tam prodává. Má největší FVE elektrárny na světě, má největší vodní elekrárny na světě, staví se tam nejvíce jaderných elektráren na světě a nyní už předběhli asi svět i v malých modulárních reaktorech. A u nás se jen stěžuje, jak je těžký přechod na jiné paliva a hlavně na jiné myšlení.
Myslím si, že izraelský postup je racionální a v zájmu jeho obrany a možná i naši. Pokud by se to v Syrii překlopilo do islamského státu a nebo do něčeho podobného a zůstaly tam k dispozici chemické zbraně, tak další teroristické útoky i tady vEvropě by mohly být chemickými zbraněmi. Je dobře , že je tam nyní Izrael bombardováním zničí, než je rozkradou. 👍
S Hřibem mohu v něčem nesouhlasit, ale ta redaktorka mu pořád neprofesionálně skákala do řeči a nenechala jej domluvit. A v tom má Hřib taky pravdu , že když se začne nějaká velká rekonstrukce mostu či jiná podobná stavba , tak to má samozřejmě vliv na zhoršení podmínek místního provozu. Proto to ostatní odkládali, aby neztráceli u voličů body . 🙂
Nejprve se ČNB snižováním hodnoty koruny podílela na rozjedu velké inflace u nás . Dotiskla a pustila do oběhu koruny za 180 000 000 000 USD od 2014 do roku 2022 . Tím vytvořila levnou pracovní sílu do montoven a pro nás drahé nákupy energií ze zahraničí , jako jsou ropa , uhlí a plyn. Potom nakoupila zlato v době , kdy jeho cena byla na burzách nejvyšší, jaká kdy byla. Tito dosazení lidé Klausem a Zemanem rozhodují o koruně a našem osudu. Raději EURo, než korunu s těmito umělci. 😕
Vypadá to, že evropské automobilky zaostaly ve vývoji a produktivitě. V Číně zavírají fabriky s výrobou aut se spalovacími motory, protože tam jdou na odbyt většinou jen elektromobily. Zaostali ve vývoji baterií a Čína a Amerika v tom má náskok několik roků . Ceny čínských aut jsou podstatně levnější i když EU na jejich dovoz nasazuje 30% clo. Přitom už v základu mají lepší výbavu , než předražené evropské elektromobily. Pokud nedojde k podstatné změně , tak Evropa přestane být ve všem konkurenceschopná. A nejde jen o drahé energie, ale o všelijaké marže pro kdejakého úředníka.
No měl by takto vysoký manažér zodpovědět otázku, proč se v Číně zavírají výrobny aut se spalovacími motory ? Čína patrně o GD moc nemluví, ale elektroauta jsou tam v cenové úrovni běžných aut se spalováky. Evropské automobilky a celkově Evropa je schopna se tomu bránit jen uvalením 30 % cla na tyto čínská elektroauta a i přesto jsou ty čínská auta nejlacinější.
A kdo jim určí ten správný výdělek u jednotlivých firem ? Firmy s majiteli z ODS budou mít patrně povolen zisk větší. Ten Stanjura je ještě větší komik, než ta Schillerová. Dan z nadměrných zisků vybíral až v roce, kdy už tyto nadměrné zisky energetické firmy neměly. To asi proto , aby se napojení politici z ODS v těchto firmách patřičně napásli. 😀
Tak doufám, že Kupka nechá prověřit auditem i digitalizaci na úřadě DESU, který má pod sebou jako ministr dopravy . Tento úřad povoluje velké dotované stavby, kde by hrozily největší ztráty ve stavebnictví. Tak musíme doufat, že tam digitalizace proběhla vzorně na rozdíl od digitalizace vedenou Bartošem.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak teď už je jasné, že levné švédské Gripeny nejsou zas tak levné a navíc jsou to už stroje o několik tříd níže svými schopnostmi, než F-35 .