Když nemám na Ferrari, tak kvůli němu nezadlužím rodinu na dvě generace a koupím si Oktávku, která mi taky potřebnou službu udělá a bez dluhů a taky když potřebuji auto hned, tak si nevyberu něco, na co se čeká několik let.
Předraženou škodovku za cenu Ferrari ? Vždyť ty Gripeny proti F-35 nic neumí. Jen poměr sestřelů F-35 ku F16 nebo Gripenu je 1:20 ve prospěch F-35. Nakupovat něco , co už je za zenitem mi tedy nedává smysl. Když budeme mít 24 ks F35, tak je to dle poměru sestřelů a bojové síly jako mít 480 ks Gripenů a to už je podstatný rozdíl v bojové síle.
Hlavně si přestaňme nalhávat, že všichni chtějí elektrovozítka za nesmysl. Nebýt dotací, koupí si to jen pár zelenomyslících. Třeba v USA to lidi nechtějí ani s dotacemi za poloviční cenu.
No v Číně , o které všichni tvrdí, že na GD kašle, tak se zavírají fabriky automobilek s výrobou aut se spalovacími motory. Odkaz 1
A EU zachraňuje světové ovzduší tvrdým zeleným údělem. Přitom všude v ve světě jako čína, indie a jiné země staví tepelné elektrárny pro pokrytí svých zemí dostatkem levně elektřiny pro své obyvatelstvo a svůj průmysl.
Levnou energii mají právě z FVE a vody. Mají FVE a vodní elektrárny největší na světě. I VE jsou v popředí světa. V automobilismu tam krachují fabriky Volkkwagenu se spalovacím motory.
U nás se jen nadává na Green Deal a že jinde to neplní. A přitom Čína je největší producent elektromobilů na světě a nejvíce se jich tam prodává. Má největší FVE elektrárny na světě, má největší vodní elekrárny na světě, staví se tam nejvíce jaderných elektráren na světě a nyní už předběhli asi svět i v malých modulárních reaktorech. A u nás se jen stěžuje, jak je těžký přechod na jiné paliva a hlavně na jiné myšlení.
Jenže díky Evropské byrokracii a regulacím jsou místní podnikatelé a vynálezci zhnuseni tu nějaký patent registrovat,natož vyrábět.Protože do Číny a do USA to prodají tisíckrát dráž a vyrobí tisíckrát levněji bez regulací dotací a všech možných trh křivících nástrojů.Takže ano Evropa zaostává a zaostávat bude,až úplně zaostane a budeme tu dělat pouze montážní trouby pro Čínu,jako to Čína dříve dělala pro Evropu.Lze jen poděkovat,zeleným rozvědčíkům z EU komise,jak nás krásně vedou tou cestou zpět a do předu ni krok!! 🙁
Jak je ale možno, že v evropské byrokracii Čína podává patenty jak na běžícím pásu ? Viz zdroj tento článek. Nneí to jen fńukání nad Green Dealem a kde nic, tu nic ?
Xiaomi se rozhodlo vyrábět auta v polovině roku 2021. Tedy vývoj a uvedení na trh za 2,5 roku. Bez omezení, regulací a složitých povolovacích procesů s energeticky, byrokraticky a personálně méně nákladnou výrobou. Už víte, proč nás normálně převálcují???? A na posouzení tohoto procesu chce dělat Nerudová v EU další úřad.
Jaké jsou u nás regulace a povolovací procesy, co zpomalují vývoj a výrobu baterek a elektromobilů ?
Myslím si, že izraelský postup je racionální a v zájmu jeho obrany a možná i naši. Pokud by se to v Syrii překlopilo do islamského státu a nebo do něčeho podobného a zůstaly tam k dispozici chemické zbraně, tak další teroristické útoky i tady vEvropě by mohly být chemickými zbraněmi. Je dobře , že je tam nyní Izrael bombardováním zničí, než je rozkradou. 👍
Koukám ze jste to vůbec nepochopil. Tímhle nikdo jezdit nebude. Bude se jezdit spalovákama. Ale abyste mohl nakoupit spalováky, musíte k nim nakoupit i tohle. Ty elektrovehikly pak někde necháte v garáži a je to. Zákon neukládá s nimi jezdit.
No asi to bude pravda, ale to je pak celkem děsivé. To už měli dát dotace lidem na nákup, alespoň by se koupilo něco, co by se využívalo.
A co je na tom špatně? Pro úředníky, kteří jezdí převážně okolo komína a většinou ve městě je elektromobil ideální. Cena oproti spalováku je po započtení servisu a údržby srovnatelná, spíše nižší.
Špatný a nesmyslný je ten dojezd. To už je výhodnější koupit elektrické multikáry pro městské zeleně , než nakupovat auta s tak mizerným dojezdem.
Tak jednoduchý to není. VW zaspal a například na podobný počet aut jako Toyota potřebuje skoro dvojnásobek lidí. Podívejte se na novou továrnu na e-auta Xiaomi kde 98% procesů jedou roboti. VW by byl v krizi prostě i kdyby žádný GD nebyl. Vyvezl know-how do Číny kde krátkodobě z tohoto kroku profitoval, ale management prostě nedohlédl dál než na "jednu pětiletku".
Managment si dával velké odměny a vývoj slabý a špatná rozhodnutí. Drahá práce, drahá auta a v Číně ruší fabriky na fosilní paliva.
Mám Kiu EV6 před faceliftem s 74kWh baterkou. Lze ji koupit novou přibližně za milion (Odkaz ) nebo ojetou od ¾ milionu (Odkaz ).
Ty parametry já nevím, ani jsem je nikdy nestudoval. Jak jsem zde již psal, elektromobily porovnávám dle doby nabíjení na modelových trasách v aplikaci ABRP. Pohrajte si s tímto odkazem: Odkaz . Když po kliknutí na odkaz zvolíte "All plan settings", udělá to plán na docela dlouhou trasu v zimě 150km rychlostí.
Přes různá nastavení můžete experimentovat, jak to bude třeba jen do Brna, při stotřicítce, v létě nebo když se již projeví degradace baterie. Lze zvolit nejrůznejší EV a zvolit si to, co Vám vyhovuje. Pro mě to byl takový interaktivní způsob, jak pochopit, do čeho jdu, než jsem si to pořídil.
Děkuji za informace. 👍🙂
13
Sledujících
1
Sleduje
13
Sledujících
1
Sleduje
Takže na každý zbloudilý sporťák pošlete to ferrari a budete se modlit, ať neodře ani blatník a odepíšete letovou hodinu...
1 odpověď
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Trochu nerozumím otázce ? Každá armáda musí pravidelně cvičit a proto musí i létat. A pokud už vychází ceny Gripenu a F-35 pomalu stejně , tak už je to jedno, zda zasahuje starší šunka a nebo nový stroj.
1 odpověď