Mám je také na střeše.
Ale veškerá kabeláž je vedena venkem v lištách a v husím krku. Takže žádná spojení se dřevem.
Dále kabeláž ji jištěna bezpečnostním vypínačem. Do technické místnosti vede kabeláž dírou ve zdi.
Na hlavní domovní pojistky je potřeba žehlička, ale v nouzi stačí dobře izolované kleště.
Hořet může vše, ale ne takto.
Aha,tak když taxikáře téměř magistrát zlikvidoval přemýšlí o tom jak to napravit?
Když jsem taxikářil musel jsem mít bezúhonnost,dost přísné zkoušky které se rovnaly téměř maturitě pak jsem dostal certifikát a kartičku řidiče taxislužby o kterou jsem mohl kdykoliv přijít při sebemenším přestupku.Samozrejme český řidičák a zdravotní potvrzení že jsem způsobili včetně psychotestu.No tuto profesi jsem dělal přes dvacet let,byla to práce jako každá jiná, když jste chtěli mít výplatu museli jste tomu věnovat čas v průměru deset hodin denně.To vše fungovalo než přišly platformy jako Uber a Bold,to jsou novodobý otrokáři,ty řidiči většinou z pobaltských zemí v autech defakto bydlí za pár korun měsíčně.Ale zákazníkům je to jedno, hlavně že jedou levněji Sice si s řidičem moc nerozumí, nakonec řidič ani nemusí město znát když má navigaci,hold někdy více bourá ale o to je levnější.Co tím chci pouze říct,no jen to že klasický taxikář je prostě profesionáll.
Když pršelo, tak si za šichtu byl třeba i třikrát v myčce.
Každé dva roky STK, a když si jezdil ven tak každý rok.
Pak byla také zdravověda, první pomoci. Jako taxík, který kroužil po městě, tak byl dříve u nehody než záchranka.
Pak také taxikář, policista a záchranář většinou drželi spolu, většinou se všichni znali nejen od vidění a benzínek.
Taxíkem jsem projel půl Evropy a nikde nebyl problém a vždy jsem měl všude nějakou úlevu, třeba i do míst kam se nesmělo nebo nebylo povolené stání nebo zastavení. Ale nesmělo se to zneužívat.
Pokud jste schopen takto uvažovat u TOHOTO případu, tak asi nebudete moc v cajku.
Já v cajku jsem.
V článku je jen verze agresora, která je skoro dopodrobna popsána, ale nikde není verze poškozené, která je údajně mentálně postižená, ale nikde se neuvádí, jak je rozumově činná. Takže účelově jednostranná povídka o znásilnění.
Při každém znásilnění dochází na těle různým poškozením, jako jsou modřiny, škrábance, otlaky, kousance atd. Pokud nejsou žádné stopy na těle a nejsou žádné trasologické stopy, tak je tvrzení proti tvrzení.
Otázkou je, které tvrzení je více pravdivé.
Dám Vám vážení příklad.
Manžele spolu žijí a užívají si sexu a najednou se to manželce přestane líbit a udá vás, že ji znásilňujete. Policie bude konat, soud nějak rozhodne, ale pro široké okolí jste největší prasák, přitom to mohlo být úplně jinak, že se vám chce žena pomstít, že ji dáváte málo peněz.
Jednoduché řešení – nasadit motorovou lokomotivu, při výpadku el. proudu.
Jenže mot. lokomotivy nejsou, jsou ve šrotu, nejsou strojvedoucí, nejsou posunovači, nejsou a nejsou a nejsou další drážní profese. Jedno digitální centrální řízení, a když se něco porouchá, tak vše stojí. Manuální řízení dopravy bylo spolehlivější.
Někdy se stane, že odbočujete z hlavní silnice na vedlejší silnici nebo zajíždíte do dvora a tato silnice je podstatně užší. Zrovna tam stojí nákladní auto a chce vyjet na hlavní silnici, proto mně dává přednost, ale bohužel nemohu odbočit, protože se tam nevejdu.
Tak na řidiče bliknu, ten to pochopí a odjede a já můžu pak pokračovat v odbočení.
Takže podle tohoto článku mu přijedu před čumák a budu trvat, aby couvl, protože mám přednost. Jenže ono také nemusí být žádné místo na couvání.
Je naprosto normální, že blinkry se dávají ve známost vozidlům právem přednosti v jízdě, že o nich vím a že mají volnou cestu.
Dále je naprosto solidární, že na kluzké silnici nebo na úzké silnici, ten kdo jede do kopce má přednost, tak prostě bliknu.
