Mám je také na střeše.
Ale veškerá kabeláž je vedena venkem v lištách a v husím krku. Takže žádná spojení se dřevem.
Dále kabeláž ji jištěna bezpečnostním vypínačem. Do technické místnosti vede kabeláž dírou ve zdi.
Na hlavní domovní pojistky je potřeba žehlička, ale v nouzi stačí dobře izolované kleště.
Hořet může vše, ale ne takto.
Dám Vám vážení příklad.
Manžele spolu žijí a užívají si sexu a najednou se to manželce přestane líbit a udá vás, že ji znásilňujete. Policie bude konat, soud nějak rozhodne, ale pro široké okolí jste největší prasák, přitom to mohlo být úplně jinak, že se vám chce žena pomstít, že ji dáváte málo peněz.
Jednoduché řešení – nasadit motorovou lokomotivu, při výpadku el. proudu.
Jenže mot. lokomotivy nejsou, jsou ve šrotu, nejsou strojvedoucí, nejsou posunovači, nejsou a nejsou a nejsou další drážní profese. Jedno digitální centrální řízení, a když se něco porouchá, tak vše stojí. Manuální řízení dopravy bylo spolehlivější.
Někdy se stane, že odbočujete z hlavní silnice na vedlejší silnici nebo zajíždíte do dvora a tato silnice je podstatně užší. Zrovna tam stojí nákladní auto a chce vyjet na hlavní silnici, proto mně dává přednost, ale bohužel nemohu odbočit, protože se tam nevejdu.
Tak na řidiče bliknu, ten to pochopí a odjede a já můžu pak pokračovat v odbočení.
Takže podle tohoto článku mu přijedu před čumák a budu trvat, aby couvl, protože mám přednost. Jenže ono také nemusí být žádné místo na couvání.
Je naprosto normální, že blinkry se dávají ve známost vozidlům právem přednosti v jízdě, že o nich vím a že mají volnou cestu.
Dále je naprosto solidární, že na kluzké silnici nebo na úzké silnici, ten kdo jede do kopce má přednost, tak prostě bliknu.
Většina dnešních nových řidičů by zase neudělalo vyhlášku 80, 100 a 41, protože je to úplně jiná mluva, než je dnes. Dnes je tam ještě větší slovíčkaření.
Příklad: přechod je přechod pro chodce, tradiční zebra, kde bych měl dát přednost chodci a je úplně jedno, zda jsou před zebrou, kolečka, trojúhelníky, čtverečky, obdélníky, ale v každém symbolu je jiný právnický výklad a až bude mít každé pohlaví svůj přechod tak to vydá na celou brožuru zákonů.
Přitom každá dřevěná stavba, nebo na dřevěném obložení je pod světlem, vypínačem, zásuvkou azbestocementová deska, která byla předepsána normou. Dále komín, který se dotýkal trámu, se obložit azbestocementovou deskou.
Těch starších budov, chat a chalup bude tolik, že mnohdy třeba stavebník ani netuší co odryje.
Co Praha potřebuje.
Dodělat vnitřní okruh.
Dodělat venkovní okruh kolem Prahy.
U venkovních okruhů postavit parkoviště, parkovací domy a po zaplacení za stání máte jízdné v MHD zdarma. To znamená protáhnout metro až k těmto parkovištím.
Cyklistické pruhy, zredukovat, protože v některých ulicích se jezdí jak na slalomové dráze.
Do stávající ulice a na její šířku se nevejde, chodník, cyklistický pruh, parkovací zóna, silniční pruh a popřípadě pruh pro MHD. To znamená rozšíření ulice, to jest zbourání jedné řady baráků.
Tak jsem zvědav, kdo tohle bude soudit.
Pokud se prokáže, že zemědělci silnici očistily a doplnily příslušnou značkou, tak je vše v pořádku.
Řidič má jet tak, aby dokázal vždy bezpečně zastavit k daným okolnostem.
Policie tvrdí, že byla silnice nesjízdná, tak měla být z úředního důvodu zavřena, ale problém je, že každá silnice, kde jsou hrboly, díry, propady, by se měla úředně zavřít, když si policie bere právo o tom rozhodovat. Přeci o uzavírce silnice rozhoduje provozovatel. Jenže to by byla zavřená každá druhá silnice.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Nechal jsem si v očích vyměnit čočky a nastal problém.
Oční lékař napsal, že nemusím používat už brýle, ale při určitém osvětlení musím si nasadit brýle, které jsem si nechal udělat. Pak jsem si nechal udělat i brýle na čtení.
Po operaci vidím a čtu dobře, ale brýle přesto mně pomáhají lépe zostřit oko. Ale při řízení opravdu brýle nepotřebu jen při zhoršených povětrnostních podmínkách.
Problém byl zápis do ŘP, kde jsem uváděl, že brýle nepotřebuji, ale pro dobrý pocit je někdy mohu použít. A to právě nejde, podle zákona musím mít brýle pořád a nemohu je používat, kdy je zrovna potřeba. Oční lékař napsal, brýle nemusí, ale může.