15%, zlato, zadna tragedie neni. Ono totiz baterka v aute neni jako baterka v nejakym shitovym mobilu. A urcitejm lidem je jaksi jedno, jestli na jedno nabiti ujedou 300, nebo jen 250km. Hlavne ten pokles na kvalite baterky zavisi na zpusobu a mnozstvi nabijeni. A pokud nekdo jezdi malo, kratky trasy a nepouziva "rychlonabijecky", tak tam dojde k poklesu absolutne minimalnimu. A i kdyz pokles je, tak neni na cely baterce, ale jen na urcity casti a to se porad da za rozumny penize opravit vymenit. Stejne jak ta baterka v notebooku, takze z nej zadny pc nebude.
Baterka zdechne i kdyby to celé roky jen stálo.
Výroba alektřiny se samozřejmě musí stát rovněž ekologickou. A transformace energetiky už probíhá. Nevím, jak jste přišel na to, že se vrtule větrníků zakopávají.
Výroba elektřiny ekologickou? A jak? Větrníky a soláry nepokryjí spotřebu nikdy a to nejezdí miliony EV. Jádro? Kdo, za co a za jak dlouho postaví elektrárny? Věhlasný energetik spočítal, že pokud by u nás jezdila všechna auta na elektřinu, tak potřebují tři Temelíny. O současné přenosové soustavě se vyjádřil, že by se dráty rozžhavili do ruda. To jsou další miliardy a desítky let budování.
Nevěnování se řízení. Pokud Vás natočí z jiného vozidla jak místo sledování provozu nastavujete za jízdy navigaci, můžou si Vás vychutnat. Rozhodně nemusí čekat až na nehodu, jak píšete.
Prdlajs natočí. Zezadu přes černá okna nic a pokud se objeví v zrcátku tak se v ničem nehrabu. Obzvlášť, když se snaží se mnou srovnat rychlost. Mimo víceproudou silnici nemá vůbec šanci něco natáčet.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jelikož se o Škodovky nezajímám, nikdy jsem ji neměl a mít nebudu, tak mě překvapilo, že je Octule za mega. Kvalita, jízdní vlastnosti atd. tomu vůbec neodpovídají. Rejpaly upozorňuji, že jsem služebně hodně najezdil s Octaviemi od první do poslední generace. To je taky důvod proč to nechci.
1 odpověď