Samozřejmě máte pravdu. V demokratické zemi jsou všechny strany demokratické. Tyto manipulativní řeči o stranách nedemokratických používají ti co nemají řádný program,a žádnou vizi pro prosperitu naší země. Jejich jediný program a jediná vize je ta,že musí vládnout oni ,aby nevládli ti druzí. Jsou velkým zklamáním pro spoustu lidí. Za tu paseku co tu páchají by se měli zodpovídat.
Děkuji, plně s Vámi souhlasím.
A co jste vystudoval? Já jsem z oboru. A Vy? JInak nástup slouží k tomu, aby se ty děti sešly na 1 místě, aby slezly z žebřin, vylezly ze šaten atd. Jak si představujete, že by to učitel jinak udělal? Pobíhal by po tělocvičně a šatně jako zoufalec? Ve třídě jsou děti také na svých místech po začátku hodiny. Učitelka nepobíhá po chodbě a záchodech, aby děti dotáhla na 1 místo. Takže co máte za problém? Sedět na zadku na svém místě ve třídě na začátku hodiny je ok, ale v tělocvičně ne? A proč?
Dobrý den, jsem také z oboru- Učím tělocvik teprve 39 let. Moc pěkně jste to nasala. Přesné, výstižné. Děkuji
Tohle je absolutní brak. Paní nemá vůbec žádné zkušenosti s výukou a její názor je spíše než na realitě založený na její vlastní emoční projekci. Něco vám řeknu, já učím tělocvik na základní škole. Učím od 1. do 9. ročníku a neexistuje třída, kde by se ty děti na tělocvik netěšily. Povšimnout si její vlastní projekce lze v části "nástup!". Tak mi řekněte, jak má učitel děti namotivovat? Jak je seznámit s hodinou? Jak si má udělat docházku? No a k tomu všemu, jak má tu hodinu začít jinak než nástupem? Neříkám, že nástup musí být striktní. Taky nesnáším, když kolegové rovnají děti podle velikosti a dbají na rozestupech apod. Nicméně, už tam začíná jistá disciplína, která je u výuky tělocviku žádoucí. A teď k obezitě. Za tu my tělocvikáři nemůžeme, může za to životní styl dnešních rodin. Mekáče, fastfoody, nepravidelný denní režim atd. O morálně-volních vlastnostech dnešních dětí nemluvím. Jsou zkažené a všechno musí mít hned. Často se setkávám s dětmi, co nemají absolutně žádnou vůli. Nemají touhu něco dokázat a je jim všechno u zadele. Nemají ambice a víte proč? Protože mají všechno hned. Rodiče nestimulují ani neuspokojují ty důležité potřeby. Maslow by se točil v hrobě jak rotační kulomet, kdyby tohle viděl. Víte, opravdu obdivuji tyhle "Pytlíky" co o mají tendeci rozumovat o všem.
Děkuji, plně souhlasím.
Ani jsem ty žvásty nedokázala dočíst. A to jsem se fakt snažila. Autor si myslí, že dospělí nechtějí cvičit, protože jim shodili při těláku sebevědomí. Ne, oni necvičí, protože to neumí, proto vypadají směšně. Nástup se dělá proto, aby se ty děti uklidnily a aby je mohl učitel spočítat, což jinak nejde, když jsou děti v pohybu. Tady je přesně vidět, jak je autor úplný amatér, který doufejme nikdy nebude moct mluvit do osnov.
Mám na to stejný názor. Opravdu žvásty.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
S panem Foltýnem vyjímečně musím souhlasit. Bezpečnost jeho teplého místečka se s blížícími volbami začíná kývat....