S Hřibem mohu v něčem nesouhlasit, ale ta redaktorka mu pořád neprofesionálně skákala do řeči a nenechala jej domluvit. A v tom má Hřib taky pravdu , že když se začne nějaká velká rekonstrukce mostu či jiná podobná stavba , tak to má samozřejmě vliv na zhoršení podmínek místního provozu. Proto to ostatní odkládali, aby neztráceli u voličů body . 🙂
Nejprve se ČNB snižováním hodnoty koruny podílela na rozjedu velké inflace u nás . Dotiskla a pustila do oběhu koruny za 180 000 000 000 USD od 2014 do roku 2022 . Tím vytvořila levnou pracovní sílu do montoven a pro nás drahé nákupy energií ze zahraničí , jako jsou ropa , uhlí a plyn. Potom nakoupila zlato v době , kdy jeho cena byla na burzách nejvyšší, jaká kdy byla. Tito dosazení lidé Klausem a Zemanem rozhodují o koruně a našem osudu. Raději EURo, než korunu s těmito umělci. 😕
Vypadá to, že evropské automobilky zaostaly ve vývoji a produktivitě. V Číně zavírají fabriky s výrobou aut se spalovacími motory, protože tam jdou na odbyt většinou jen elektromobily. Zaostali ve vývoji baterií a Čína a Amerika v tom má náskok několik roků . Ceny čínských aut jsou podstatně levnější i když EU na jejich dovoz nasazuje 30% clo. Přitom už v základu mají lepší výbavu , než předražené evropské elektromobily. Pokud nedojde k podstatné změně , tak Evropa přestane být ve všem konkurenceschopná. A nejde jen o drahé energie, ale o všelijaké marže pro kdejakého úředníka.
No měl by takto vysoký manažér zodpovědět otázku, proč se v Číně zavírají výrobny aut se spalovacími motory ? Čína patrně o GD moc nemluví, ale elektroauta jsou tam v cenové úrovni běžných aut se spalováky. Evropské automobilky a celkově Evropa je schopna se tomu bránit jen uvalením 30 % cla na tyto čínská elektroauta a i přesto jsou ty čínská auta nejlacinější.
A kdo jim určí ten správný výdělek u jednotlivých firem ? Firmy s majiteli z ODS budou mít patrně povolen zisk větší. Ten Stanjura je ještě větší komik, než ta Schillerová. Dan z nadměrných zisků vybíral až v roce, kdy už tyto nadměrné zisky energetické firmy neměly. To asi proto , aby se napojení politici z ODS v těchto firmách patřičně napásli. 😀
Tak doufám, že Kupka nechá prověřit auditem i digitalizaci na úřadě DESU, který má pod sebou jako ministr dopravy . Tento úřad povoluje velké dotované stavby, kde by hrozily největší ztráty ve stavebnictví. Tak musíme doufat, že tam digitalizace proběhla vzorně na rozdíl od digitalizace vedenou Bartošem.
Pokud sem začne Čína dovážet elektro auta za ceny, za co je prodává doma v Číně (400 - 500 tisíc Kč) a ještě zvýší jejich dojezd běžně nad 600km, tak evropské automobilky nemají šanci vůbec někam vyvézt nějaká auta. Dojezd nového Erloqu s 55 kWh baterií 370 km není nic moc. A s větším dojezdem jdou už s cenou přes milión. Pokud sem Čína přitáhne stejné auto za půlku ceny , tak co si lidé raději koupí ?
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zajímavé by bylo zjistit, zda byl Patriot schopen sesřelit tu raketu ?