Bendoid? Tak nevím. Navrhli ho architekti John Eisler, Miroslav Masák, Martin Rajniš z Libereckého ateliéru SIAL, ktarý založil autor Ještědu Karel Hubáček. Primátorem Prahy v době stavby byl Zdeněk Zuska. Stavdu realizovala švédské firmy SIAB a ABV Stockholm. Stavba ve své době byla velmi dobře hodnocena v zahraničních architektonických časopisech. A že se u nás o tom moc nepsalo bylo asi proto, že se ateliér SIAL dostal do nepřízně komunistického režimu a ani sami autoři stavby nesměli veřejně publikovat v časopisech. Ale žádného Bendu na ten bendoid tam nevidím... 😉
Ano, tak nějak si to z doby kdy se to stavělo pamatuji.
Jasně že jsou kočky nejšťastnější, když mají svůj teplý domov, ale také když mají nové pach,zážitky, mohou behat,lovit, nejsou to plyšáci! Naše kočky zily v zimě převážně domě, od jara do podzimu vycházely podle potřeby na zahradu. Čím starší byly,tím více se držely Spíše na zahradě. Ale užily si krásný a bezpečný život 18 let. Neumrely na zranění, ale na kočičí leukemii, kterou měly patrně od mládí a která nemá během života příznaky.
Dejte kočkám svobodu i bezpečí a hlavně lásku. A kaslete na články, které jsou napsané jen aby se neco vydalo.
Ano, měli jsme velmi podobný průběh. Doma i venku a 18 příjemných let v soužití s Macinou a Macíkem. Ten druhý taky kočičí leukémie.
Pokud za tím není nějaký jiný příběh, což často bývá, tak je to klasická byrokratická tupost! Zkusil bych s tím jít až ke správnímu soudu. Snad by soud seznal, že úředníci s ohledem na všechny okolností, nulová škodlivost, covid, válka, vyhodnotili situaci špatně. Ale sám jsem ve správním sporu raději zaplatil pětistovku než se dál otravoval.
Reaguji na recenzi. Nikoliv na inscenaci, kterou jsem neviděl. Film jsem shlédl před delší dobou a možná mám časové nesrovnalosti. Křižanův scénář je skvělý syrový westernový příběh. B. Linda je úžasný . Ale zparchantění kvůli půdě, gruntu a zobecnění selského života jako podobenství zla jsem v příběhu neviděl. A domnívám se, že ani pan Křiźan to tak nezamýšlel.
Výrobu užitkových auromobilů na benzin nám přikázala zastavit Moskva. Z jednoduchého důvodu, benzin jsme si uměli vyrobit sami, ale oni chtěli, abychom byli závislí na diodávkách jejich nafty. Tak se koupila licence na poměrně zastaralá auta Renault - Saviem, přejmenovaná na Avia.
No já mám dojem, že ten Saviem v těch letech 67-69 působil dojmem našeho vlastního rozhodnutí oproti ekonomické linii RVHP. Bylo to nezvyklé koupit a spolupracovat na západní licenci. Ale jsem laik.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hezky napsaná vzpomínka.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano.