Kdyby produkovali více CO2, rostly by stromy rychleji a odlesnění by nenastalo. Neměli ale dostatek znalostí a ani Green deal.
Pokud by produkovali CO2, ano stromy by rostli rychleji ale mohlo by to dojít tak daleko a už to tu bylo, kdy Antarktida byla pokrytá stromy - viz černé uhlí, žili tam dinosauři - viz kosterní nálezy a kontinent měl 20 st nad nulou. Jako vše má to háček. Subtropy i mírný pás byla poušť. Ono to CO2, ale ani Green deal není všelék..
To je skandální zjištění, jak se naši předci před 6000 lety chovali k planetě.
Ono se zapomíná, že před 6000 lety nastal rozkvět Egypta. A ty památky ty torza z kamene je jen 10 procent . Zbytek staveb bylo ze dřeva + provozní spotřeba. Odlesnění již tak náchylného ekosystému savany z velkou částí přispěli 2-3 miliony lidí žijící tehdy okolo Nilu a v savaně.
prosím jaké mate auto ze můžete odpojit autobaterii
odpojovacem?😊
To si musíte udělat sám ten odpojovač.... Samozřejmě jedná se o auto Dacia logan disell 7 míst co určitou část roku nejezdí např. v zimě- nemá pozin. karoserii a v garáži nasolené při + 20 st. by to nebylo to pravé ořechové .Druhé auto co mám naopak v zimě jezdí a je venku pod přístřeškem - citroen.
Jsou požáry elektromobilů opravdu tak časté, jak by se mohlo zdát na základě jejich frekvence v médiích? Statistiky to rozhodně nepotvrzují. Například americké zdroje uvádějí, že na 100 000 prodaných elektromobilů připadá jen 25 požárů. Zato u benzínových aut je to 1 530 požárů a u hybridů 3 475 požárů. Australský web EV FireSafe uvádí, že u elektromobilů prodaných mezi lety 2010 až 2020 došlo k požárům jen v 0,0012 % případů. Spalovací auta na tom byla s podílem 0,1 % mnohem hůře. Z nejnovější zprávy datových analytiků dále vyplývá, že od roku 2010 do 30. června 2023 bylo celosvětově potvrzeno 393 požárů trakční baterie v elektromobilech a plug-in hybridech. Dalších 74 případů je v analýze a 21 případů je neověřených.
Jde tedy o zanedbatelné množství, když si uvědomíme, že jen loni se na světě prodalo přes 13 milionů bateriových vozidel včetně plug-in hybridů. Nejčastější příčinou vznícení baterie je nehoda, tedy ne nějaká chyba samotného akumulátoru. Požár baterie může vzniknout také během nabíjení. Na tyto situace připadá 18 % požárů. Když všechna čísla shrneme, vyplývá z nich, že právě elektromobily jsou na požáry náchylné nejméně.
Pokud máte benziňák a bojíte se ,aby vám v baráku neshořel vlivem baterie na startování tak lze baterii zhotoveným jednoduchým vypínačem odpojovat. Zkratu přímo v baterii nezabráníte, ale riziko se sníží. Tak lze požáru od baterky z velké části zabránit. Pokud těch baterek v elektroautě máte půl tuny tak jste vedle jako jedle a zbývá se dát na modlení pokud auto je doma v domě.
Co je vám do toho, "proč si s tím neporadil"...? Třeba si na defekt netroufl, jako by si na to netroufl nikdo ze zdejší diskuse... a sprej na dojetí nevlastní, jako jej nevlastní ze zdejší diskuse nikdo.
...na stole je situace, že lidi jsou prasata závistivý, a pod rouškou anonymity se neštítí poškodit cizí auto... Ve slušné společnosti by se to nestalo.. Pravda, slušnou společnost by jeden pohledal...
Vyměnit kolo by měl umět každý řidič. Pokud ne ,neměl by do auta sednout. Prostě to je minimum- základ. Pokud není osoba aspoň elementárně technicky nadaná v silničním provozu ,který vyžaduje i dost technického uvažování, s autem nemá co dělat. To je to samé jako švadlena na šicím stroji by nedokázala navlést přetrženou niť či vyměnit jehlu do šicího stroje. Pokud to nedokáže , za šicí stroj ji mistr nebo majitel provozovny nepustí .Auto není pro každého a pokud ano tak si zvykněme že jsou takový řidiči co to kolo nevymění, co bourají 3 x za rok- pak povinné ručení nám všem jde nahoru , v servisu jsou vaření pečení - to proto, že nemají cit při samotném provozu auta ...
Pan Turner v USA radí, aby se do války v UA zapojilo Nato. (Od USA je to daleko, že?) Zajímalo by mě, jestli by radil podobně,kdyby se válčilo nějakých pár stovek km od něj? Taky by byl tak bojechtivý?Toužil by vidě atomový "hřib"?
Pokud by se válčilo pár stovek km od USA, tak by amíci tam dávno vlítli a nenechali to dojít tak daleko.
A můžete mi říct, koho mají lidé volit, když všichni, co tam přijdou se změní v takové zmetky? Když se do politiky hrnou psychopati a normálního člověka vyštípou? Dejte recept, já už si nad tím lámu hlavu dost dlouho
To je ten problém. V podstatě všichni vůdcové v dějinách jsou tak trochu uhozeni. Proto se odlišují od ostatních , vyčnívají z davu a lidi je volí...
Lidstvo se poučilo a nikdy nechtělo válku ale světové vládnoucí nenasytné elity chtějí ovládat svět a porazitovat na lidstvu celého světa.
Ano ,má to ale problém , ty nenasytné elity si lidé navolí sami, popřípadě dopustí aby se dostali k moci. Tudíž, my lidé- normální smrtelníci si za to můžeme sami. Útěchou může být to, že ta vzájemná agrese je nám v genech dána. Bez válek , agrese, výbojích by lidstvo nebylo tam kde , nebyl by rozvoj. Na druhou stranu je pravděpodobné, že ty války, které máme v sobě kromě již zmíněného rozvoje je zároveň taková pojistka od přírody kdy dřív nebo později na tu válku lidstvo skončí.
25
Sledujících
1
Sleduje
25
Sledujících
1
Sleduje
Nesmyslná čísla, vycucaná z prstu.
3 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
700 tisíc jsou padlí, zranění, nezvěstní, zajatí. A ještě něco, pokud číslům nevěříte tak se podívejte jak jsou pole a silnice lemovány vraky techniky. Někdo je řídil. Nebo jsou to kulisy - Potěmkinovy vesnice? To mu ani vy nevěříte.
1 odpověď