Přitom každá dřevěná stavba, nebo na dřevěném obložení je pod světlem, vypínačem, zásuvkou azbestocementová deska, která byla předepsána normou. Dále komín, který se dotýkal trámu, se obložit azbestocementovou deskou.
Těch starších budov, chat a chalup bude tolik, že mnohdy třeba stavebník ani netuší co odryje.
Hrozný příspěvek. Dvě děti přišly o mámu a vy tady vynášíte soudy, děti označujete za rozmazlené a přitom vůbec nevíte, co se stalo. Když už neumíte projevit soucit, tak raději mlčte.
Ale vážená paní, asi špatně koukáte, před každou školou, popřípadě i školkou musí být policajt a usměrňovat dopravu i děti. Dnes se už i takové silnice na hodinu zavírají. Ono stačí, když matka stojí na chodníku a kočárek strčí na přechod do vozovky. To samé je na parkovištích nákupních center, přes auto nevidí, ale kočárek tam strčí. Nebo ukládá nákup do auta a děti běsní kolem aut.
Každé dítě je andílek bez křídel, ale je potřeba děti chránit, ale také je usměrnit, že tohle smíš a tohle nesmíš. A čím větší děti, tak jsou větší starosti.
Ve světě je běžné, když zaparkujete na kraji města, tak lístek vám platí na cestu tam a zpět v MHD.
To samé koupíte si lístek do divadla, muzea, výstavu máte ze záchytného parkoviště MHD zdarma.
Příklad: koupíte si lístek u rakouských drah do Vídně na kulturní akci, tak MHD máte zdarma.
Což je cesta z nádraží na akci a zpět.
Co Praha potřebuje.
Dodělat vnitřní okruh.
Dodělat venkovní okruh kolem Prahy.
U venkovních okruhů postavit parkoviště, parkovací domy a po zaplacení za stání máte jízdné v MHD zdarma. To znamená protáhnout metro až k těmto parkovištím.
Cyklistické pruhy, zredukovat, protože v některých ulicích se jezdí jak na slalomové dráze.
Do stávající ulice a na její šířku se nevejde, chodník, cyklistický pruh, parkovací zóna, silniční pruh a popřípadě pruh pro MHD. To znamená rozšíření ulice, to jest zbourání jedné řady baráků.
Ten sedět nepůjde....jednou,dvakrát se odvolá, při plánovaném přelíčení se omluví ze zdravotních důvodů, změní advokáta, atd. Při rychlosti našich soudů je to na pár let. 5 let je v jeho věku prakticky doživotí a dobře si to uvědomuje. Nebo bude opět zkoušet nějakou demonstrativní sebevraždu. Třeba se mu, prasákovi, povede.
Jak víte, že je prasák, pořád je to tvrzení proto tvrzení.
Kde jsou sperma, pachové stopy, modřiny atd.
Zkuste mrknout na Zákon o silničním provozu, pojednává o znečištění vozovky.
Jenže zákon je jen návod, ale soudní výklad může být úplně jiný.
V aleji, v lese může být listí na silnici, za deště může být naplavený nepořádek na silnici, pak sem patří řepná, bramborová kampaň a podobné zemědělské činnosti a dále sem patři dopravní informace, že projíždíte stavbou. Problém je, kdo určí, kdy je silnice sjízdná nebo nesjízdná a kdo ji úředně zavře.
Ale pořád platí kouzelná slovíčka, že povinen je řidič …..
Tak jsem zvědav, kdo tohle bude soudit.
Pokud se prokáže, že zemědělci silnici očistily a doplnily příslušnou značkou, tak je vše v pořádku.
Řidič má jet tak, aby dokázal vždy bezpečně zastavit k daným okolnostem.
Policie tvrdí, že byla silnice nesjízdná, tak měla být z úředního důvodu zavřena, ale problém je, že každá silnice, kde jsou hrboly, díry, propady, by se měla úředně zavřít, když si policie bere právo o tom rozhodovat. Přeci o uzavírce silnice rozhoduje provozovatel. Jenže to by byla zavřená každá druhá silnice.
Karma...) Večer zapařím, jedu si svoji jízdu v autoškole a magor to do mě zezadu napálí... Věřím že mlaďas nejel úmyslně pod vlivem a nedošlo mu že ještě něco má. Nechápu ale instruktorku. proč volala PČR když to byl ťukanec a mladíka že ji nechal volat, asi fakt netušil. Měli to řešit popisem nehody a nahlášením na pojišťovnu. Jen názor, až bude někdo kamenovat.
Tak za prvé, většinou auta autoškoly jsou na splátky a zde je podmínka ve smlouvě, že musíte mít protokol o dopravní nehodě.
Dále pojistka na vozidlo autoškoly je zvýšená o 100% a zde je také podmínka mít protokol o dopravní nehodě pro případ, že se může zdravotně přitížit adeptu na ŘP.
Pak máte vozidlo vedeno v podnikání a máte mít veškeré záznamy o vozidle, aby se dalo pak účetně odmazávat procenta a veškeré náklady na provoz.
Co má kdo na přechodu běhat 😱, přechod není běžecká dráha 😡.
A už vůbec není přechod přejezd pro jakákoliv pohybovadla ☹️.
Paní na koloběžce po přechodu jela, takže má podstatnou vinu a minimálně pokutu by platit měla 😕
Tak u mě byste, za takové řečí u zkušební komise propadl.
Třeba, že babka udělala přestupek, ale vy jste udělal dopravní nehodu a přejel úmyslně člověka.
Vážení, je úplně jedno, zda pani jela na koloběžce, na kole, zda tam vběhlo dítě nebo dospělá osoba.
Jako řidič máte řídit, abyste dokázal na danou překážku reagovat nebo dokonce zastavit.
To znamená, že když před přechodem stojí vozidlo, tak tam nestojí pro parádu, ale jistě má něco před sebou, takže musím přepokládat, že tam půjde chodec, i když není zatím vidět.
Když se kolem přechodu motají lidi a z dálky už jsou vidět, tak jistě Vám tam na poslední chvíli někdo vběhne a tím se musí počítat. To samé platí i o autobusu, který stojí v zastávce.
Bohužel dnešní řidič si myslí, že když jede po městě 50 km/h a je na hlavní, že má vždy přednost, bohužel ne vždy je to pravda.
Pokud většina nebude stupidní jako ti aktivisti,tak to jinak dopadnout nemůže.Doufejme že ,a to si nechám pro sebe,se nestane evropa islámskou.
Když si odpustím éru stěhování národů, tak islám ještě před mnoha lety kolonizoval polovinu Evropy. Tak se prostě vracejí domů. A přesto máme číslice a písmo …….
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Většina dnešních nových řidičů by zase neudělalo vyhlášku 80, 100 a 41, protože je to úplně jiná mluva, než je dnes. Dnes je tam ještě větší slovíčkaření.
Příklad: přechod je přechod pro chodce, tradiční zebra, kde bych měl dát přednost chodci a je úplně jedno, zda jsou před zebrou, kolečka, trojúhelníky, čtverečky, obdélníky, ale v každém symbolu je jiný právnický výklad a až bude mít každé pohlaví svůj přechod tak to vydá na celou brožuru zákonů.
2 odpovědi