Pane Grolichu, v životě jsou momenty, kdy je třeba převzít zodpovědnost, přestože to s sebou nese jisté vystoupení z komfortní zóny. Řekl bych to asi takhle, buď vezmete roli předsedy strany (klidně i z pozice hejtmana), pak má KDU naději vstát z mrtvých a dostat se v preferencím alespoň někde k 5% a nebo tam necháte Jurečku, který se zkompromitoval a jako strana končíte. S nějakými 2% hlasů totiž nejste koaliční partner, ale koaliční přítěž.
Toto si hejtman Grolich dobře uvědomuje a proto váhá.
Vyjadřuji se k tomu už dlouho. Jak může margarín Flora stát jeden týden 115,- Kč a další 37,-Kč. A to jistě obchod neprodává se ztrátou ani ve slevě. Kolik tedy zmíněný produkt vlastně reálně stojí? Je jasné, že za tu vyšší cenu, to nikdo nekupuje, když se všeobecně ví, že další týden bude sleva (možná v jiném řetězci). Ve slevě si pak zákazník koupí 3 kusy a počká na další slevu. Všichni to tak dělají. Takže slevy asi reálně slouží jen k tomu, dostat lidi, zrovna do toho určitého obchodu.
Vyškvařte si sádlo. Je zdravější.
Postavit přehradu ve středu toku řeky Opavy nic nevyřeší a lidé loď přehradou jsou stejní z masa a kostí jsk ti nad nimi povodí Odry v Karlovicích nastavení suché poldry chvaslsli se jak vyřešily na toku řeky protipovodňová opatření a jak to dopadlo? Vidí všichni teď na vlastní oči nad přehradou nic a nikoho voda neušetřila stejně jak všude jinde Jeseník mikulovice kde řeka Bělá vše spustosila lidé chtějí poroučet přírodě různými stavbami jako narovnání koryt řek zadržováním vod v přehradách atd ale příroda si poručit nedá člověk musí ctít její zákony ne ona zákonům lidí ale dál se staví přehrady a brání se řekám v jejím přirozeném toku my tu třeba už nebudeme ale naši potomci nás jednou prokleji za tyhle vodní díla
Kde se dál staví přehrady?
Opravdu digitální ministr na vybité baterie. Jen samé kecy jak by tak by, výmluvy, mlžení a lhaní o své neschopnosti a přeci dále jako ministr funguje. Proč tomu tak asi je ví snad jen filosof p. Fiala, který si zřejmě libuje nejen ve lhaní jeho samotného, ale zejména jeho ministrů. Opravdu, jak sám říká, to bude asi ta jediná správná filosofická cesta směrem k lepším zítřkům, kdy bílá barva bude černá a z černé naopak ta bílá!
Černá je nejtmavší odstín bílé.
Stranou nechávám irelevantní poznámky předešlejch respondentů. To je tak, když redaktorka Novinek neví o čem píše a chce dělat moudrou. Ke ztrátě vztlaku u každýho éra dojde při poklesu pod kritickou rychlost, kdy padá nekontrolovatelně do vývrtky. Větroňu dodává rychlost sklon podélné osy( nemůže trvale letět vodorovně), neboli při letu stále klesá.Klouzavost je cca 1:20, tudíž např z 1 km výšky doletí do vzdálenosti 20 km.Podobnou klouzavost mají i dopravní éra při výpadku motorů. Při dálkových přeletech ale může větroň využívat termiky, stoupavých proudů, ve kterých krouží a vynesou ho do výšky. Zkušenej pilot věděl, že nemůže vlítnout do ochrannýho pásma elektrárny, věděl, jakej má rozpočet výšky a jak daleko by asi dolítl. Podle toho zvolil bezpečný přistání.
Které dopravní letadlo má klouzavost jako větroň?🛬
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vlakvedoucí/strojvedoucí, hodinky/holínky. Vždyť je to jedno. Že, pane Nováku.👍