Přitom každá dřevěná stavba, nebo na dřevěném obložení je pod světlem, vypínačem, zásuvkou azbestocementová deska, která byla předepsána normou. Dále komín, který se dotýkal trámu, se obložit azbestocementovou deskou.
Těch starších budov, chat a chalup bude tolik, že mnohdy třeba stavebník ani netuší co odryje.
Co Praha potřebuje.
Dodělat vnitřní okruh.
Dodělat venkovní okruh kolem Prahy.
U venkovních okruhů postavit parkoviště, parkovací domy a po zaplacení za stání máte jízdné v MHD zdarma. To znamená protáhnout metro až k těmto parkovištím.
Cyklistické pruhy, zredukovat, protože v některých ulicích se jezdí jak na slalomové dráze.
Do stávající ulice a na její šířku se nevejde, chodník, cyklistický pruh, parkovací zóna, silniční pruh a popřípadě pruh pro MHD. To znamená rozšíření ulice, to jest zbourání jedné řady baráků.
Tak jsem zvědav, kdo tohle bude soudit.
Pokud se prokáže, že zemědělci silnici očistily a doplnily příslušnou značkou, tak je vše v pořádku.
Řidič má jet tak, aby dokázal vždy bezpečně zastavit k daným okolnostem.
Policie tvrdí, že byla silnice nesjízdná, tak měla být z úředního důvodu zavřena, ale problém je, že každá silnice, kde jsou hrboly, díry, propady, by se měla úředně zavřít, když si policie bere právo o tom rozhodovat. Přeci o uzavírce silnice rozhoduje provozovatel. Jenže to by byla zavřená každá druhá silnice.
Vážení, je úplně jedno, zda pani jela na koloběžce, na kole, zda tam vběhlo dítě nebo dospělá osoba.
Jako řidič máte řídit, abyste dokázal na danou překážku reagovat nebo dokonce zastavit.
To znamená, že když před přechodem stojí vozidlo, tak tam nestojí pro parádu, ale jistě má něco před sebou, takže musím přepokládat, že tam půjde chodec, i když není zatím vidět.
Když se kolem přechodu motají lidi a z dálky už jsou vidět, tak jistě Vám tam na poslední chvíli někdo vběhne a tím se musí počítat. To samé platí i o autobusu, který stojí v zastávce.
Bohužel dnešní řidič si myslí, že když jede po městě 50 km/h a je na hlavní, že má vždy přednost, bohužel ne vždy je to pravda.
Já nevidím žádný problém, pořád platí, že za děti odpovídají rodiče, tak budou tím pádem i souzeni, ale to by musel mít na to soudce koule.
To znamená pokus o vraždu, oba rodiče na 7 let do chládku, propuštění po polovičce trestu se zamítá.
Za bezpečnost ve škole zodpovídá ředitel a zřizovatel – 1 rok do chládku + plat snížen o 50% na 5 let.
Zálohování, ano, ale nikdo zatím neřekl, jak se to bude provádět.
Ano velká nákupová centra budou mít na to automat. Ale jak to bude v zapadlé prodejně nebo ve stánku, na benzínce atd.
Víme, že pivo ve sklenici je v přepravce a prázdná láhev se dává zpátky do přepravky. Ale ostatní výrobky, žádnou přepravku nemají. Takže prodejce to bude strkat do pytle a pytel se také promítne do ceny výrobku.
Dále cena zálohy se jistě promítne i do ceny produktu.
Zase je vše šité horkou jehlou.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Většina dnešních nových řidičů by zase neudělalo vyhlášku 80, 100 a 41, protože je to úplně jiná mluva, než je dnes. Dnes je tam ještě větší slovíčkaření.
Příklad: přechod je přechod pro chodce, tradiční zebra, kde bych měl dát přednost chodci a je úplně jedno, zda jsou před zebrou, kolečka, trojúhelníky, čtverečky, obdélníky, ale v každém symbolu je jiný právnický výklad a až bude mít každé pohlaví svůj přechod tak to vydá na celou brožuru zákonů.
2 odpovědi