Kdysi dávno, ještě za socialismu a krátce po jeho konci takhle křižovatky na průtazích ve velkých městech fungovaly - na semaforu byla čtvrtá pozice a v ní odpočet, za kolik sekund bude zelená na příštím semaforu. Aby řidiči mohli přizpůsobit rychlost jízdy a zbytečně se na keždé křižovatce nezastavovali a nerozjížděli, říkalo se tomu "zelená vlna".
.
Po sametu to postupně v rámci oprav a úprav vymizelo.
.
Oprava: Nebyl tam odpočet, byl to samostatný třípozicový semafor, místo barev byla čísla 60-50-40 a pokud něteré z nich svítilo, tak takovou rychlostí bylo potřeba jet, aby na následující křižovatce řidič přijel na zelenou.
Ano dříve to byla Leninova třída v Praze. Dnes je to Evropská šikanzen BUS.
Většina dnešních nových řidičů by zase neudělalo vyhlášku 80, 100 a 41, protože je to úplně jiná mluva, než je dnes. Dnes je tam ještě větší slovíčkaření.
Příklad: přechod je přechod pro chodce, tradiční zebra, kde bych měl dát přednost chodci a je úplně jedno, zda jsou před zebrou, kolečka, trojúhelníky, čtverečky, obdélníky, ale v každém symbolu je jiný právnický výklad a až bude mít každé pohlaví svůj přechod tak to vydá na celou brožuru zákonů.
Přitom každá dřevěná stavba, nebo na dřevěném obložení je pod světlem, vypínačem, zásuvkou azbestocementová deska, která byla předepsána normou. Dále komín, který se dotýkal trámu, se obložit azbestocementovou deskou.
Těch starších budov, chat a chalup bude tolik, že mnohdy třeba stavebník ani netuší co odryje.
Hrozný příspěvek. Dvě děti přišly o mámu a vy tady vynášíte soudy, děti označujete za rozmazlené a přitom vůbec nevíte, co se stalo. Když už neumíte projevit soucit, tak raději mlčte.
Ale vážená paní, asi špatně koukáte, před každou školou, popřípadě i školkou musí být policajt a usměrňovat dopravu i děti. Dnes se už i takové silnice na hodinu zavírají. Ono stačí, když matka stojí na chodníku a kočárek strčí na přechod do vozovky. To samé je na parkovištích nákupních center, přes auto nevidí, ale kočárek tam strčí. Nebo ukládá nákup do auta a děti běsní kolem aut.
Každé dítě je andílek bez křídel, ale je potřeba děti chránit, ale také je usměrnit, že tohle smíš a tohle nesmíš. A čím větší děti, tak jsou větší starosti.
Ve světě je běžné, když zaparkujete na kraji města, tak lístek vám platí na cestu tam a zpět v MHD.
To samé koupíte si lístek do divadla, muzea, výstavu máte ze záchytného parkoviště MHD zdarma.
Příklad: koupíte si lístek u rakouských drah do Vídně na kulturní akci, tak MHD máte zdarma.
Což je cesta z nádraží na akci a zpět.
Co Praha potřebuje.
Dodělat vnitřní okruh.
Dodělat venkovní okruh kolem Prahy.
U venkovních okruhů postavit parkoviště, parkovací domy a po zaplacení za stání máte jízdné v MHD zdarma. To znamená protáhnout metro až k těmto parkovištím.
Cyklistické pruhy, zredukovat, protože v některých ulicích se jezdí jak na slalomové dráze.
Do stávající ulice a na její šířku se nevejde, chodník, cyklistický pruh, parkovací zóna, silniční pruh a popřípadě pruh pro MHD. To znamená rozšíření ulice, to jest zbourání jedné řady baráků.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Nechal jsem si v očích vyměnit čočky a nastal problém.
Oční lékař napsal, že nemusím používat už brýle, ale při určitém osvětlení musím si nasadit brýle, které jsem si nechal udělat. Pak jsem si nechal udělat i brýle na čtení.
Po operaci vidím a čtu dobře, ale brýle přesto mně pomáhají lépe zostřit oko. Ale při řízení opravdu brýle nepotřebu jen při zhoršených povětrnostních podmínkách.
Problém byl zápis do ŘP, kde jsem uváděl, že brýle nepotřebuji, ale pro dobrý pocit je někdy mohu použít. A to právě nejde, podle zákona musím mít brýle pořád a nemohu je používat, kdy je zrovna potřeba. Oční lékař napsal, brýle nemusí, ale může.