Ve věku nad 70 let by řidiči již neměli autobus řídit. Tady to bylo zaviněno nepozorností, ta je příčinou mnoha nehod řidičů různého věku, ale řidič autobusu musí jezdit za jakéhokoli počasí a dodržovat jízdní řád. Řidič amatér v případě nepřiznivého počasí může jízdu odložit, nemusí jezdit večer a v noci , kdežto řidič profesionál, který zodpovídá za osoby v autobusu musí jet za jakýchkoli podmínek.
Zvykejte si. Jestli se splní předpovědi tak za pár let to bude v tomto věku člověk před důchodem.
Hejno keců. Kdo nechce hledá důvody, kdo chce hledá způsoby. Žádná koncepce, rozdrbané a nedokončené projekty, bez dokonceného napojení s Rakouskem které nejsou schopni dokončit od roku 1996. Teď se vykaslou i na rozsíření D1. Když už je to na spadnutí a snad do toho nekecají všichni s dírou v zadku, tak do toho hodí vidle ŘSD? Běžte se poradit jak to dělají jinde nebo běžte od toho.
Že jsem se nestal poradcem ve žrádle. Ráno bych si šel zaběhat, pak v klidu posnídat a jestě stačím napsal na sociální sítě své dojmy ze snídaně, přidat fotečku. Vymyslím čím ohromím sledující při obědě po kterém jdu do své poradenské kanceláře kde mám schůzky s několika zoufalci kteří neví co a kdy mají jíst. Zinkasuji poplatky za rady a hurá domů. Ležím u telky s večeří před sebou to je sedmička bílého s voňavým špekem a uzeným sýrem. Jestě musím zpracovat pseudo tabulky pro klienty ale je pozdě, kašlu na to ráno něco stáhnu z netu a účesu to. Dorazím veceři, dám sprchu a do hajan.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Barčo, taky se dočkáš ale spíš předpokládám že budeš hrdě v procesu tak dlouho až tvá cesta do penze splyne s cestou poslední. Nebudeš přece na obtíž společnosti a vyžírkou státního rozpočtu.